1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800
Daňa_Marauder píše: Dřík>
Ahoj, ten čep byl před první opravou hodně vydřenej. Začalo mi to klepat v motoru 70km od domu a chtěl jsem za každou cenu dojet domů. Jel jsem v závěru už pomalu, tušil jsem, že je něco s motorem. Ale kouslo se mi zadní kolo a vytekla okamžitě všechna voda z chladiče. Bylo jasné, že je konec. Motor mi opravovali zkušení opraváři v Droždíně u Olomouce. Kliku poslali panu ing. Černohorskému v Rosicích. Klika měla o 2-3mm větší průměr. Pan Černohorský řekl, že je to hodně vydřené a že se pokusí s tím něco udělat, ale nedal na to 100% záruku. Víš, motorka mi brala celkem dost oleje už dřív. Nepřikládal jsem tomu ale velký význam, ačkoliv jsem měl. Po opravě kliky u p. Černohorského byl motor smontován, ale šálky tam byly dané ty původní a čerpadlo před tím přidřené, bylo jen vyčištěné od pilin a použité taky. Olej nalili na max. rysky. Každý, kdo za mnou jel mi pak říkal, že mi to hrozně z horního výfuku kouří a že se za mnou nedá jet, natož dýchat. Ujel jsem po opravě přesně 616km a byl jsem s olejem úplně na suchu. Po 300km jsem olej ještě kontroloval, byla ho půlka mezi ryskama. Bylo mi řečeno, že si motor sedá a že si to nějaký olej vzalo a že se to ustálí. Závěr je opět vydřená klika na 1. válci a pan Černohorský se už další opravy v podobě nanášení kompozice zřekl. Takže motor je rozdělaný a řešení je v nedohlednu. Docela mě tato situace trápí.
Všechny motory na prodej jsou v naprosté většině chycené na tom 1. válci. Tak nevím, co dál. Měj se a dík za odpověď
Se zkušenostmi těch opravářů bych si dovolil nesouhlasit. Přidřené čerpadlo co dali zpátky, mluví za vše. To, že Ti to žralo olej tím stylem jak žralo bych přisuzoval vyšlehaným pístů/válcům, zkušenost s VS600. Takové množství už pře gufírka ventilů neprojde... Pokud to mělo malý tlak...což asi určitě ano, tak šel "do kytek" i ten čep. Navíc bych si nechal dodat i šálky s vhodným materiálem pro tu kompozici, což asi taky neproběhlo.
Teď už se p.Černohorskému nedivím...pokud to je moc a po návaru, tak je po ní...
Máš tři možnosti:
1) buď zkusit opravu odstraněním čepu a nalisováním nového (což tady by se muselo spočítat, protože přesazení je malý a nedovolí Ti vybrat celou díru ve středovým setrváku)
2) nebo čekat až se někde objeví motor s klikou v pohodě (jeden majitel čekal skoro tři roky a nenašli jsme nic)
3) a nebo koupit novou (mohl bych se Ti zeptat za kolik bych ji měl já)
Naposledy editováno 28.12.2011 10:41:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder | Dano998 | 1 | 1.5.2024 v 22:14 Faier |
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder | linhic | 2 | 7.1.2024 v 13:59 1100Virago |
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder | linhic | 5 | 6.12.2023 v 11:42 linhic |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Brašny na Suzuki VZ 800 Suzuki VZ 800 Marauder | Faier | 2 | 5.9.2023 v 18:28 Boris. |