paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto

Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:37 | Nahoru | #1

Stev píše: pylot> proč bys jezdil míň? Jako že bys to finančně neutáhnul při pořízení? V provozu snad takovej rozdíl nebude.

No ja vychazim z informaci ktery mam od Spijkera. Prej s tou motorkou jel jenom jednou za 7 litru a to bylo kdyz jel po dalnici konstantne 150. Jinak porad k 9 litrum. Ja jezdim na SV za 5,5 pri moji bezny jizde. Jde o to ze rad taham a kdyz se otrkam na RSV tak na nem za chvili budu za 9 jezdit taky. To pri rocnim najezdu 8000 co jsem mel letos udela nejakejch 7000,- jenom na benzinu. A to pocitam spotrebu 8 litru na sto. Samozrejme to taky jinak zere gumy takze jeste pripoctu sadu gum. No a jelikoz jsem student a motorka neni jedina vec v mym zivote tak si ted nejsem jistej jestli jsem ochotnej dat tolik penez navic do motorky. Ted nemam penize ani na porizeni takze moje dilema jeste potrva ale do leta bych mohl neco vydelat a pak uvidime. Ale myslim ze jeste sezonu 2012 stravim na SV a pak budu resit vlastne stejnej problem zas. SV uz bude skoro neprodejny (je jich moc a malokdo uz chce takovyho veterana) a kdyz ho neprodam tak na RSV stejne nebude. Takze nakonec nejspis budu cekat dokud nedostuduju a nezacnu vydelavat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:41 | Nahoru | #2
pylot> tak to jo, netušil jsem že je až takovej rozdíl při spotřebě, ono není kam pospíchat, aspoň můžeš zkusit překonat to video co jsem sem hodil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:49 | Nahoru | #3
pylot> hele ale tohle jsou takový trochu zavádějící dedukce naopak si myslím že na motorce s větším obsahem ti to bude žrát míň

Při stejný jízdě jsem měl...

K1 1000 nějakejch 12-14litrů
R6 02 16litrů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 23:56 | Nahoru | #4

pylot píše: No ja vychazim z informaci ktery mam od Spijkera. Prej s tou motorkou jel jenom jednou za 7 litru a to bylo kdyz jel po dalnici konstantne 150. Jinak porad k 9 litrum. Ja jezdim na SV za 5,5 pri moji bezny jizde. Jde o to ze rad taham a kdyz se otrkam na RSV tak na nem za chvili budu za 9 jezdit taky. To pri rocnim najezdu 8000 co jsem mel letos udela nejakejch 7000,- jenom na benzinu. A to pocitam spotrebu 8 litru na sto. Samozrejme to taky jinak zere gumy takze jeste pripoctu sadu gum. No a jelikoz jsem student a motorka neni jedina vec v mym zivote tak si ted nejsem jistej jestli jsem ochotnej dat tolik penez navic do motorky. Ted nemam penize ani na porizeni takze moje dilema jeste potrva ale do leta bych mohl neco vydelat a pak uvidime. Ale myslim ze jeste sezonu 2012 stravim na SV a pak budu resit vlastne stejnej problem zas. SV uz bude skoro neprodejny (je jich moc a malokdo uz chce takovyho veterana) a kdyz ho neprodam tak na RSV stejne nebude. Takze nakonec nejspis budu cekat dokud nedostuduju a nezacnu vydelavat.


Na 8000km projedeš 7000kč v benálu jo? To si z nějakýho hodně levnýho kraje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #5

pylot píše: No ja vychazim z informaci ktery mam od Spijkera. Prej s tou motorkou jel jenom jednou za 7 litru a to bylo kdyz jel po dalnici konstantne 150. Jinak porad k 9 litrum. Ja jezdim na SV za 5,5 pri moji bezny jizde. Jde o to ze rad taham a kdyz se otrkam na RSV tak na nem za chvili budu za 9 jezdit taky. To pri rocnim najezdu 8000 co jsem mel letos udela nejakejch 7000,- jenom na benzinu. A to pocitam spotrebu 8 litru na sto. Samozrejme to taky jinak zere gumy takze jeste pripoctu sadu gum. No a jelikoz jsem student a motorka neni jedina vec v mym zivote tak si ted nejsem jistej jestli jsem ochotnej dat tolik penez navic do motorky. Ted nemam penize ani na porizeni takze moje dilema jeste potrva ale do leta bych mohl neco vydelat a pak uvidime. Ale myslim ze jeste sezonu 2012 stravim na SV a pak budu resit vlastne stejnej problem zas. SV uz bude skoro neprodejny (je jich moc a malokdo uz chce takovyho veterana) a kdyz ho neprodam tak na RSV stejne nebude. Takze nakonec nejspis budu cekat dokud nedostuduju a nezacnu vydelavat.

vidíš tak to žere víc jak R1.S tou se dá jet i za 5,2.Nesouhlasím s tebou,že až to žralo nějak víc.Standartně jezdím kolem sedmi litrů.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36000 Včera v 14:49 Kamikadze-Ace
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 Fantik23 6 Včera v 06:37 Roman987
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100


TOPlist