Dotazy:
1.) Jak víte H9 je stříkačka a mám seriové laufy, v takových případech karburátorový hoši hlasají, že je třeba seštelovat bohatost směsi kvůli lepší propustnosti, ale jak je tomu u stříkačky? Ta si to poladí sama?
2.) Změní nějak KN filtr zvuk motorky se vstřikováním? (u karburátorovýho dvouvalce co jsem měl, se zvuk změnil decentně - byl hlubší)
3.) Kde seženu sprej na impregnaci filtru po vyprání?
Co se týče výkonu, ten mi je ukradenej, to nula nula nic stejně nikdo nepocítí.
Díky za odpovědi.
Stříkačka si to ve většině případů pobere sama. U tvé H9 bych neměl strach.
Zvůk v airboxu bude jinej (větší rezonance), ale to si myslím neuslyšíš...
Pro KNka se dělá sada na vyprání a impregnaci. Z vlastní zkušenosti vím, že stačí teplá voda a JAR Olej pak origo.
Naposledy editováno 16.11.2011 06:52:34
e: a pokud by jen filtr zapříčinil 40% větší propustnost ladit by se muselo zcela určitě, takže tyhle čísla bych bral s rezervou
Naposledy editováno 16.11.2011 08:27:25
tady si projdi pár diskuzí
Dáš li KN (nebo jakýkoliv jiný pratelný - záměrně nepoužívám slovo průchozí - filtr) do stávajícího airboxu, z 90% se nestane vůbec nic.
2 reakcí na tento příspěvek Hiflo neb KN?
Vzduchový filtr je ale sám o sobě bariéra, která vzduch omezuje při vstupu do sání. Z hlediska funkce motoru je ale nutný. Závodní jezdci v některých případech nepoužívají žádné vzduchové filtry, tak aby bylo množství vzduchu co největší. Tento postup je však velice nákladný, protože se projeví velice rychle na životnosti motoru.
K&N se však podařilo tento názor vyvrátit a naopak bylo prokázáno, že vzduchový filtr při správných rozměrech a složení, dokáže výkon motoru ještě zvýšit. Tento fakt se prokázal zejména během testování na vozech Formule 1 v týmech Williams, Honda, Benetton, Cosworth a Jaguar, kdy prokazatelně filtry K&N navyšují výkon motoru a strukturují proudění vzduchu. Jak je to možné?
Sportovní vložky K&N vynikají tím, že mají oproti klasickým papírovým filtrům až o 40% vyšší propustnost vzduchu. Při důkladném prozkoumání filtru K&N je na první pohled zřetelná velikost jednotlivých částic ve filtru a jeho průhlednost. Filtr se skládá ze čtyř vrstev napuštěné bavlny, která je napuštěná speciálním olejem, uchycené v hliníkové mřížce lemované epoxidovým rámem.
Právě tento speciální olej zaručuje vysokou průchodnost vzduchu, ale na druhou stranu zamezí průniku veškerých nečistot. Paradoxně, tím jak se filtr pokryje jemnou směsí prachu, se prakticky vytvoří další vrstva, která filtraci napomáhá. Životnost filtrů je proto až desetkrát vyšší než u běžných filtrů.
1 reakcí na tento příspěvek Hiflo neb KN?
na láhvi Mogulu taky píšou že je to moderní, kvalitní a vysoce výkonný olej.
Opravdu tomu Zile věříš? Měl jsem tě teda za více rozumného člověka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hiflo neb KN?
Zil píše: VlastíkPlamínek> jen jsem chtěl naznačit,že to je údaj,kterej je oficiálně uvedenej u K&N filtrů...to, čemu věřím je věc jiná
marketingové oddělení si může na obal napsat co chce Hlavní výhodou tědlech bavlněných a molitanových (v případě PiperCross) filtrů je pratelnost a možnost opětovnéhou použití. Pokud se bavíme o větší "propustnosti" znamenalo by to už další zásahy do tvaru airboxu, velikosti karbců (hrdel vstřikovačů) a pod.
Co se týče zvuku, tak bude hlubší, u auta mě až překvapilo jak moc, ale tam jsem tehdá vyhodil i airbox a měl to celé udělané jinak.
Čistící a mazací sadu koupíš v krámě, ale často se setkávám i s názorem, že stačí jarová voda a silikonový olej.
Hlavně to neprat tlakem a nesušit fénem..
Zil píše: výtažek z K&N online shopu...
Vzduchový filtr je ale sám o sobě bariéra, která vzduch omezuje při vstupu do sání. Z hlediska funkce motoru je ale nutný. Závodní jezdci v některých případech nepoužívají žádné vzduchové filtry, tak aby bylo množství vzduchu co největší. Tento postup je však velice nákladný, protože se projeví velice rychle na životnosti motoru.
K&N se však podařilo tento názor vyvrátit a naopak bylo prokázáno, že vzduchový filtr při správných rozměrech a složení, dokáže výkon motoru ještě zvýšit. Tento fakt se prokázal zejména během testování na vozech Formule 1 v týmech Williams, Honda, Benetton, Cosworth a Jaguar, kdy prokazatelně filtry K&N navyšují výkon motoru a strukturují proudění vzduchu. Jak je to možné?
Sportovní vložky K&N vynikají tím, že mají oproti klasickým papírovým filtrům až o 40% vyšší propustnost vzduchu. Při důkladném prozkoumání filtru K&N je na první pohled zřetelná velikost jednotlivých částic ve filtru a jeho průhlednost. Filtr se skládá ze čtyř vrstev napuštěné bavlny, která je napuštěná speciálním olejem, uchycené v hliníkové mřížce lemované epoxidovým rámem.
Právě tento speciální olej zaručuje vysokou průchodnost vzduchu, ale na druhou stranu zamezí průniku veškerých nečistot. Paradoxně, tím jak se filtr pokryje jemnou směsí prachu, se prakticky vytvoří další vrstva, která filtraci napomáhá. Životnost filtrů je proto až desetkrát vyšší než u běžných filtrů.
Udaj "o 40% vetsi propustnost" je komercni blabol. Propustnost ve vztahu k cemu? Na celou plochu filtru anebo na jednotku plochy?
On je pomerne dost velky rozdil, jestli si koupis K&N sportovni filtr - kosik primo na hrdlo sani nebo K&N origo nahradu do airboxu pro dany typ motorky/auta.
Naposledy editováno 16.11.2011 19:41:08
1 reakcí na tento příspěvek Hiflo neb KN?
1 reakcí na tento příspěvek Hiflo neb KN?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hiflo neb KN?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hiflo neb KN?
BTW: nešlo mi o výkon, stacilo by mi kdyby se nepropadl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |