globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

21.12.2011 v 20:15 | Nahoru | #1

dewwil píše: Ty Ohlinsy nejsou shit, ale vyžadují náročnější péči(častější výměnu gufer a oilu) než origo japan vidle, který se zas nemůžou s funkčností Ohlins moc srovnávat...(Ono taková nejnověší SHOWA může pracovat daleko citlivěji a lépěji, než kdejaký rozeštelovaný a neservisovaný ohlins) A řeč byla o vidlích co jsou na starších kusech kde i Ohlins šetřil jako RSV Mille R, Factory a možná i nějaké starší Ducati...Je logický, že na sérii ti fabrika nehodí vidle za 100tkč, kdo by to koupil....


To bych rozhodně netvrdil. My,obyčejní smrtelníci nedostaneme podvozky dnešních mašin na limit, ani kdybychom chtěli. Dnešní podvozek sériového streetfightera, Tuona, Speeda, snese i tu nejpřísnější kritiku a paradoxně na silnici bude fungovat lépe, než na jejich vyvoněných sestřičkách ("S" "Factory" či "R") Vím o čem mluvím. Jezdil jsem několik sezon sériovém Tuonu 1000R a v jedné sezoně sednul na verzi Factory. Kdyby mi někdo zavázal oči a řekl ať se svezu, téměř bych to nepoznal. Než podvozek člověk daleko víc vnímá rozdíl v ovladatelnosti díky ultra lehkým kovaným kolům. Jinak oboje ohlinsy co jsem jezdil (podotýkám že v továrním set-upu) na aprilii i na DUCATI vypadaly nádherně, vždycky je dobrý je tam mít, ale nutnost to není. Navíc se motorky hůře ovládaly na rozbitých silnicích, podvozek nesežral tolik nerovností a jízda byla udrcanější. Jakmile přišla "žehlička" a krásný úsek, dalo se s tím letět v zatáčce i 190km/h a moto nejevilo sebemenší známky nervozity. Ovšem stejně tak i na standartním SF i na normálním Tuonu. Je to spíš marketingový tah (prodat exkluzivnější kus zazobancům) a jak říkám, dtrivá většina nás to neocení, ni nepozná. Nejde-li o ten lůxuzní vzhled samozřejmě. Tož tak nejak to je, to mi věřte.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

21.12.2011 v 20:35 | Nahoru | #2
drippera> no vidíš ,když ital dělá limitovanou verzi,tak na ni nadělí carbon,bremba,ohlins,oz a jiny "top" komponenty´=> japka prohodej 2barvičky v trikoloře a hurá

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

21.12.2011 v 20:57 | Nahoru | #3
drippera> tak ono ty ohlinsy jsou lepší už jen v tom rozsahu nastavení a způsobem, jak se to nastavuje..
showa - otáční šroubkama (škaredýma, nevzhlednýma a vystouplýma)
ohlins - klikací mechanismus (neviditelný, zapuštěný imbus)
a určtitě je jednodušší naklikat si dejme tomu 5 kliků clockwise, než tam vytočit šroub o 1/18 (čti jednuosmnáctinu) otáčky.. to abych si k tomu vzal matematicko-fyzikální tabulky
ohlinsy mi přijdou lehčí a ten zlatý povrch trubky by měl být odolnější vůči odření, ale to jsem jen vyčetl, takže jak jsem koupil, tak prodávám..
no a OZ a marchesini jsou jasná věc, ta váha jde poznat dost znatelně
jinak teď jsou na ebayi karbonové BST jen za 3000 USD.. nechce mě někdo založit?

Milosek.m> prohodí barvičky..

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

21.12.2011 v 21:09 | Nahoru | #4
drippera> jasný my asfaltomrdalové poznáme kulový, aby ne, když při testech třeba RSV Mille a Mille R řekl Haga, že rozdíl v tlumičích nepoznal, že to jede jak po kolejích jak s Showama tak s Ohlinsema, jen eRko mělo lehčí řízení díky OZ kolesům... Já Ohlins ani nechci nějak hanit, bo bych je chtěl taky
Téma je zamknuto


TOPlist