globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tl 1000,zaskrceni na 25 kw?
zdravim,jde tl 1000 zavrit papirove nebo zaskrtit a pak zase odskrtit na 25 kw? kolik to stoji? delate to nekdo ? diky za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 09:32 | Nahoru | #31

Sefo píše: Co je? Jseš pohřebák nebo jak? :)



Taky mě to napadlo

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 09:59 | Nahoru | #32

Mr.Dreamer píše: Tohle je blud šířený lidmi, kteří o tom prd ví. Na STK se to neřeší vůbec, policie v čechách to pří běžné kontrole také neřeší. Dokonce to nikdo ani neřeší při lehčí nehodě, jediná možnost, jak ti na to přijdou je expertiza při vážné dopravní nehodě, kdy ti hrozí pokuta za řízení bez ŘP. Stejně tak nevěř bludu s pojišťovnami, škodu po tobě mohou vymáhat jen v případě, že prokáží, že nehoda byla způsobena svláštní povahou motocyklu.
Ovšem i tak si myslím, že na takovou motorku máš ještě čas...



je to mozny ze se to neresi, ale dneska kazdej druhej blbec ma na okne "DAS" apod, prvni koho vola pri nehode je pravnik a spousta lidi je vychcanku kteri se budou snazit uhrat to treba na spoluvinu atd, takze zkusi policii u nehody rict ze se mu zdalo ze tam ma nehomologovane xenony a ze ho oslnil, v pripade ze se zjisti ze ucastnikem nehody je kluk s malym ridicakem a velkou motorkou tak bude zkouset nechat proverit jestli je motorka opravdu zavrena. V pripade ze by ten na neskrcene motorce byl vinik a duvod nehody byl stanoven jako neprimerena rychlost apod, tak si myslim ze po zjisteni ze motorka nema 25kW by mohl byt slusnej pruser.

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 10:07 | Nahoru | #33

Zek07 píše: assassin> dik vsem za odpovedi,ale zacatecnik nejsem neboj :D vim ze to jde a to staci,8000 je to i s veskerym papirovanim?



jo za cca 8 je to komplet. ja jezdim na TLS pres 8let a z toho prameni to moje varovani, zacinal jsem na TL s podobnejma zkusenostma jako mas ty, jen teda sem toho asi vic najezdil po silnici. Problem TLka neni motor, ten je v dnesni dobe spis takova "vydechlina" problem je podvozek, celkova geometrie a jeho dost nevypocitatelne chovani. Ma to casto tendenci k rozkmitani i se seriovym tlumicem rizeni, pro opravdu ostrou jizdu kterou bych od tebe predpokladal by to chtelo vetsi utlum. A i to neresi vse, zadni odpruzeni funguje "divne", ram je malo tuhej.. brzdy nic moc.. je to spis takovy pro fandu tohodle stroje, za prachy za ktery se dneska prodava.. to bych si par tisicovek priplatil na GSXR1000, samo to taky neni vhodnej stroj do zacatku na silnici, ale nema ty nectnosti co TL, jeho nebezpeci je jen vykon motoru a to jen v pripade ze si pilot zacne verit a delat blbosti, jinak se s tim da jezdit hodne v klidu (s TL moc ne)
pokud te k ni tahne nizka cena, tak ver tomu ze ty levny 97 TLS maj pomerne dost much, ktery to chce vychytat..tzn casto dost "sroubovani" min jezdeni... a nebejvaj v nic moc stavu...

1 reakcí na tento příspěvek tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 12:53 | Nahoru | #34
Tak promin že nezapadám do tvého profilu jízda po zadním = borec,mam respekt z motorky a chci dojet živej,nepotřebuju si dokazovat jakej sem borec abych jezdil po zadním,pro mě je borec kterej vždy dojede do cíle živej a v poho,ano jízda po zadním se mi líbí a časem bych se to chtěl naučit,ale až budu mít něco pořádného naježděno....aspon si tu nehraju na všeználka co všechno umí a všude byl..rád se poučím o něčem novým,ale taky se mam rád to je jen na tvé že sem posranej...jo jsem,ale dcl bych se i vsadil že tu budu jezdit díl než ty :D :D já vím náhoda je blbec :D :D
Pokud vím ted jestli se nepletu,tak TL-S neměli seriově dávaný tlumič řízení = proto je to tak nevyspitatelný,často na výjezdech se ti prostě zavřou řidítka ty se vyráběli od 97 až 2001.
Ten tlumič dávali až na eRko a ty se vyráběli od 98 do 2003. A eRko mělo oproti esku aspon už šestipístkové třmeny to už aspon brzdilo :D
a ktěm tlumičum ve předu je normal UPS a vzadu je rotační tlumič hned vedle zadního válce...

Editace : přesněji několik z prvních modelu nemělo ten tlumič řízení...

Naposledy editováno 10.11.2011 13:03:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 13:38 | Nahoru | #35
Mr.Palda>

jen bych doplnil, že sice šestipístek super, ale pokud to je stejné jak u gsxr, tak uplně nahovno, protože je slabá pumpa (v té je pro změnu malej pístek)

Takže vhodná záměna za jinou pumpu

tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 13:47 | Nahoru | #36
Jak říká Assassin, kup radši TLS od r.v.99 výš, trochu jinej(silnější) rám, tlumič řízení už z výroby, na r.v.97 se montovaly až dodatečně po pár průserech kdy TLS žilo na silnici pod plynem svým vlastním životem Sehnat dneska origo 97 bez tlumiče řízení a bez úpravy řídící jednotky je umění, dřív tam byla jednotka, která ovládala vstřikování stylem ON/OFF, ale v rámci svolávačky byly skoro na všech vyměněny a namontovány tlum. řízení...A ten rotačák, když si zvykneš nemusíš moc řešit, to poznáš vždycky až na TL vlezeš z jiný motorky Jdi do ní, ale chce si to nejdřív osahat, abys nebyl zákazník tady pohřebáka GSX1400

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 13:50 | Nahoru | #37
CharlitoCZ> jj, pumpu to chce, ale já nemám problém ani s origo, ony ty šestipístky vyžadují totiž čas od času sundat a pořádně vyčistit a pak to brzdí jak drak, teda záleží i na deskách, teď tam mám Nissiny a ty brzděj o dost líp než SBS, Bendix a Braking co jsem tam měl před tím

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 13:59 | Nahoru | #38

dewwil píše: CharlitoCZ> jj, pumpu to chce, ale já nemám problém ani s origo, ony ty šestipístky vyžadují totiž čas od času sundat a pořádně vyčistit a pak to brzdí jak drak, teda záleží i na deskách, teď tam mám Nissiny a ty brzděj o dost líp než SBS, Bendix a Braking co jsem tam měl před tím



No vidíš, já místo nissinů dal Bendix a to byla nějak ta doba, kdy jsem začal řešit tu pumpu, to až tam dám po bendixech zpět nissin, tak to bude zase o kus lepší :)

Ale je fakt že pumpu jsem vážně řešil až ve chvilce, kdy se mi po zabrždění nevracela páčka :D

Naposledy editováno 10.11.2011 13:59:52

tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 14:53 | Nahoru | #39
Kůži, nebo textil?

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 14:56 | Nahoru | #40
Zek07> To je jasný jen jim to tu pořádně nandej těm srágorám. Jseš přeci dobrej ne. Přesně takové keci jsem už někdy slyšel a dnes už 3 roky chodím se svíčkou na pangejt.

1 reakcí na tento příspěvek tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 15:38 | Nahoru | #41
dik za ty veco o tl ,ktery jste mi tu rekli ...pro assasina-nemam rad ctyrvalce,jedinej cryrvalec ,kterej se mi zamlouval ,tak byl fazer 1000,ten mel i hezkej spodek,to je hezkej ctyrvalec,ale ctyrvalec az casem.....

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 15:54 | Nahoru | #42
Zek07> Říkáš Fazer 1000?. To s tebou musím souhlasit.

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 16:18 | Nahoru | #43

Zek07 píše: Mr.Palda> zacinal jsem nna pionyrech,pak aprilia tuareg rally se 160 ccm kinem,aprilia tuareg wind 125,husaberg fe 600,husqvarna te 410 enduro,suzuki sv 650 a ted husaberg fe 501 ,to je to co jsem mel,ty se bojis,ja po zadnim jezdim tak nejak od sestistovkovyho husaberga a na sv jsem zacal radit po zadnim,na husarovi taky. Nemuzu za to,ze ses posranej,ale to je ale kazdyho vec,takdymu de neco.Jde o to ,ze se mi nelibi a nevyhovuje mi ctyrvalec,jedinej ,kterej se mi libil byl fazer 1000,ale na tl to bylo bomba,to je to ,co potrebuju.



Jestli to chceš na lítání po zadním tak si to nekupuj, to se dlouho nepovozíš. TL to nemá rádo, praská rám, zadírá se motor. Na to radsi fakt to gsxr, kdyz TL Guru říká že to jede vod spoda stejně jako TL tak to bude pravda.

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 17:31 | Nahoru | #44

CharlitoCZ píše: Taky mě to napadlo



to jso kolegové vedle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 17:32 | Nahoru | #45

Zek07 píše: Mr.Palda> zacinal jsem nna pionyrech,pak aprilia tuareg rally se 160 ccm kinem,aprilia tuareg wind 125,husaberg fe 600,husqvarna te 410 enduro,suzuki sv 650 a ted husaberg fe 501 ,to je to co jsem mel,ty se bojis,ja po zadnim jezdim tak nejak od sestistovkovyho husaberga a na sv jsem zacal radit po zadnim,na husarovi taky. Nemuzu za to,ze ses posranej,ale to je ale kazdyho vec,takdymu de neco.Jde o to ,ze se mi nelibi a nevyhovuje mi ctyrvalec,jedinej ,kterej se mi libil byl fazer 1000,ale na tl to bylo bomba,to je to ,co potrebuju.



No tak to seš teda hustokrutej borec když umíš po zadnim Já na zadnim dávám i simsona, ale na silnici bych si to prostě nedovolil, nikdy nevíš... - to, co tady píšeš, svědčí podle mě víc o Tvé mentalitě než o zkušenostech s motorkama...

Člověk bych si řek, že když někdo jezdí na něčem, na čem nemá ještě dlouhou dobu co dělat, tak že bude mít trochu pokory a jezdit tak, aby moc nebudil pozornost, a ne jako vylízanej ko*ot

Evidentně tenhle trend už nefrčí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:08 | Nahoru | #46
sharkis> jojo,sedni na tu tvoji vytahanou sestku a vodjed :D ,neptal jsem se na tvuj nazor,ptal jsem se na tl,tak si vsimej sam sebe,kdyz mi sem nepises k tematu a nevsimej si me,dik.

1 reakcí na tento příspěvek tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:11 | Nahoru | #47
u TLS byly podstatne zmeny uz od modelu 98, bohuzel se u nas vetsinou jako model 98 prodava 97ka jen uvedena do provozu 98...

na jezdeni po zadnim neni TLS nic moc, motor rychle prechazi z rezimu kdy tahne do rezimu kdy hodne brzdi motorem ta je to takovy dost ucukany to drzet nahore, pri delsim wheelie hrozi ze ze se to bude blbe mazat a pri prudsim dopadu hrozi ze praskne ram (momentalne ho mam po sezone kdy jsem trochu wheeliesoval prasklej)

ta gsxr1000 jela odspoda uplne stejne..pocitove samo, jela by lip kdyby mela stejne kratky kvalty jako V2:) a to umi kupa dalsich litru.. treba ten fazer 1000 nebo CB1000R (jen z toho na cem sem jel)

Mr.Palda: ad tlumic rizeni, TLS ho ma seriove prave od 98, ty starsi jim byly dovybaveny ve svolavackach, asi nejezdi moc motorek co ho vubec nemaj, respektive tech co svolavacku nenavstivily. ty sestipisty brzdi lip, ale zase to neni takova traga na tech 4pistech, slusny desky a pancerky vylepsi jak ucinek tak davkovani brzd... co se tyka zadniho odpruzeni, ono to jen v tom tlumici nebude, mam bitubo klasickej pist a stejne nejsem s podvozkem spokojenej, ten ram nebo kyvka.. nebo oboji.. je malo tuhy a proste se to ve zvlneny zatacce chova divne...

spis sem to myslel tak ze za prachy co stoji slusny TL se daji najit i lepsi motorky a ty extremne levny TL bejvaj casto dost dobity... je fakt ze pokud trva na V2 tak tam v cenovce do 50tis moc konkurence nezbyde... ikdyz VTR a RSV se daji za ty prachy taky a jsou ok.. rsv je podvozke jinde, ale motor mi moc "nechutna".. VTR v serii je takovy krotsi.. ale prijemnejsi na ovladani..ale ze by bylo "pomalejsi" si nemyslim...

1 reakcí na tento příspěvek tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:30 | Nahoru | #48
Zaškrcení na 25 kW a opětovný odškrcení bych trestal sedmi lety Valdic ve druhé cenové skupině,stejně jako stáčení tachometrů. Podle toho jak namachrovaný řeči tady vedeš,tak si zapal svíčku hned jak si TeLe dotáhneš dom a odškrtíš ho.Chybí ti respekt k stroji,kámo

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:44 | Nahoru | #49
Zek07> no teď si tomu chlape opravdu dodal třešničku

jinak za mě už jen to, že jde litr zaškrtit na nějakých 25kw je absolutně nepochopitelné... max šestka to ještě jo ale litr.... asik jsem divnej když jsem si prošel postupně až k dnešnímu stroji... ale majitel budoucího telete bude zřejmě těžkej machr když jde s endura bez zkušensoti na litrovou cestu fandím ti helejc máme v zimě v akci pomníky nechceš se stavit si něco vybrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:44 | Nahoru | #50
Tazitaz> zapal si svicku sam a nepis mi sem,kdyz mi sem neodpovidas,me bys zapaloval svicku a trestal me a sam tu meles hovva a seres se do veci,do kterejch ti nic neni,tak pis bud k tematu nebo drz hubu,dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:46 | Nahoru | #51
assassin> jj,rsv je taky za pekny penize,kdyz ja to chci ale stejne odstrojit a dat tam siroky riditka ....kdyz jsi nacal to mazani,sv 650 do roku 2002 taky prej blbe mazali a zadiral se na predku motor,sv 650 to novejsi od roku 2003 ,tak to prej melo uz vyreseny nebo to uz ten problem nemelo....jak je na tom sv 1000 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 18:59 | Nahoru | #52

Zek07 píše: sharkis> jojo,sedni na tu tvoji vytahanou sestku a vodjed :D ,neptal jsem se na tvuj nazor,ptal jsem se na tl,tak si vsimej sam sebe,kdyz mi sem nepises k tematu a nevsimej si me,dik.



Já si na tu svojí "vatahanou šestku" po třech letech vlastnictví klidně vlézt a odjet můžu, jen jsem zvědavej, jestli tuhle možnost budeš mít po 3 letech vlastnictví TL ty, kor s tvym ne zrovna skromnym přístupem

Je mi líto, na některý věci holt reagovat musim i bez objektivní rady, která tu už ale zazněla (sada alphatech za 8 tisíc, napiš si třeba uživateli DavR1, ten to dělá), takže nevim co dalšího tady čekáš - a jestli chceš něco slyšet k TL - neměl jsem tu čest osobně, ale znám hodně vyježděnýho motorkáře (43 let) s možná i desetinásobkama toho, cos mohl v 19 najet ty, a stejně mu ta motorka slušně řečeno nakopala zadek, naštěstí z toho vyváz prakticky bez zranění...

Shoduju se tudíž s názorem většiny, že na to TLko doplatíš (a jak jsem si už ověřil, v prorokování nehod zdejších "25kW mistrů" jako jsi ty, mám celkem talent)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:06 | Nahoru | #53
sharkis> ok zavodniku,nekdy se treba na silnici potkame ,ale podle me jsi v 21 letech sezral az moc chytry hovno :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:08 | Nahoru | #54

Zek07 píše: sharkis> ok zavodniku,nekdy se treba na silnici potkame ,ale podle me jsi v 21 letech sezral az moc chytry hovno :D



Upřímně budu raději doufat, že tě na silnici nikdy nepotkám, kor jesti si to TL fakt pořídíš

každopádně přeju hodně štěstí, budeš ho potřebovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:18 | Nahoru | #55

sharkis píše: Upřímně budu raději doufat, že tě na silnici nikdy nepotkám, kor jesti si to TL fakt pořídíš

každopádně přeju hodně štěstí, budeš ho potřebovat

Tl by měli raději řídit týpci co nějakou zákeřnější motorku měly.Jedná se třeba o Suzuki GSX-R 1100 nebo V -Maxe Takže první GSX-r a potom TL

(reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:23 | Nahoru | #56

Zek07 píše: assassin> jj,rsv je taky za pekny penize,kdyz ja to chci ale stejne odstrojit a dat tam siroky riditka ....kdyz jsi nacal to mazani,sv 650 do roku 2002 taky prej blbe mazali a zadiral se na predku motor,sv 650 to novejsi od roku 2003 ,tak to prej melo uz vyreseny nebo to uz ten problem nemelo....jak je na tom sv 1000 ?

Ani novejsi SVcka to nemaj vyreseny a trpej na jezdeni po zadnim. A jestli chces kurvit telatko tak doufam ze si taky koupis nejaky uz pokurveny a nebo ho nech v serii. Kup si radsi to litrovy SVcko. na nej bude i vic dilu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:24 | Nahoru | #57
Coolasice> strojovnu máš teda hezkou, jen co je pravda

Já mám v plánu jít na jaře do cesťáka, mýmu jízdnímu stylo to odpovídá víc a rád bych trochu projel ČR i Evropu Při vzpomínce na mých rekordních 436km za den v sedle GSX-R mě ještě furt brní zadek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:31 | Nahoru | #58
Zek07> teda ty máš průjem,takhle diskutovat Tě naučili rodiče? Už běž už spát je pozdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:36 | Nahoru | #59

sharkis píše: Coolasice> strojovnu máš teda hezkou, jen co je pravda

Já mám v plánu jít na jaře do cesťáka, mýmu jízdnímu stylo to odpovídá víc a rád bych trochu projel ČR i Evropu Při vzpomínce na mých rekordních 436km za den v sedle GSX-R mě ještě furt brní zadek

Akorát musím nechat udělat motor přes zimu,kroužky pumpujou volej Dostane Wiseca 1186ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl 1000,zaskrceni na 25 kw?

10.11.2011 v 19:37 | Nahoru | #60
Coolasice> Ti těch 1100ccm nestačí?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist