2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Deadman píše: Katalyzátoru to nevadí víc než startování kdy už startér sotva převaluje motorem a zapalování nemá energii na jiskru. Pokud je baterka hodně slabá, tak to taky nevadí, protože když už napětí nestačí zapálku, tak nestačí ani na vstřikovače a čerpadlo.
Motorům s rozvodem řemenem vadí prudké škubnutí. Nevím proč, některé žiguli a spousta starších aut má také řemen a nikdy se to u nich nestávalo. Pokud to ale neroztláčíš ručně, ale na laně, pak stačí pomalu pouštět spojku, aby to motor roztočilo plynule. U motoru s rozvodovým řetězem nic řešit nemusíš, ten nepřeskočí.
Ono obecně pokyny v uživatelských příručkách jsou velmi předposrané.
Jo to by jsi koukal jak dokáže rozvodovej řetěz přeskočit nebo se i dokonce přetrhnout.
Nevrdím,že se to stává mockrát ale stát se to může.
PEPAFJR píše: Jo to by jsi koukal jak dokáže rozvodovej řetěz přeskočit nebo se i dokonce přetrhnout.
Nevrdím,že se to stává mockrát ale stát se to může.
jj, souhlas. taky uz mi do dilny nejakou tu Fabii privezli (napr.).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
PEPAFJR píše: Jo to by jsi koukal jak dokáže rozvodovej řetěz přeskočit nebo se i dokonce přetrhnout.
Nevrdím,že se to stává mockrát ale stát se to může.
Z toho, co se tu píše, začínám mít pocit, že veškeré problémy s roztláčením se týkají jen Fábií.
Všechny motorky a kdykoliv i auta startuju z kopce kvaltem bez jakýchkoliv problémů, na takové Hondě byvh musel mít rozvoďák přetrženej už několikrát.
Na autě mám sice hydraulický napínák, ale jeho dráha není tak dlouhá, aby i při maximálním povolení mohl přeskočit řetěz. Kromě toho každý rozumný motor (tedy né škoda HTP) má kolem rozvodových kol vodítka, které řetěz nepustí.