VlastíkPlamínek píše: pak tu už nebudu, ale pokračujeme zítra, do škod a následků odmítám zabřehávat, myslím, že dobře nahozená R1 s 25kw do správného místa v rafinerii dokáže taky nadělat dost škody. Takže tímto směrem bych se nezaobíral. Věnujme se problematice z pohledu vyhlášky. Jestli bude mít Maty nějaké poznatky z praxe budu rád když je napíše.
Jinak děkuji za slušnou debatu, to se tu imho už moc nevidá.
Za slušnou debatu nemáš zač Vždycky preferuju spíš "válku argumentů" než silných slov
Mimo to už jsem tady, tak jestli máš ještě nějaké postřehy k vyhlášce, sem s nima
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
_zdenda_ píše: A já měl za to, že PaCH mají oktávky s 1.8TSI, takže to docela jede...
Mají takřka všechny motorizace kromě 1.4.....1.6. pak touring 1.8 turbo, 1.9 TDI (především v Yetim) a mají i normální 1.8. Mondeo je ST 220 (2.0 Turbo 220Koní) a pak naše ´´super rychlé´´ passaty VR6 Nejrozšířenější jsou ale standartní 1.8i a 1.8 tubro (110Kw)
Blesk90 píše: Mají takřka všechny motorizace kromě 1.4.....1.6. pak touring 1.8 turbo, 1.9 TDI (především v Yetim) a mají i normální 1.8. Mondeo je ST 220 (2.0 Turbo 220Koní) a pak naše ´´super rychlé´´ passaty VR6 Nejrozšířenější jsou ale standartní 1.8i a 1.8 tubro (110Kw)
ST220 je atmosferickej trilitrovej sestivalec, ale to je jen detail. ty novy O2 jsou 18fsi a tfsi.. ta preplnovana ma asi 118kW a docela to i jede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
mike3hylo píše: Já jenom že se tady všichni oháníte těma mobílníma STK/motorovejma brzdama... Co já vím, tak tímhle v současnosti policie snad ani vybavená není, pouze mají v plánu do budoucna toto zařízení koupit. Párkrát ročně si ji vypůjčují z Rakouska ale s tím kontrolují pouze auta a nákladní vozidla a letos nebo loni měli pouze jednu. Mobilních STK by se měli bát tak kluci co jim je teď 13 nebo 14 protože za současný finanční situace nevidim moc reálně že by byla alespoň jedna mobilní STK v kraji, natožto na každý druhý silnici Takže klídek hoši
mobilni brzda neni potreba, treba u SV650 kdyz je dodatecne seskrcena tak se to skrti dorazem plynu... tzn staci otocit heftem a zjistis ze otaci asi polovinu drahy nez je "normalni" ... neni treba merit vykon staci overit jestli je tam namontovana ta restrikce.
policajt nemusi mit u sebe STK, ale posle te na tu nejblizsi normalni... a hlavne se ten vykon resi az kdyz udelas nakej pruser.. to tu motorku shrabou na valnik a odvezou na epertyzu... a to ze 18ti letej kluk na papirove skrcenym litru udela nekde nakej pruser to je jen otazka casu :)
Tam je seškrcení dorazem plynu a drátkem, který prý má vliv na mapu vstřikování.
Motorka tahala naprosto parádně, krouťák jak prase, teprve okolo 5 tisíc otáček přestal výkon růst a od 6 tisíc už to tahalo citelněji méně. To je ale rychlost hóóódně přes všechny legální limity. Cestovních 150 to jede pořád a i to ještě chvíli přijatelně zrychluje, když je potřeba.
Po odškrcení (po víc jak 2 sezonách - až když to bylo legální) jsem do 5 tisíc žádnou změnu nepozoroval a vyšší otáčky potřebuji jen zcela výjimečně.
Resumé - dvouválce nad 600 kubíků mohou klidně zůstat škrcené a radost z jízdy je stejná. Naopak se mlaďas naučí jezdil "na krouťák", netočit motor jak magor a vytahovat se ze zatáček plynem ve středních otáčkách.
Tak přeci jezdil Foggy!!!
Blesk90 píše: Mají takřka všechny motorizace kromě 1.4.....1.6. pak touring 1.8 turbo, 1.9 TDI (především v Yetim) a mají i normální 1.8. Mondeo je ST 220 (2.0 Turbo 220Koní) a pak naše ´´super rychlé´´ passaty VR6 Nejrozšířenější jsou ale standartní 1.8i a 1.8 tubro (110Kw)
Máš velmi "přesné" informace, takže doplním realitu. Nejrozšířenější u PČR je octavia II s motorem 1,6 MPI, vyskytují se také verze 1,6 FSI (přímý vstřik benzínu) ale je jich poměrně málo a vyřazují se. Hodně je Fabií s motorem 1,4 (55kw). Motory TDI policie téměř nepoužívá. Staré motory 1,8 (92kw) a 1,8 turbo (110kw) jsou v dosluhujících octaviích I.
Oddělení mající v rajónu rychlostní silnici nebo dálnici mají:
- octavie II s motorem 1,8 tsi (přímý vstřik paliva+turbo) s výkonem 118kw - docela to jede (6°převodovka, maximálka cca 230)
- mondeo ST 220 - atmosférický šestiválcový třílitr, 225 HP (166kw), maximálka 250, jede více než slušně
- passat R36 - atmosférický sestiválec 3600 ccm, 300 HP (220kw), maximálka 275 - nemá omezovač jako civilní verze, jede skvěle a rozhodně mu jen tak neujedeš.
Protože:
vláda přišla s kategorizací a škrcením motorek, aby snížila nehodovost.
papírový uškrcení na nehodovost vliv nemá
logicky se pak žádný zlepšení nekonalo
vláda vymyslí něco jinýho,aby ty čísla fakt klesly.
...třeba škrcení jenom slabších motorek do 70kW (? myslím) (na R6 si prostě počkáte o pár let dýl - a kdo vám za to může...), posouvání neomezenejch řidičáků na nesmyslný věky, povinný vesty, povinný ABS a nevímco ještě si kdo vymyslí, protože oni vidí jen ta čísla,která chtějí snížit.
ověřit a vymáhat stávající zákon by mi přišlo mnohem víc efektivní.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
Ale jak řekl Ozzy, "Takhle, je velmi mala pravdepodobnost ze se neco stane, ze se neco stane a bude se to zjistovat, a ze se neco stane, bude se to zjistovat, a jeste se to bude davat do pricinne souvislosti s tim co se stalo."
Whites
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
mike3hylo píše: assassin> Už vidim jak mi policajt bude kroutit plynem aby zjistil jestli mám kit od Alphatechniku se zarážkou na plynu, když můžu mít klidně měněnou řídící jednotku
policajt ma pres vysilacku(nebo i pres ntb) pristup k datum ktery jsou v registru vozidel - tzn k tomu co mas ve velkym technicaku a tam by melo byt uvedeno jakym zpusobem je to skrceny. jako ze by to kontrolovali pri bezny kontrole zatim asi moc nehrozi, ale jde hlavne o pripad nehody...
pribor píše: jak policajt pozná že při otočení plynu je teprve v půlce? já bych to asi nepoznal, kdybych sed na jinou mašinu...
viz. vyse, pri bezny prohlidce se to asi resit nebude..zatim...
jinak to ze to nepoznas ty, neznamena ze to nepozna nikdo jinej, mam par kamosu co delali/delaji u policie a maj na motorkach odjezdeno hodne a troufam si rict ze by to poznal kazdej z nich. ty skrceny maj ten plyn zkracenej dost vyrazne.. samo ze cim vetsi rozdil mezi skrcenou a neskrcenou moto tak ten rozdil je vetsi.. u naky CB500 apod by to zas tak velky zkraceni nebylo.... u litrovyho GSXR pujde tim heftem otocit tak 10stupnu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
WhiteS píše: Jak se říká, "kdo má na vopici, musí mít i na banány"! Když si člověk může dovolit jezdit na mašině s 25 kW v TP (většinou jsou dražší, jak ty s plným výkonem v TP), musí si pak dovolit zaplatit i případnou škodu.
Ale jak řekl Ozzy, "Takhle, je velmi mala pravdepodobnost ze se neco stane, ze se neco stane a bude se to zjistovat, a ze se neco stane, bude se to zjistovat, a jeste se to bude davat do pricinne souvislosti s tim co se stalo."
Whites
no tak vzhledem k tomu ze z toho muzou koukat i dozivotni nasledky u poskozeneho.. tak pro takovou opici banany asi hned tak nakej 18ti letej mit nebude:)
Maty_Kolin píše: o jednom případu "25kw v tp jinak otevřená" X nehoda okrajově vím, řeší se to pochopitelně jako řízení bez příslušného oprávnění, v jaké je to fázi a jaké budou důsledky pro řidiče zatím není jasné, pokud se ke mě dostane víc informací tak to doplním
tak na to sem zvědavej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
assassin píše: no tak vzhledem k tomu ze z toho muzou koukat i dozivotni nasledky u poskozeneho.. tak pro takovou opici banany asi hned tak nakej 18ti letej mit nebude:)
Ten ne. Jeho rodiče třeba ano .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
co kdyz je v TP 25kW a majitel ma ridicak uz na neomezenou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
Naposledy editováno 16.12.2011 21:46:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
Hafuša píše: ...
vyborne, dekuji za smysluplnou odpovedPokud se nehoda stala prave kvuli tomu, ze motorka byla odskrcena
ve vysledku by to teda po birokraticky strance znamenalo, ze by se nehoda musela stat v rychlosti 175km/h a vic (ted mluvim o masine kterou mam ja, jelikoz pri 25kW ma maximalku 174km/h) a tam uz by to stejne byl zavadejici udaj, protoze tak jako tak by se jednalo o prekroceni povolene rychlosti minimalne o 44km/h z cehoz se clovek uz moc nevymluvi
Naposledy editováno 16.12.2011 20:03:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
Trestný čin to není už několik let. Ale samozřejmě, že o jízdu bez potřebného oprávnění se jedná. Není to průkaz na velkou motorku, je to průkaz na motorky do 25 kW. Nebo jsou všichni kdo si dodatečně dělají rozšíření blbci, protože to vlastně nepotřebují?
sharkis: "Vytěžit z autonehody pokus o vraždu je naprosto nereálná záležitost (lidově řečeno pitomost), a to nejen v našem státu...
Co by prošlo je maximálně těžké ublížení na zdraví - když se podíváš na medializovaný případ Trpišovskýho, tomu by se ryze teoreticky dal ten zmíněný "pokus o vraždu" přišít jako nic, protože je evidentní, že jednal zcela úmyslně - ale jak vidno z médií, nikdo ho za pokus o vraždu nesoudí..."
Slyšel jsi někdy jméno "Lacina"? Hádej, za co sedí?
Naposledy editováno 16.12.2011 22:17:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
Naposledy editováno 16.12.2011 22:33:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
Daart píše: vyborne, dekuji za smysluplnou odpoved
Pokud se nehoda stala prave kvuli tomu, ze motorka byla odskrcena
ve vysledku by to teda po birokraticky strance znamenalo, ze by se nehoda musela stat v rychlosti 175km/h a vic (ted mluvim o masine kterou mam ja, jelikoz pri 25kW ma maximalku 174km/h) a tam uz by to stejne byl zavadejici udaj, protoze tak jako tak by se jednalo o prekroceni povolene rychlosti minimalne o 44km/h z cehoz se clovek uz moc nevymluvi
SPEEDY21 píše: ...ty voe Darrte jestli sebou majzneš nad 180 tak dej pod sedlo místo vesty gumovej pytel na zbytky a škcení řešit nemusíš...
dobry, me je to jedno, jen jsem to chtel znat po te birokraticke strance, bo se mi nechce to nechavat prepisovat na 81kW1100Virago píše:
Slyšel jsi někdy jméno "Lacina"? Hádej, za co sedí?
Tohle byl zcela úmyslnej manévr a není se tedy čemu divit - já to myslel v reakci na kolegu, že kdyby do něj někdo napálil na moto s 25kW, tak by se s ním soudil pro pokus o vraždu - za prvé by to určitě nebyl úmysl a za druhé by to byl asi maximálně "pokus o vraždu stylem kamikadze" Tak proto to, co jsem napsal
Jinými slovy: kdyby se stala "obyčejná" nehoda (tzn neúmyslná), tak z toho pokus o vraždu podle mě nemůže vykřesat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |