globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Superšport začiatok.
 
5.12.2011 v 20:28
Ahojte Motorkári.
Rád by som sa poradil s kúpou prvého superšportu.Mám skúsenosti povačšinou len na scootri.. + Par jázd na 20-30kW motorkách po rovinke.

Moja srdcovka je
:Kawasaki zx-6r 2005-06
No Na sk sa jej cena pohybuje naozaj vysoko.U vás je to okolo 3800€-95 000Kč.
Je to pomerne dosť nakoľko si na motorku šetrím už asi dva mesiace a min 3-4 vyplaty ešte potrebujem.

No bojím sa že to bude aj silné..Aj keď rozum v hlave mám.Človek nikdy nevie.A taktiež pádu oprava by bola dosť drahá. a do ročniku 00 napr ísť nechcem..Viac by som to servisoval ako jazdil.

Skôr som rozmýšlal že by som išiel 03-04 ninji popriápadne cbr 600 rr 04+.. Tam sa cena pohybuje okolo 75-80 000Kč což je prijatelnejšie.. A rozmýšlam že po sezonu zácviku by som to predal a splnil si sen.. No má niekto skúsenosti ako začiatočnik s cbr a pod?

Samozrejme viem že je tu sekcia motorkari a tam su recenzie.. No žiaden začiatočník tam toho moc nerozpísal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superšport začiatok.

10.12.2011 v 22:00 | Nahoru | #1

slax píše: si presne ten druh motorkare ... jooo kurva koupim si nijnu a budu to zvladat,king.. ta motorka me nema prece co naucit :) jezdil sem na skůtru..za me jedine nejakou stari hondu,pokud mozno bez kapot..



Ehm.. čital si vôbec toto vlákno? Alebo aspoň pár mojich prispevku.. Prave celu dobu opisujem aky mam pred tou moto rešpekt.. preto sa pytam.. AK by som bol king a myslel si že ma nema čo naučiť.. Nepíšem sem a kupim litra.. Tak prosím..Ak sa zapajaš prečítaj si aspoň prvú stranu.Ďakujem..

A prepáč ty otom očividne vieš keď máš 17.. určite vieš aku ma SS silu a sam to poznáš.. Ved si toho odjazdil na moto kvantum a poznaš hodne takychto soplaku ako som ja.. Bože môj

Naposledy editováno 10.12.2011 22:05:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superšport začiatok.

10.12.2011 v 22:19 | Nahoru | #2

9393andy píše:
A prepáč ty otom očividne vieš keď máš 17.. určite vieš aku ma SS silu a sam to poznáš.. Ved si toho odjazdil na moto kvantum a poznaš hodne takychto soplaku ako som ja.. Bože môj



No hlavně, že ty to víš a znáš. Těch pár km na Er-6 musela bejt neskutečná příprava pro ZX-6R, jednou povyprávíš vnoučatům, jaká to byla lekce...

Btw. taky vtipnej byl tvůj argument, že ti na tý Er-6 přišel blbej posaz proto, že nebyla oplastovaná... Pro tvý info, tak zrovna Er-6N vs. Er-6F ty kapoty jsou akorát extra ochrana před větrem a na šířku řídítek, výši stupaček, atd. se nic nemění, takže posaz stejnej...

Sorry, jestli ti přijde, že se do tebe navážim a může se kolikrát zdát, že hážu machra aka sežral jsem šalamounovo *ovno, a přitom jsem prakticky stejný ucho, jako ty. Univerzální návod neexistuje, ale je pár základních rad, kterejch je dobrý se držet. Chtěl jsem udělat to samý, co ty, jít rovnou do ostrý šestky, ne do SS, ale taky celkem silný. A dneska s odstupem jsem rád, že jsem to neudělal a snažim se ti osvětlit argumenty, který mě vedly k nižší kubatuře a proč si myslim, že je to tak lepší...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist