globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
13.12.2011 v 21:51
Mám doraz, jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou? Kontroluje se někde její zkutečný výkon nebo je způsob jak by na mě mohli přijít? například u technické
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 20:43 | Nahoru | #91

VlastíkPlamínek píše: pak tu už nebudu, ale pokračujeme zítra, do škod a následků odmítám zabřehávat, myslím, že dobře nahozená R1 s 25kw do správného místa v rafinerii dokáže taky nadělat dost škody. Takže tímto směrem bych se nezaobíral. Věnujme se problematice z pohledu vyhlášky. Jestli bude mít Maty nějaké poznatky z praxe budu rád když je napíše.

Jinak děkuji za slušnou debatu, to se tu imho už moc nevidá.



Za slušnou debatu nemáš zač Vždycky preferuju spíš "válku argumentů" než silných slov

Mimo to už jsem tady, tak jestli máš ještě nějaké postřehy k vyhlášce, sem s nima

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 09:14 | Nahoru | #92

_zdenda_ píše: A já měl za to, že PaCH mají oktávky s 1.8TSI, takže to docela jede...



Mají takřka všechny motorizace kromě 1.4.....1.6. pak touring 1.8 turbo, 1.9 TDI (především v Yetim) a mají i normální 1.8. Mondeo je ST 220 (2.0 Turbo 220Koní) a pak naše ´´super rychlé´´ passaty VR6 Nejrozšířenější jsou ale standartní 1.8i a 1.8 tubro (110Kw)

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 09:29 | Nahoru | #93

Blesk90 píše: Mají takřka všechny motorizace kromě 1.4.....1.6. pak touring 1.8 turbo, 1.9 TDI (především v Yetim) a mají i normální 1.8. Mondeo je ST 220 (2.0 Turbo 220Koní) a pak naše ´´super rychlé´´ passaty VR6 Nejrozšířenější jsou ale standartní 1.8i a 1.8 tubro (110Kw)



ST220 je atmosferickej trilitrovej sestivalec, ale to je jen detail. ty novy O2 jsou 18fsi a tfsi.. ta preplnovana ma asi 118kW a docela to i jede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 09:34 | Nahoru | #94

mike3hylo píše: Já jenom že se tady všichni oháníte těma mobílníma STK/motorovejma brzdama... Co já vím, tak tímhle v současnosti policie snad ani vybavená není, pouze mají v plánu do budoucna toto zařízení koupit. Párkrát ročně si ji vypůjčují z Rakouska ale s tím kontrolují pouze auta a nákladní vozidla a letos nebo loni měli pouze jednu. Mobilních STK by se měli bát tak kluci co jim je teď 13 nebo 14 protože za současný finanční situace nevidim moc reálně že by byla alespoň jedna mobilní STK v kraji, natožto na každý druhý silnici Takže klídek hoši



mobilni brzda neni potreba, treba u SV650 kdyz je dodatecne seskrcena tak se to skrti dorazem plynu... tzn staci otocit heftem a zjistis ze otaci asi polovinu drahy nez je "normalni" ... neni treba merit vykon staci overit jestli je tam namontovana ta restrikce.

policajt nemusi mit u sebe STK, ale posle te na tu nejblizsi normalni... a hlavne se ten vykon resi az kdyz udelas nakej pruser.. to tu motorku shrabou na valnik a odvezou na epertyzu... a to ze 18ti letej kluk na papirove skrcenym litru udela nekde nakej pruser to je jen otazka casu :)

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 10:16 | Nahoru | #95
Mám zkušenost se seškrcenou ER-6, neb jsem chtěl, aby ji mohl jezdit i syn.
Tam je seškrcení dorazem plynu a drátkem, který prý má vliv na mapu vstřikování.
Motorka tahala naprosto parádně, krouťák jak prase, teprve okolo 5 tisíc otáček přestal výkon růst a od 6 tisíc už to tahalo citelněji méně. To je ale rychlost hóóódně přes všechny legální limity. Cestovních 150 to jede pořád a i to ještě chvíli přijatelně zrychluje, když je potřeba.

Po odškrcení (po víc jak 2 sezonách - až když to bylo legální) jsem do 5 tisíc žádnou změnu nepozoroval a vyšší otáčky potřebuji jen zcela výjimečně.

Resumé - dvouválce nad 600 kubíků mohou klidně zůstat škrcené a radost z jízdy je stejná. Naopak se mlaďas naučí jezdil "na krouťák", netočit motor jak magor a vytahovat se ze zatáček plynem ve středních otáčkách.
Tak přeci jezdil Foggy!!!

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 10:36 | Nahoru | #96

Blesk90 píše: Mají takřka všechny motorizace kromě 1.4.....1.6. pak touring 1.8 turbo, 1.9 TDI (především v Yetim) a mají i normální 1.8. Mondeo je ST 220 (2.0 Turbo 220Koní) a pak naše ´´super rychlé´´ passaty VR6 Nejrozšířenější jsou ale standartní 1.8i a 1.8 tubro (110Kw)



Máš velmi "přesné" informace, takže doplním realitu. Nejrozšířenější u PČR je octavia II s motorem 1,6 MPI, vyskytují se také verze 1,6 FSI (přímý vstřik benzínu) ale je jich poměrně málo a vyřazují se. Hodně je Fabií s motorem 1,4 (55kw). Motory TDI policie téměř nepoužívá. Staré motory 1,8 (92kw) a 1,8 turbo (110kw) jsou v dosluhujících octaviích I.
Oddělení mající v rajónu rychlostní silnici nebo dálnici mají:
- octavie II s motorem 1,8 tsi (přímý vstřik paliva+turbo) s výkonem 118kw - docela to jede (6°převodovka, maximálka cca 230)
- mondeo ST 220 - atmosférický šestiválcový třílitr, 225 HP (166kw), maximálka 250, jede více než slušně
- passat R36 - atmosférický sestiválec 3600 ccm, 300 HP (220kw), maximálka 275 - nemá omezovač jako civilní verze, jede skvěle a rozhodně mu jen tak neujedeš.

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 10:54 | Nahoru | #97
já jsem pro mobilní měřící stanice.

Protože:
vláda přišla s kategorizací a škrcením motorek, aby snížila nehodovost.
papírový uškrcení na nehodovost vliv nemá
logicky se pak žádný zlepšení nekonalo
vláda vymyslí něco jinýho,aby ty čísla fakt klesly.

...třeba škrcení jenom slabších motorek do 70kW (? myslím) (na R6 si prostě počkáte o pár let dýl - a kdo vám za to může...), posouvání neomezenejch řidičáků na nesmyslný věky, povinný vesty, povinný ABS a nevímco ještě si kdo vymyslí, protože oni vidí jen ta čísla,která chtějí snížit.

ověřit a vymáhat stávající zákon by mi přišlo mnohem víc efektivní.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 11:00 | Nahoru | #98
Jak se říká, "kdo má na vopici, musí mít i na banány"! Když si člověk může dovolit jezdit na mašině s 25 kW v TP (většinou jsou dražší, jak ty s plným výkonem v TP), musí si pak dovolit zaplatit i případnou škodu.

Ale jak řekl Ozzy, "Takhle, je velmi mala pravdepodobnost ze se neco stane, ze se neco stane a bude se to zjistovat, a ze se neco stane, bude se to zjistovat, a jeste se to bude davat do pricinne souvislosti s tim co se stalo."

Whites

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 16:11 | Nahoru | #99
assassin> Už vidim jak mi policajt bude kroutit plynem aby zjistil jestli mám kit od Alphatechniku se zarážkou na plynu, když můžu mít klidně měněnou řídící jednotku

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 17:23 | Nahoru | #100
jak policajt pozná že při otočení plynu je teprve v půlce? já bych to asi nepoznal, kdybych sed na jinou mašinu...

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 17:27 | Nahoru | #101

mike3hylo píše: assassin> Už vidim jak mi policajt bude kroutit plynem aby zjistil jestli mám kit od Alphatechniku se zarážkou na plynu, když můžu mít klidně měněnou řídící jednotku



policajt ma pres vysilacku(nebo i pres ntb) pristup k datum ktery jsou v registru vozidel - tzn k tomu co mas ve velkym technicaku a tam by melo byt uvedeno jakym zpusobem je to skrceny. jako ze by to kontrolovali pri bezny kontrole zatim asi moc nehrozi, ale jde hlavne o pripad nehody...

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 17:30 | Nahoru | #102

pribor píše: jak policajt pozná že při otočení plynu je teprve v půlce? já bych to asi nepoznal, kdybych sed na jinou mašinu...



viz. vyse, pri bezny prohlidce se to asi resit nebude..zatim...

jinak to ze to nepoznas ty, neznamena ze to nepozna nikdo jinej, mam par kamosu co delali/delaji u policie a maj na motorkach odjezdeno hodne a troufam si rict ze by to poznal kazdej z nich. ty skrceny maj ten plyn zkracenej dost vyrazne.. samo ze cim vetsi rozdil mezi skrcenou a neskrcenou moto tak ten rozdil je vetsi.. u naky CB500 apod by to zas tak velky zkraceni nebylo.... u litrovyho GSXR pujde tim heftem otocit tak 10stupnu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 17:31 | Nahoru | #103

WhiteS píše: Jak se říká, "kdo má na vopici, musí mít i na banány"! Když si člověk může dovolit jezdit na mašině s 25 kW v TP (většinou jsou dražší, jak ty s plným výkonem v TP), musí si pak dovolit zaplatit i případnou škodu.

Ale jak řekl Ozzy, "Takhle, je velmi mala pravdepodobnost ze se neco stane, ze se neco stane a bude se to zjistovat, a ze se neco stane, bude se to zjistovat, a jeste se to bude davat do pricinne souvislosti s tim co se stalo."

Whites



no tak vzhledem k tomu ze z toho muzou koukat i dozivotni nasledky u poskozeneho.. tak pro takovou opici banany asi hned tak nakej 18ti letej mit nebude:)

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 17:48 | Nahoru | #104
příčinná souvislost mezi důvodem nehody a "řidičem" bez patřičného oprávnění pojišťovnu ani policajty nebude vůbec zajímat, škoda jde za "řidičem" + správní řízení...

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 17:58 | Nahoru | #105

Maty_Kolin píše: o jednom případu "25kw v tp jinak otevřená" X nehoda okrajově vím, řeší se to pochopitelně jako řízení bez příslušného oprávnění, v jaké je to fázi a jaké budou důsledky pro řidiče zatím není jasné, pokud se ke mě dostane víc informací tak to doplním


tak na to sem zvědavej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 19:08 | Nahoru | #106

assassin píše: no tak vzhledem k tomu ze z toho muzou koukat i dozivotni nasledky u poskozeneho.. tak pro takovou opici banany asi hned tak nakej 18ti letej mit nebude:)



Ten ne. Jeho rodiče třeba ano .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

15.12.2011 v 19:22 | Nahoru | #107
WhiteS>

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 12:11 | Nahoru | #108

Pedrosso píše: WhiteS>



Bohužel, i pravda je někdy k smíchu, tedy, spíše vlastně k pláči.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 15:06 | Nahoru | #109
napadla me jeste jedna varianta, jestli to uz zaznelo tak se omlouvam ale nemam cas to procitat cely.

co kdyz je v TP 25kW a majitel ma ridicak uz na neomezenou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 19:59 | Nahoru | #110
Daart> Ahoj,o tomhle problému jsem se docela dost zajímal.Řidičský průkaz na velkou motorku je.To znamená,že se nejedná o jízdu "bez potřebného řidičského oprávnění".A tudíž se nejedná o trestný čin!!!Znamená,že tě nezavřou!!!Takže,pokud by nedej bože nastala nějaká událost,kdy by se to řešilo.Hlavně tedy v případě hodně hodně vážné nehody.Ale to už je řidič motorky většinou na pravdě boží a už ho to nemusí trápit.By mohla motorka na tu známou "expertizu".Ale to jsou spíš spekulace a teorie,které se můžou stát.Ptal jsem se známého,který dělal u policie.Za svoji kariéru to u běžné nehody nezažil.A pokud by se to řešilo,tak by se muselo při zdlouhavém vyšetřování zjistit,že se nehoda stala právě kvůli tomu.Že motorka byla odškrcená.Takzvaně v příčinné souvislosti.

Dále jsem zjistil,že pokud by majitel chtěl motocykl znovu legálně "odškrtit" na původní výkon,znamenalo by to docela dost papírování,hlavně by se to muselo řešit u oficiálního dovozce.A hlavně by to stálo pěknej ranec Výsledek tedy je.Pokud by to člověka nějak trápilo,motorku buď prodat a koupit jinou.Což většinou nejde tak snadno,když máš tu svoji krásku vymazlenou a máš ji rád a musí se jít hoooooooooodně pod cenu.A pak třeba chybí peníze na koupi nové.

Nebo zaplatit zdlouhavé odškrcení.

Nebo nechat motorku znovu zaškrtit aby byla 25kw i doopravdy.Ale to pak zase motorka h...no pojede,takže taky špatný

Naposledy editováno 16.12.2011 21:46:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 20:03 | Nahoru | #111

Hafuša píše: ...

vyborne, dekuji za smysluplnou odpoved

Pokud se nehoda stala prave kvuli tomu, ze motorka byla odskrcena
ve vysledku by to teda po birokraticky strance znamenalo, ze by se nehoda musela stat v rychlosti 175km/h a vic (ted mluvim o masine kterou mam ja, jelikoz pri 25kW ma maximalku 174km/h) a tam uz by to stejne byl zavadejici udaj, protoze tak jako tak by se jednalo o prekroceni povolene rychlosti minimalne o 44km/h z cehoz se clovek uz moc nevymluvi

Naposledy editováno 16.12.2011 20:03:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 20:14 | Nahoru | #112
Daart> Přesně tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 22:12 | Nahoru | #113
Hafuša: "Řidičský průkaz na velkou motorku je.To znamená,že se nejedná o jízdu "bez potřebného řidičského oprávnění".A tudíž se nejedná o trestný čin!!!Znamená,že tě nezavřou!!!"

Trestný čin to není už několik let. Ale samozřejmě, že o jízdu bez potřebného oprávnění se jedná. Není to průkaz na velkou motorku, je to průkaz na motorky do 25 kW. Nebo jsou všichni kdo si dodatečně dělají rozšíření blbci, protože to vlastně nepotřebují?

sharkis: "Vytěžit z autonehody pokus o vraždu je naprosto nereálná záležitost (lidově řečeno pitomost), a to nejen v našem státu...
Co by prošlo je maximálně těžké ublížení na zdraví - když se podíváš na medializovaný případ Trpišovskýho, tomu by se ryze teoreticky dal ten zmíněný "pokus o vraždu" přišít jako nic, protože je evidentní, že jednal zcela úmyslně - ale jak vidno z médií, nikdo ho za pokus o vraždu nesoudí..."

Slyšel jsi někdy jméno "Lacina"? Hádej, za co sedí?

Naposledy editováno 16.12.2011 22:17:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 22:22 | Nahoru | #114
1100Virago>Reagoval jsem na otázku od Daart - 25kw jen v tp a řidičský průkaz bez omezení výkonu. Řidičský průkaz na velkou motorku = průkaz bez omezení nad 25kw.Možná jsem to ve svém příspěvku špatně napsal.Tedy řidičským průkazem "na velkou motorku" myslím řidičský průkaz bez omezení výkonu

Naposledy editováno 16.12.2011 22:33:04

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

16.12.2011 v 23:07 | Nahoru | #115
Hafuša: A jo, přijmi omluvu. Trochu jsem se ve všech těch příspěvcích ztratil. V tom případě máš samozřejmě pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

18.12.2011 v 12:57 | Nahoru | #116

Daart píše: vyborne, dekuji za smysluplnou odpoved

Pokud se nehoda stala prave kvuli tomu, ze motorka byla odskrcena
ve vysledku by to teda po birokraticky strance znamenalo, ze by se nehoda musela stat v rychlosti 175km/h a vic (ted mluvim o masine kterou mam ja, jelikoz pri 25kW ma maximalku 174km/h) a tam uz by to stejne byl zavadejici udaj, protoze tak jako tak by se jednalo o prekroceni povolene rychlosti minimalne o 44km/h z cehoz se clovek uz moc nevymluvi

...ty voe Darrte jestli sebou majzneš nad 180 tak dej pod sedlo místo vesty gumovej pytel na zbytky a škcení řešit nemusíš...

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

18.12.2011 v 13:00 | Nahoru | #117
...chjo mlaďáci už pochopte že vše má přirozený vývoj a přestaňte se chovat jak vychcaný češi!! jak a co vomrdat holt plnej výkon v 21 je to tak těžký pochopit????

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

19.12.2011 v 18:03 | Nahoru | #118

SPEEDY21 píše: ...ty voe Darrte jestli sebou majzneš nad 180 tak dej pod sedlo místo vesty gumovej pytel na zbytky a škcení řešit nemusíš...

dobry, me je to jedno, jen jsem to chtel znat po te birokraticke strance, bo se mi nechce to nechavat prepisovat na 81kW

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

8.1.2012 v 22:56 | Nahoru | #119

1100Virago píše:

Slyšel jsi někdy jméno "Lacina"? Hádej, za co sedí?



Tohle byl zcela úmyslnej manévr a není se tedy čemu divit - já to myslel v reakci na kolegu, že kdyby do něj někdo napálil na moto s 25kW, tak by se s ním soudil pro pokus o vraždu - za prvé by to určitě nebyl úmysl a za druhé by to byl asi maximálně "pokus o vraždu stylem kamikadze" Tak proto to, co jsem napsal

Jinými slovy: kdyby se stala "obyčejná" nehoda (tzn neúmyslná), tak z toho pokus o vraždu podle mě nemůže vykřesat
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist