Můžete poradit? Nějaké zkušenosti se stejnou otázkou?
Díky
3 reakcí na tento příspěvek Dva nebo tři kufry na Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
a o nejake snizene nosnosti nevim. kamos jezdi ve 2 v plne palbe a zadnej problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
prettorian píše: Peacemaker> no to mi řekli u Ulricha v Yamaze, že top case by měl být buď malý nebo větší, ale nedávat tam těžké věci..
zadní mívají předepsanou nosnost 10kilo a je to občas i u nějakého výrobce omezeno i max. rychlost, překračuju všechno a nemám problém
je to radši poddimenzované
2 reakcí na tento příspěvek Dva nebo tři kufry na Fazer?
Edit: tank vak je dobrá věc, ale malá a stačí mi kapesní nožík a mám ho za vteřinu přes rameno i s obsahem. Prostě zase ho taháš sebou, zase tě to omezuje, otravuje.
Naposledy editováno 04.12.2011 14:34:13
1 reakcí na tento příspěvek Dva nebo tři kufry na Fazer?
Co se týká kufru, proč držák a boční? pokud opravdu jedeš sám a nepofrčíš do horoucích pekel se vším možným, dej dozadu pořádnej TopCase, před něj na sedlo přikurtuješ vak (50l opěrka :) ) a jsi s tankvakem na cca 130l zavazadloveho prostoru aniž by jsi přišel o možnost využít útlé stavby motorky v provozu . Jedinná výhoda bočních je v nižším těžišti, případně ochrana motky při pádu - pak je otázka co je cenější tj kufr na trsátka rozmačkanej fotak, nebo odřený(prasklý) plast na motce.
Top navíc využiješ v běžným pojezdu, neprší tam, když jedeš s prázdným, nacpeš tam helmy...ale to je notoricky známé tak to tu nebudu psát. Každopádně za mne 1. Topcase a až pak boční.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
Ještě doplním, že asi všichni neztrácíme rozumné kufry, nikoli odpadky typu MAX46...to neznamená že bych nekoupil čínu, jen bych se sakra pořádně podíval z jakého je materiálu, jak je udělaná, co zámky a případně se snažil dohledat nějaké recenze. Značky typu Givi, Kappa, Nonfango a spol. jso myslím prověřené dostatečně.
Za největší průser považuji křehký plast co ti na prvním výmolu prdne a pak sbíráš hadry na 1km úseku....v lepším případě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
prettorian píše: Lucky-Luke> no když bych někam vyjel, tak bych mohl vzít jen ty boční..tobě se do toho top case vleze bunda, kalhoty, přilba a boty? to se mi moc nezdá.. kdyby jo, tak je to už dobrý..někam dojedeš, vyslečeš se a máš pohodu, ale když vidím, kolik zabírá ta komboška, tak myslím, že ji nenarvu to žádného kufru :))
Mám top case 52 litrů a buď jedna vyklápěčka, bunda, boty a kalhoty a nebo dvě helmy a bunda. Boty letní. Vysoký Steelky ne. A je to na tobě jestli chceš tahat dva kufry. Mě přijde pohodlnější ten top case, ale už jasně vidím že o něm nechceš ani slyšet a koupíš si stejně ty boční
Co se týká možných škod, tak to už asi řešit nebudu, protože si raději zaplatím pojistku :) když vidím, kolik jsem narval do hader, přilby atd., plus motorka a její vybavení, tak se mi to celkem vyplatí :)
Já mám s tím top casem problém asi hlavně ve vzhledu. Nejvíc se mi to nelíbí, když je tam pouze top case.. s bočníma to ještě jde, ale jinak nic moc..
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
nevím, jak jsou na sobě závislé ty držáky boční a topcase, jestli můžu sundat třeba boční a mít jen horní a nebo naopak. to asi nejde tak jednoduše kombinovat...
tady mám text z jednoho eshopu co se týká držáků:
Tak pro boční kufry potřebujete montáž GIVI PLX359(pouze pro kufry V35) za cenu 3800,-Kč(skladem)
Pro horní kufr potřebujete montáž 359 FZ za cenu 2400,-Kč(skladem)
plus plotnu M5M za cenu 990,- (skladem) zde jdou použít pouze kufry E30, E370 a E470
Jinak u těch bočních držáků bych Vám ještě zkusil doporučit jednu novinku - kromě PLX359, které Vám nabízel kolega, se dělá i model PLXR359 (4950 Kč s DPH). Tam ty boční držáky nejsou "napevno", ale lze je snadno na tři šrouby odmontovat.
Plus jsme Vám připojili obrázky do přílohy, aby jste měl lepší představu.
Pokud budete mít další dotazy, tak se ozvěte.
FishX3 píše: Lucky-Luke> Souhlas
Ještě doplním, že asi všichni neztrácíme rozumné kufry, nikoli odpadky typu MAX46...to neznamená že bych nekoupil čínu, jen bych se sakra pořádně podíval z jakého je materiálu, jak je udělaná, co zámky a případně se snažil dohledat nějaké recenze. Značky typu Givi, Kappa, Nonfango a spol. jso myslím prověřené dostatečně.
Za největší průser považuji křehký plast co ti na prvním výmolu prdne a pak sbíráš hadry na 1km úseku....v lepším případě.
Je fakt že sem viděl jak chlapík v cempu sundával boční kufry a jeden mu upadl z tý vejšky cca 70cm na zem a rupnul. Né víko ale zadek kufru! Pak na mě nechápavě koukal jak je možný že mám top case na zemi a sedím na něm jak na židličce Mám Kappu 52L a ještě tady mám nějakou čínu Jago 52L a ten co se pevnosti vyhovuje, ale za deště bych tam doklady asi nevozil.
prettorian píše: Lucky-Luke> no když bych někam vyjel, tak bych mohl vzít jen ty boční..tobě se do toho top case vleze bunda, kalhoty, přilba a boty? to se mi moc nezdá.. kdyby jo, tak je to už dobrý..někam dojedeš, vyslečeš se a máš pohodu, ale když vidím, kolik zabírá ta komboška, tak myslím, že ji nenarvu to žádného kufru :))
Neznám boční kam by jsi dal přilbu (tedy znám, mý hliníkáče ). Kombo do kufru nenacpeš, vezmeš zámek, provlíkneš rukávem a cvakneš k motce - max ti zmokne, ale kdo by kradl smradlavou kůži . Cokoli je v kufru, nemusí zmoknout - cíleně píšu nemusí, protože když dojde na lámání chleba a ty je nacpeš víc než se očekává, každej kufr má tendenci se rozšklebovat - to , že na boční ti jde mnohem víc vody je asi jasný, topcase je asi nejvíc ohozenej zezadu od kola.
Jinak do Kappa 53l dam přilbu do ni cajky jako rukavice a spol a vedle narvu koženou bundu, ale jsem většinou línej , takže tam uklidim jen helmu+ cajky a jdu. Boty tam necpu, mam turistický a navíc chození moc nedám... když jedu ve dvou, dam tam 2helmy, ledvinaky, nakrcniky, rukavice a nejaky hadry mlady (vetsinou sundava nejakou mikinua triko)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
potřebuješ hlinikovekj držák TopCase (2000)
plotnu (500)
Quicklock boční (cca 4000-5000)
montážní sadu na tvuj kufr (500)
v součtu by to mohlo vyjít levněji
na pevno tam budeš mít ten hliník nahoře (stříbrný nebo černý) a oka pro boční (černá 3-4)
vše ostatní je na bajonetech zaměnitelných za bajonety se zámkem (nutno případně dokoupit), kdyby jsi se bál deomntáže od zloděje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva nebo tři kufry na Fazer?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | 29.5.2024 v 00:05 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |