globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Touha po "Dual sport" ;)
Nazdar spolučtenáři ;)
Moc dobře si uvědomuji, jaký je vztah nás všech k nově zakládaným "topicům" na téma, která byla probrána od začátku na konec s minimálně dvěma kopiemi, poslanými shora, odeslanými zpět k doplnění a ty byly posléze archivovány, ztraceny, podrobeny průzkumu veřejného mínění, znovu ztraceny, tři měsíce kompostovány a nakonec se rozpadly v rašelinu (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy) ;), ale po zralém zvážení, pročtení témat zde na fóru a shlédnutí nemála videí jsem dospěl k názoru, že jsem v prdeli a potřebuju poradit, proto zakládám další.
Aby to vše mělo hlavu a patu, pokusim se nastínit svou situaci. Před třema sezónama jsem si splnil sen a našetřil jsem si na Hondičku CBR 600 F4. Proti ní nemůžu říci půl křivého slova, i když je pravda, že sem tam (3X) jsme zůstali stát a musel jsem se jí podívat pod nádrž, povyměnil jsem toho víc než málo, vždy jsme se navrátili domů a ten stroj miluju. No jo, jenže letos začátkem léta už to nebylo výkonově tak nějak úplně ono, čekala mě výměna řetězovky, takže řešení bylo na snadě. 3 zoubky na rozetě udělaly své a já měl zase na chvíli pokoj. Pak přišel o zub i pastorek. Už je zase celkem zábavná, ale vemte jí na výlet... Přišel jsem o to, proč jsem si vlastně kupoval cestovně - sportovní motorku, která sice jen o chlup, ale vyhrála nad cestovní endurem, chtěl sem se holt podívat a zároveň si osahat i okruh. Tato fáze proběhla na výbornou. No a co čert nechtěl, vypadá to, že se ke mě už konečně dokutálí nějakej bakšiš a tak bych si rád pořídil endůrko/motárdíčka Můj sen je už hodně dlouhou dobu DR-Z, přítelka mi ho slibuje už druhým rokem k Vánocům (...to nedopadne:), jenže minulý týden jsem viděl XR 650 R a ta holka mi v tom udělala strašnej bordel, teď nevím co s tím. Za XR to je setsakra větší ranec, je znatelně náročnější na údržbu, víc toho sežere a to jak gumy tak ropu, vůbec netuším jestli jí zvládnu i když jsem slušnej pořez ( 185/98), páč na jednobuchu s řádným oběmem jsem ještě neseděl. Kdyby šlo jen o komínovky a enduro, tak neřeším a beru DR-Z, jenže druhá sada kol na silnici a okruh je nevyhnutelnou podmínkou a tak mám obavu, aby časem neztratila dech... Plán je tedy pořídit motarda/enduro na fun a na CBR hodit ještě rychlejší ozubení než je série (stejně když cestovat, tak se ženou, takže piánko, no a pohodlí nám CBR skýtá dost). Je to sice velkej komfort vlastnit 2 mašiny, ale zřejmě není jiné cesty ;)
Snad se v tom co jsem napsal někdo vyzná a dokáže poradit. Díky Vám a kolama dolů ;) W.

3 reakcí na tento příspěvek Touha po "Dual sport" ;)

8.11.2011 v 14:08 | Nahoru | #1
2 OldDog: Ano, měl jsem na mysli výměnu oleje, taky prý XR žere zadní gumu až neuvěřitelným způsobem, servisní manuál jsem nestudoval, ale ale předpokládal jsem, že XR už nebude taková pohoda jako DR o kterém všude píší jako o "tupém" stroji, jelikož drtivá většina názorů co jsem přečetl řadila XR mezi ostré stroje... Z tvé reakce tedy usuzuji, že se pletu, je tomu tak? Díky W.

(reakce na) Touha po "Dual sport" ;)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2011 v 16:31 | Nahoru | #2

Wokap píše: 2 OldDog: Ano, měl jsem na mysli výměnu oleje, taky prý XR žere zadní gumu až neuvěřitelným způsobem, servisní manuál jsem nestudoval, ale ale předpokládal jsem, že XR už nebude taková pohoda jako DR o kterém všude píší jako o "tupém" stroji, jelikož drtivá většina názorů co jsem přečetl řadila XR mezi ostré stroje... Z tvé reakce tedy usuzuji, že se pletu, je tomu tak? Díky W.



Zrani gumy? Na DR-Z jsem na kamenitejch polnackach a vyjezdech zrusil drapak za 5 motohodin Zalezi spis co das za gumu a kde a jak na tom jezdis nez na samotne motorce (krome uplne slabejch).

(reakce na) Touha po "Dual sport" ;)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2011 v 18:18 | Nahoru | #3
Wokap> neboj se toho a vezmi to XR....DR uz by podle me na tech tvych 98 kg byla trosku slabsi a objem nicim nenahradis jinak to zas tak neprozivej,ony ty jednovalce maji zatah,takze do tech 120 to i jede,ale pak uz je to piaanko....a nad 120 na takove motce uz ani moc pohodli neni,diky nulove ochrane pred vetrem....nebo bude nejjednodussi kdyz si na obe sednes a projedes je...hned budes chytrejsi...

(reakce na) Touha po "Dual sport" ;)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2011 v 18:28 | Nahoru | #4
Wokap> No tak to, že nějaké moto "žere zadní gumu", bych neoznačil jako náročnější údržbu. Gumy jsou spotřebák a jejich úbytek se odvíjí od jízdního stylu. Při běžném hobby enduro ježdění mi zad.guma neubývala na XR650R o nic víc, než na XR400 s téměř polovičním výkonem.
Jasně, 650R má 61 koní a pro enduro-hobíka je to většinou až moc, ale plyn se dobře dávkuje a "pořez" tvého typu by neměl mít problémy.
Já osobně bych XR650R zařadil co se údržby týče spíš ke klasice typu XR,DR,TTR,KLR apod.(kde se řeší tisíce km), než mezi moderní ostrá endura jako jsou WR,CRF,KTM atd., kde se řeší MTH.
Ale je to taky především o tom, jak se o svůj stroj kdo stará!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist