Udělal sem si výpis které stroje do téhle kategorie patří:
*Suzuki dr 750, dr 800 big, *vstrom 1000
*Honda afrikatwin 750, *varadero 1000
*Bmw 850,1100-1200
*Yamaha tdm 850, tenere 750
Cagiva elefant 750, canyon 900
Ktm LC8, 990 Superenduro, Adventure
Triump tiger 900
Kawasaki klv 1000
Aprilia 1000 caponorde
Nechtěl bych na někoho zapomenout - pokud víte ještě o nějakým stroji z téhle kategorie na kterej sem zapomněl napište.
Teamy označené hvězdičkou mají svoje www stránky.
Nebude to klasický sraz ale jedna velká akce - jezdci se stroji této kategorie zkusí jak offroad tak asfalt, soutěže na zručnost i sílu, vědomosti i bezpečnost.
Přesný termín akce je v jednání (ubytování, stravování, tratě.....)
a během února se oficiálně zveřejní - zatím to vypadá na květenec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "mastodont" endura nad 700ccm
..člověče tys to trefil....skoro to tak vypadá :D :D :D :D :D
ale on Yanke to dokáže ošefovat aby to tak nebylo *yes* *yes*
Klasika - no nebudeš tomu věřit ale zvednout položenou motorku, to byla jedna z prvních věcí, které se učily v Hechlingenu a zvládaly to i ženský. V některých zemích ti bez toho nedají řidičák, když nedokážeš motorku sama zvednout. Nic na tom není, je to spíš trik než nějaká hrubá síla. A oprava pneumatiky? Dobrá, tam je potřeba síla, tak by to šlo dělat jako týmy.. Nebo by ženský jen opravovaly bezdušovku, kde je to o šikovnosti. Možností je spousta.
Vaclav DR: vůbec nejde o závodění. Pitomost. Myslet si že něco zajedeš s čtvrtmetrákovou obludou na MX trati? Já teda ne. Tyhle akce by měly být spíš na pohodu a zajezdit si a pobavit se - i když vývoj RXL byl v posledních dílech taky už dost boj a lidi to brali hodně vážně. Přerušení jízdy je dobrý, nakonec i Pade na RXL to zařazoval - zajít někam a opsat ceduli nebo nápis apod. Ale lezení po kládě nad potokem? Dal bych vytáhnout motorku kurtou z jámy nebo ze stráně, třeba i týmově. Na cestách rozhodně důležitější dovednost než šplhání po provaze.