Potřeboval bych zkušenosti majitelů výše uvedených strojů. Zajímá mě především životnost motoru - servisní intervaly a intervaly pro výměnu oleje (zejména u WRka).
Lze DR400 občas prohnat na motokrosové trati aniž bych musel mít strach, že se rozlomí při větším skoku?? Dá se něm vůbec nějaký ten skok absolvovat? Lze na WRku vyrazit polema, loukama, lesama cca 100km tam a zase 100km zpět?
Je reálné na WRku vyrazit třeba na Ukrajinu, pohodovou rychlostí do 100km/h a tam zařádit po karpatských kopcích?
Pokud bych se rozhodl pro DR, je lepší koupit SM a dokoupit enduro kola nebo naopak? Dočetl jsem se, že SM verze by měla mít kyvku a vidle z RM.
Nevím, neznám, ....proto se ptám
Zasvěceným a zkušenějším díky za rady a pomoc s výběrem.
roula
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450
Proto se také u podtlakového karburátoru dá do určité míry nahradit činnost sytiče několikerým přidáním plynu,kdy tam pumpička stříkne čistý benzín-u rovnotlakého se v tomto případě neděje nic,jen si s plynem bezvýznamě hraješ.
Někdy Tě ale můžou dostat děti nebo neznalý kolega,když Ti při zastavení motoru párkrát otočí plynem u šoupátkového karbce,obohatí směs a Ty pak máš problém se startem...Tak asi tak k této problematice... :) P-H