globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburátorů
3.1.2012 v 17:53
Ahoj mám GSX-R 750 r.v. 1991 chtěl bych vyčistit karburátory z důvodu toho, že má nepravidelný volnoběh, avšak nikde jsem nenašel tovární nastavení karburátorů. Vím že to určitě bude v manuálu, ale mám jen EN verzi a anglicky neumím. Můžete mi někdo prosím poradit? Děkuji Zdeněk.

Nastavení karburátorů

3.1.2012 v 18:21 | Nahoru | #1
Zdravím, zakládní nastavění je: výška plováku 14,7+-1mm, volnoběžná směs povolená o 1 a 1/8otáčky pokud máš hlavní trysky 117,5.

Nastavení karburátorů

3.1.2012 v 18:25 | Nahoru | #2
Karburátor
MIKUNI
Typ karburátoru
BST38SS
Volnoběžná tryska
37,5 / 32,5 1/ot
Volnoběžné otáčky
1000-13000 ot/min
Hlavní tryska
117,5 / 127,5
Jehla
0-8
Šroub bohatosti směsi
1.25 -ot
Nastavení plováku
15 mm

ZDROJ

Naposledy editováno 03.01.2012 18:26:20

Nastavení karburátorů

3.1.2012 v 20:30 | Nahoru | #3
Mockrát děkuji jen z toho jehla 0-8 nechápu na který zařez ji mám dát??

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátorů

3.1.2012 v 20:31 | Nahoru | #4
z hlavní trysky jsem bohužel nic nevyčetl

(reakce na) Nastavení karburátorů

3.1.2012 v 21:02 | Nahoru | #5
Elzí> Shora na hlavě hlavní trysky musí být vyraženo číslo, nebo z boku na hlavě.
Pro růžné země byly karburátory různě otryskovany a od toho se taky odvíjelo základní nastavení.

Nastavení karburátorů

4.1.2012 v 16:00 | Nahoru | #6
Na všech tryskách je vyraženo to samé z boku tak jak je na fotce a to 114

Nastavení karburátorů

4.1.2012 v 16:58 | Nahoru | #7
Tak to je zajímavé, hlavní trysky by měli být 117,5 v základu pak se to lišilo podle různých zemí ještě. Např. pro Švýcarsko byly 127,5 nebo pro Švédsko rovných 100, ale 114 tam nikde nevidím. Díval sem se teda do motodat, protože manuál na tenhle ročník nemám a co sem se díval není ke stažení ani tady na motorkářích. No taky je možné že do těch karburátorů někdo hrabal a dal tam úplně jiné trysky než tam mají být.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátorů

4.1.2012 v 19:50 | Nahoru | #8
To je dost možné protože i hladiny byli dost rozdrbané a jedna z volnoběžných trysek měla stržený ten zářez pro šroubovák. Každopádně díík za snahu a pomoc

(reakce na) Nastavení karburátorů

4.1.2012 v 20:10 | Nahoru | #9
Elzí> Nemáš zač, asi bych to zkusil nastavit jak sem psal uplně nahoře tj. plovák 14,7 a volnoběžnou směs na 1 a 1/8otáčky. Pokud má jen nepravidelný volnoběh, tak velikost hlavní trysky na to nemá vliv, tudíž nevadí že tam máš jiné.
Ale každopádně bych seřidil ventily, karburátory zkusil nastavit na ty základní hodnoty a udělal synchronizaci(seřidit podtlaky) a musí šlapat jak víno Jestli ne, tak se ještě pohrát s tou bohatostí volnoběžné směsi. Kdybys měl potřeboval cokoli ujasnit nebo dál poradit jak klidně se ozvy, tak hodně štěstí ať se ti to podaří dát dohromady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist