globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kontrolky
5.1.2012 v 16:30
Brzy budu kupovat 4 takt a všiml semsi,že u spousty motek sem na panelu neviděl kontrolku dobíjení.Sou vidět pouze 4 :mazání,blikr,dálkové a mazání.Dobíjení je někde skryté nebo jak ?

Uzavřeno 06.01.2012 v 12:17 uživatelem Petr81

kontrolky

5.1.2012 v 16:45 | Nahoru | #1
dobíjení maj značený až novější motorky......já nemam kontrolku jak na mazání tak na dobíjení

1 reakcí na tento příspěvek kontrolky

5.1.2012 v 16:53 | Nahoru | #2
Ale ono to vetsinou poznas, minimalne v mestskym provozu kdyz pouzivas blinkry a ktomu ti sviti kontrolka neutralu, tak kdyz se ti vybiji baterka tak ta kontrolka neutralu tak pohasina . Muzes dodelat kontrolku, ale myslim ze to je vcelku zbytecny. Nejaka stava na to aby si to rozbehnul ti tam dycky zbyde a problem dobijeni pak odstranis.

kontrolky

5.1.2012 v 16:53 | Nahoru | #3
já teda nevim ale mám jen jednu kontrolu na mazání, a pokud tam zoufale potřebuješ kontrolu dobijení tak si kup todle a nějak zakomponuj toto

Naposledy editováno 05.01.2012 16:54:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrolky

5.1.2012 v 19:19 | Nahoru | #4

gugo píše: Ale ono to vetsinou poznas, minimalne v mestskym provozu kdyz pouzivas blinkry a ktomu ti sviti kontrolka neutralu, tak kdyz se ti vybiji baterka tak ta kontrolka neutralu tak pohasina . Muzes dodelat kontrolku, ale myslim ze to je vcelku zbytecny. Nejaka stava na to aby si to rozbehnul ti tam dycky zbyde a problem dobijeni pak odstranis.



Proc by melo pohasinani kontrolky znamenat spatny dobijeni? Pouze kolisa napeti, nic vic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrolky

5.1.2012 v 19:45 | Nahoru | #5
moucan> Protoze kdyz je baterka plne nabita a alternator a regulator ti funguji tak jak maji by ti napeti nemelo kolisat tak aby to bylo na kontrolce neutralu vyrazne poznat. Alespon me to tak funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrolky

5.1.2012 v 19:55 | Nahoru | #6

gugo píše: moucan> Protoze kdyz je baterka plne nabita a alternator a regulator ti funguji tak jak maji by ti napeti nemelo kolisat tak aby to bylo na kontrolce neutralu vyrazne poznat. Alespon me to tak funguje.



To by muselo dělat alotria i se zbytkem svítících kontrolek a i se světlama. K tomu by třeba po čase mohlo být poznat kolísání otáček motoru a tak podobně. Jedna kontrolka nic neznamená.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrolky

5.1.2012 v 20:06 | Nahoru | #7
moucan> Mam to odzkouseny, ted napodzim ne moc nedobijel TA. Proste kdyz se baterka dostala tak na 10 sve kapacity, stal jsem ne krizovatce na eutralu a volnobehu bylo to poznat ze pri bliknuti kontrolky linkru pohasla kontrolka neutralu. JIna kontrolka me nesvitila, takze ta by pravdepodobne pohasinala taky. A svetla zcela jiste take pohasinala. Ono na svetlech je to videt dobre, protoze svitivost klesa se ctvercem napeti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrolky

5.1.2012 v 20:37 | Nahoru | #8

gugo píše: moucan> Mam to odzkouseny, ted napodzim ne moc nedobijel TA. Proste kdyz se baterka dostala tak na 10 sve kapacity, stal jsem ne krizovatce na eutralu a volnobehu bylo to poznat ze pri bliknuti kontrolky linkru pohasla kontrolka neutralu. JIna kontrolka me nesvitila, takze ta by pravdepodobne pohasinala taky. A svetla zcela jiste take pohasinala. Ono na svetlech je to videt dobre, protoze svitivost klesa se ctvercem napeti.



Mě kontrolka neutrálu pohasíná ale to je jediný. Světla i všechno ostatní drží,celou sezónu sem se pohyboval celkem dost ve městě jelikož sem jezdil do Prahy do práce. Povětšinou bylo zapnutý všechno co šlo, tzn světla, brzdový, blinkry a než sem oddědal vyhřejvání heftů tak i to. Na baterce to znát neni, kontrolka pohasíná vesele dál a stejnětak vesele dál žije i baterka. Dobíjení funguje. Opravdu se funkčnost dobíjení nedá hodnotit jen podle pohasínání Může to být příznak ale nemusí.

Naposledy editováno 05.01.2012 20:37:45

kontrolky

5.1.2012 v 20:43 | Nahoru | #9
no určitě by se nemělo dít něco jako že na volnoběh ti světla budou svítit nějak a po přidání plynu a 2/3 víc, a ani ta kontrolka by neměla nějak pohasínat, altík má mít značnou rezervu na to aby to pokrylo takový výkyvy

(reakce na) kontrolky

5.1.2012 v 20:56 | Nahoru | #10
moucan> chapes ze popisuju stav kdyz me to nedobijelo ? Proste pri batercen a 15% kapacity a altiku co dava 11.9 V. Pak to proste bylo patrny. V normalnim stavu je to OK. Ale celkem me to prijde jako debata o ho..

kontrolky

5.1.2012 v 21:35 | Nahoru | #11
Mě na volnoběh svítí celkově všechno málo. Při zmáčknutí brzdy pohasne neutral, při blinkrech bliká/pohasíná neutral i zadní světlo. Je to tim, že mam nějakou slabší baterku a že to svítí nejvíc až tak od 3-4 tisích což je u DT normální. Záleží jak je to na daný motorce udělaný.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin
Honda CB500 Four 1976 - Motor se př... Honda CB 500 JakubZaremba 7 5.7.2023 v 14:36 combust


TOPlist