Čus všem kutilum. Netýká se to sice právě motorky, ale vysokozdvižnýho vozíku, ale je to vpodstatě jedno - baterie jako baterie. Předělávám kompletně zapojení startovací baterie (akumulátoru) u VZV, protože jednak nahrazuju baterii s obrácenými póly standardní baterkou, která je levnější a je větší výběr a jednak chci připojit i startovací zásuvku (takovou tu hranatou plochou kamionovou na nožový kontakty). Takže musím nově natáhnout kabely. Chci použít svařovací kabely o průřezu 25 mm2 (průřez odpovídá stávajícím kabelům a určitě krátkodobě snesou minimálně 300A - při ztrátě napětí 0,5 V mi vychází na 2 m připojení 330 A a 165 W tep. ztráty), na který potřebuju nasadit očka a na druhý konec dutinku k stažení do bateriový svorky. Očko i dutinku zalisuju - to není problém, ale chtěl bych to pro sichr i zapájet cínem. Má někdo zkušenost s vhodným způsobem pájení takhle silnýho kabelu? Čím pájet - velkou elektrickou pájkou (jakej výkon budu potřebovat? - je jasný, že pistolová trafopáječka se nechytá), nebo nějakým hořákem? Jsou nějaký grify a mám si na něco dát pozor? Dík za nápady!