paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jak vybrat pitbike
 
17.12.2011 v 23:20
jaký pitbike je vhodný pro začátečníka 15let

1 reakcí na tento příspěvek jak vybrat pitbike

14.1.2013 v 17:53 | Nahoru | #1
Škoda, že sem tohle vlákno neviděl dřív. Bych taky přihodil svoji trochu do diskuze. Myslím že na pitovi není nic špatného. Já sám měřím 190 a vážím 85 a vyblbnu se na tom bez problémů. Koupil sem staršího AGB 37 150ccm na kolech 12 a 14, už trochu popraveného (povařené uložení centrálu + něco málo preventivně na rámu,vyměněná většina šroubů za lepší, lepší páčky plynu a spojky, hliníková nakopávačka, závodní vzduch. filtr, počítadlo motohodin a možná ještě něco málo) a sám se na něm za rok co ho mám dělal jen údržbu (olej cca po 15mth + každou druhou výměnu ventily - to spíš jen kontrola, vždy byly v pořádku - dotažení šroubů a odvzdušnění tlumičů a když bylo potřeba vyprat a namazat filtr) a vyměnil sem lanko plynu, řetěz a ještě několik původních šroubů. Že sem měnil gumy mi příjde zbytečné psát, ale tak proč ne, že? Zkrátka. Myslím, že sem na tom nedělal žádné opravy, pouze údržbu a prevenci. Mohlo mě to stát celkem cca 3500 možná 4500 max, ale pořád sou to minimální náklady na to, kolik sem najezdil a jak sem se pobavil - a ne jen já, ale i půlka rodiny včetně holek. A ještě k podvozku a chování a průjezdnosti takového pita na malých kolech - no problem. Kámoši mají velké starší japonce od 250 do 600 a ještě se mi nestalo, že bych se nedostal tam kam oni. Jasně, že ve velkých jámách musím jet pomalej a že na rovinkách ztrácím kvůli maximálce, ale jinde zas nestíhají oni mě, protože sem malej a hbitější... Takže si myslím, že pitbike nebo dirtbike proč ne, ale jedině některou lepší značku - STOMP, PITSTAR atd. z těch dražších a nebo levnější čínské AGB či XMOTO. Pak sou ještě napodobeniny těchto a ty stojí za prd, ale to se dá poznat podle výrobního štítku a na netu je i pár fotek jak mají nebo nemají vypadat. Kdo chce moto za pár kaček a ještě se naučit základní údržbu a improvizaci v praxi, ať do toho klidně jde. Myslím, že jediný opravdový problém by mohl být, kdyby se posral nevratně motor a bylo třeba koupit druhý. Leda tak z jiné starší motky, tak aby seděl, ale nový za cca +- 10 000 na stroj za 10 000 až 15000 (tak se pohybuje snad většina jetých pitů) je blbost.

Kua. To sem se rozepsal... Jo holt pitbike má něco do sebe a musím se zastat

(reakce na) jak vybrat pitbike

15.1.2013 v 21:27 | Nahoru | #2
martyol> Přesně to se mi na dirtu líbí, jak je to malý a jednoduchý, a ten motor 160cc...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist