Jinak by zřejmě případná reklamace nemusela být úspěšná, pokud to dobře chápu.
Ale co když je to naopak?
S Guzzi mám najeto 50tis.km, serviska řádně vyplněná, vždy jsem byl během servisu u moto a viděl co vše se dělá a nedělá.
Bohužel jsem spoléhal na to, že servis ví lépe než já co a kdy má měnit, seřídít, udělat a nekontroloval je.
Pak jsem jednou z nudy koukal do manuálu a zjistil, že v př. vidlici měl být měněný olej a to několikrát.
Vzhledem k tomu že se tak zatim nestalo ani jednou, zajimalo by mě, jak situaci řešit.
Předpokládám nebo spíš doufám že vidlice toto zanedbání přežila bez úhony, ale jak to zjistit?
Nechci se na nikom nijak hojit, ale na druhou stranu mě to sere, že tam člověk nechá nemalý peníz za novou moto, další prachy za doplňky a servis a nejsou schopný udělat takový jednoduchý úkon.
Navíc jsem letos trefil vyfrézovaný schod na silnici, mám lehce cvaklý ráfek a říkám si že by to třeba dopadlo jinak kdyby tam nebyl 4 roky starý olej.
Ale chápu že jakékoli nároky na cokoliv by musely proběhnout přes soudní znalce a to asi nemá smysl.
Jen bych rád věděl jaké povinnosti má prodejce a servis a zda se jako zákazník mohu při pochybení servisu nějak teoreticky bránit.
Dík za názory.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis v záruční době
Znova opakuji.Ano,byla to chyba autorizovaného servisu,nebo spíš člověka.Neházej všechny servisy do jednoho pytle .
Někde to funguje a zákazník při předání auta (motorky) přesně ví,co se na jeho stroji bude dělat.
Ale jsou také takové servisy,kde toto nefunguje.A právě proto si člověk musí kontrolovat všechny a všechno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis v záruční době
Dominik-Duka> návody čtu i na hajzláku, já čtu úplně všechno...jen přes mein kampf jsem se nedostal...
mizzio píše: >
Znova opakuji.Ano,byla to chyba autorizovaného servisu,nebo spíš člověka.Neházej všechny servisy do jednoho pytle .
Někde to funguje a zákazník při předání auta (motorky) přesně ví,co se na jeho stroji bude dělat.
Ale jsou také takové servisy,kde toto nefunguje.A právě proto si člověk musí kontrolovat všechny a všechno.
Motku jsem novou nikdy neměl, tak nahodím zkoušenost s auty (ta kupuji nová). Značkový servis v odpovídající kvalitě jsem nenašel - jezdím do neznačkového, ale autorizovaného servisu. Péče o zákazníka o 100% lepší, odborná úroveň tak o 70% - i tady se vyplatí kontrolovat provedenou práci srovnáním se servisním manuálem (pokud možno před zaplacením). I v neznačkovém mi zapomněli vyměnit palivový filtr po daném proběhu km, ale v porovnání se značkovým servisem, kde jsem několikrát reklamoval provedenou práci i vystavenou fakturu mi ten neznačkový servis přijde jako rajská zahrada - alespoň jsou schopni uznat pochybení bez kysele protaženého ksichtu a slušně se omluvit (chybovat je lidské - proto kontrolovat, kontrolovat, kontrolovat - tak nějak to říkal i Komenský ).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R | Hugomela12273i3jek | 2 | Včera v 07:32 Finalex |
Moto Guzzi 1100 Breva kardan Moto Guzzi Breva 1100 | B12 | 2 | 9.6.2024 v 17:32 B12 |
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |