globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

24.11.2011 v 22:22 | Nahoru | #1
mm-art-airbrush> Beru to co pises v potaz a rozumim. Ale clovek nemusi byt zrovna materialista, aby tady pouzil selsky rozum.
Jaka je vypalovaci teplota komaxitovani? 160-220°C ?? Tak nejak ne?
Ale toto prece jsou bezne aplikacni teploty SPOUSTY vyrobku vyrabenych litim, pripadne tvarenim z hlinikovych slitin stejnych ci velice podobnych tem pouzivanym na kola ci lite ramy motorek.
Cili jednoduchou uvahou - nemuze u nich dochazet k zadnym degenerativnim zmenam, jinak by nemohly byt takto pouzivane.

Pokud si dobre pamatuju, tak v podobnych teplotach maximalne urychlis starnuti, pripadne u ciste eutektickeho siluminu s prisadou Mg nebo Mn mozna nejake vytvrzeni pripada v uvahu (a to je s velkym otaznikem zda je zrovna tento na kola ci ramy pouzity-spise ne).

O Mg se netreba bavit, ten je zcela mimo hru.

Podle me to co pises, to jest signifikantni zmena mechanickych vlastnosti Al slitin pri komaxitovani, je spise velmi hypoteticka a v praxi raritni situace.

Naposledy editováno 24.11.2011 22:22:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

24.11.2011 v 22:42 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: mm-art-airbrush> Beru to co pises v potaz a rozumim. Ale clovek nemusi byt zrovna materialista, aby tady pouzil selsky rozum.
Jaka je vypalovaci teplota komaxitovani? 160-220°C ?? Tak nejak ne?
Ale toto prece jsou bezne aplikacni teploty SPOUSTY vyrobku vyrabenych litim, pripadne tvarenim z hlinikovych slitin stejnych ci velice podobnych tem pouzivanym na kola ci lite ramy motorek.
Cili jednoduchou uvahou - nemuze u nich dochazet k zadnym degenerativnim zmenam, jinak by nemohly byt takto pouzivane.

Pokud si dobre pamatuju, tak v podobnych teplotach maximalne urychlis starnuti, pripadne u ciste eutektickeho siluminu s prisadou Mg nebo Mn mozna nejake vytvrzeni pripada v uvahu (a to je s velkym otaznikem zda je zrovna tento na kola ci ramy pouzity-spise ne).

O Mg se netreba bavit, ten je zcela mimo hru.

Podle me to co pises, to jest signifikantni zmena mechanickych vlastnosti Al slitin pri komaxitovani, je spise velmi hypoteticka a v praxi raritni situace.



Klidně můžeš mít pravdu To je kvalitní argument, nad kterym má smysl se jistě zamyslet. Zda to tak či onak může být, nad tim můžem POUZE spekulovat a vyřeší se tim pouze to, že kdo si chce dát na kola,rám jednu z 6ti červených v komaxitu, tak si to na to zkrátka dá
Já si na to nastříkám s mým klidným srdcem to,co já zas uznám za vhodné
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist