globalmoto_kveten





Téma: Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
 
3.11.2011 v 16:02
Ahoj chtěl bych poradit jak získat závodní licenci na přírodní okruhy(Tělický,Kyjovský atd.)Děkuji za rady Skoty.

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

3.11.2011 v 16:27 | Nahoru | #1
Koukni třeba na AMK Hořice:

http://www.amkhorice.cz/forum/topic398-informace-narodni-licence-typ-c.html

A nejlépe také absolvovat:
jezdecka-skola-prirodnich-okruhu

Naposledy editováno 03.11.2011 16:29:43

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

3.11.2011 v 16:35 | Nahoru | #2
není žádná SPECIÁLNÍ licence na přírodní okruhy

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

3.1.2012 v 14:20 | Nahoru | #3
Skoty informaci jak získat licenci dostaneš na některém ze Středisek Motocyklového Sportu (adresy a kontakty jsou na webu AČR). Pokud máš zájem kontaktuj SMS Hořice "tel.733 575 051, kde dostaneš kvalitní informace. To co tu prezentuje Honza je nesmysl.
Licenci typu "C" nelze získat pro silniční závody "rychlých motorek" jak je v textu odkazu uvedeno. Honza asi neumí číst.
Mimo to Jezdecká škola přírodních okruhů není pro začínající jezdce (nováčky), ale pro jezdce, kteří již v Hořicích startovali a mají zájem se dovědět něco víc o specifikách přírodních okruhů - speciálně hořického.
Nechápu proč tady někteří z Vás neustále prezentujete mylné informace, místo aby jste zájemce odkázali kontaktem na některé SMS.

Ocelík
SMS Hořice

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

3.1.2012 v 23:46 | Nahoru | #4
Ale dřív než budeš moc zažádat o licenci musíš projít školou v Mostě. Jelikož není ještě jasné kdo bude zřizovat závody u nás, nezbývá nám nic jiného než čekat.

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

4.1.2012 v 16:09 | Nahoru | #5

Dusms píše: Skoty informaci jak získat licenci dostaneš na některém ze Středisek Motocyklového Sportu (adresy a kontakty jsou na webu AČR). Pokud máš zájem kontaktuj SMS Hořice "tel.733 575 051, kde dostaneš kvalitní informace. To co tu prezentuje Honza je nesmysl.
Licenci typu "C" nelze získat pro silniční závody "rychlých motorek" jak je v textu odkazu uvedeno. Honza asi neumí číst.
Mimo to Jezdecká škola přírodních okruhů není pro začínající jezdce (nováčky), ale pro jezdce, kteří již v Hořicích startovali a mají zájem se dovědět něco víc o specifikách přírodních okruhů - speciálně hořického.
Nechápu proč tady někteří z Vás neustále prezentujete mylné informace, místo aby jste zájemce odkázali kontaktem na některé SMS.

Ocelík
SMS Hořice



Já to neštudoval doslovně - prostě jsem mu poslal odkaz na informace - je tam i to číslo co ty uvádíš!
A mimoto: "Jezdecká škola přírodních okruhů není pro začínající jezdce (nováčky)" nikdo netvrdil že je to pro nováčky....

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 11:42 | Nahoru | #6
Tak pokud na něco Hondzo odkazujete, doslovně to nastudujte, protože těm zájemcům pletete hlavy.
Jelikož se tento zájemce dotazuje jakým způsobem lze licenci získat, tak ji doposud asi nevlastnil a tudíž "je nováček", na kterého se jezdecká škola v Hořicích nevztahuje.

Stejně tak KTM 96, není pravda, že si musí zájemce zažádat o licenci až po absolvování jezdecké školy. Žádost si zájemce podá už nyní prostřednictvím SMS a po absolvování jezdecké školy mu je školou vystaven doklad, kterým se na SMS prokáže a je mu předána licence, kterou již má vyřízenou. Nepamatuji se, že by někdo školou neprošel, tak nevidím důvod, proč o licenci nepožádat hned.

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #7
Dusms> To jsem neveděl, tak v brzký době zažádám

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 18:49 | Nahoru | #8
14týho můžeš v Hořicích

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 19:10 | Nahoru | #9
,

Naposledy editováno 09.01.2012 19:19:54

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 19:19 | Nahoru | #10
čéče nevim to sto pro ale vyplněnou žádost by asi bylo možné poslat poštou panu Kamenickému jak s penězi nevim já to platim na místě a školení budeš mít při jezdecký škole pak si akorát vyzvedneš licenci

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 19:24 | Nahoru | #11
jenda77> tak že 14týho přijedu do Hořic, vyplním žádost o licenci a rovnou zaplatim. rozumim toímu dobře?

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

9.1.2012 v 22:54 | Nahoru | #12
asi tak nějak jen se ještě uvidí pod kým to vlastně letos pojedeme
asi půjdu ke kartářce

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

10.1.2012 v 13:23 | Nahoru | #13
KTM 96 v žádosti musíš mít potvrzení lékaře, ale je možné si žádost vyzvednout až v Hořicích (sobota 14.ledna 2012 od 9hod., biograf na Špici, Husova ulice, Hořice v Podk.)a nechat si vyšetření udělat na místě (pokud Ti není víc než 45 let). Žádost zde odevzdáš a poplatek za licenci můžeš uhradit na místě, popřípadě poštovní poukázkou (budou na místě), nebo dodatečně přes účet. Cena bude ve Tvém případě bez poplatku za školení (školení je součástí jezdecké školy, kterou musíš absolvovat). Po absolvování školy obdržíš doklad, kterým se na středisku prokážeš a dostaneš licenci.
Přesto že zatím jsou dohady, kdo má autoritu a právo vystavovat licence nemusíš mít obavy. Žádosti budou zpracovány a jejich odeslání proběhne až bude jasné, kdo licence vystaví. Tudíž nehrozí jak se mluví, že Ti vyřídíme licenci a pak si budeš muset zaplatit novou "jinde". Licence platíme, až je dostaneme.

Dusms

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

10.1.2012 v 19:46 | Nahoru | #14
Dobře, díky

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 20:27 | Nahoru | #15
Ahojte
Jake licence budou letos treba pro absolvovani ceskeho road racingu? Budou se vzajemne tolerovat licence od ACR a CAMS nebo si jezdec musi opatrit obe?
dik

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 20:40 | Nahoru | #16
Jsem hluboce přesvědčený o tom, že Autoklub nebude uznávat licence CAMS, opačně asi ano. Vedle si se ptal na 400 ccm, ty se jely jen v rámci CAMS, takže myslím, že při závodech autoklubu vypsány nebudou.

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 20:49 | Nahoru | #17
lehovec> ano, chteli bychom jet 400ss, tzn., ze licenci jedine od velkyho Abaji?

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 21:23 | Nahoru | #18
mohu se zeptat, jak probíhá jezdecká škola od A do Z. ??

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 21:35 | Nahoru | #19
Lehovec - Viděl jsem čtyřstovky letos 2x a nějak jim to nejelo, Na Twiny a lepší Supermona vůbec neměly! Jako nová třída nic moc! Pokud nepojedou v rámci Autoklubu, nebude to ŽÁDNÁ škoda....

2 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 22:24 | Nahoru | #20
400 ccm pojedou v rámci Cams 2x Brno, Kopčany, Kyjov, Dymokury, Těrlicko, takže licence Cams
K AKRO - ano, je to hluboká pravda, ale musíme to brát jako třídu, která je ideální pro začínající jezdce. Vždyt ty motocykly se cca od roku 1995 nevyrábějí a v Německu to jede dokonce jako třída už při veteránských závodech. Ale jsou to stroje, které lze sehnat za relativně dostupné peníze, provoz taky se dá ufinancovat, jízdní vlastnosti dobré, agresivita mírnější. Ten twin je taky na začátek dobrá motorka, ale řekl bych že je těžší, méně obratná a dražší, u mona musí člověk být i dobrý technik a mít technické zázemí. Já beru třídu 400 jako prostředek pro výkonnostní sport, pro tu širší základnu.

Naposledy editováno 01.12.2013 22:24:34

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 22:29 | Nahoru | #21
lehovec> podle mě twiny trochu ulítly původnímu záměru o levném závodění, technické předpisy měly být nastaveny tak, že motor bude prostě série a lze zasáhnout pouze do podvozku, brzd a třeba výfukového systému, pak by to byla super třída pro začínající jezdce

1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 22:35 | Nahoru | #22
Bohužel se obávám, že ve twinech začne veliká bitva finančních investic, vzniknou naprosto rozdílné stroje. Třída 400 perspektivu závodění neřeší, ale pár kluků ty motorky pořídilo a pár jich ještě přibude, odhaduji tak 20-25, když zaplatí startovné, je to pro pořadatele cca 50.000 kč navíc, takže chápu, že ji vypíší a někam zařadí.

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

1.12.2013 v 22:37 | Nahoru | #23
lehovec> asi tak...

každopádně je to škoda (v případě twinů)

i tohle dokládá, jaký chaos u nás v silničním motocyklovém sportu panuje....

Naposledy editováno 01.12.2013 22:39:06

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 00:08 | Nahoru | #24

lehovec píše: 400 ccm pojedou v rámci Cams 2x Brno, Kopčany, Kyjov, Dymokury, Těrlicko, takže licence Cams
K AKRO - ano, je to hluboká pravda, ale musíme to brát jako třídu, která je ideální pro začínající jezdce. Vždyt ty motocykly se cca od roku 1995 nevyrábějí a v Německu to jede dokonce jako třída už při veteránských závodech. Ale jsou to stroje, které lze sehnat za relativně dostupné peníze, provoz taky se dá ufinancovat, jízdní vlastnosti dobré, agresivita mírnější. Ten twin je taky na začátek dobrá motorka, ale řekl bych že je těžší, méně obratná a dražší, u mona musí člověk být i dobrý technik a mít technické zázemí. Já beru třídu 400 jako prostředek pro výkonnostní sport, pro tu širší základnu.



Ano, třída 400 ccm by byla opravdu moc dobrá pro začínající jezdce, v sérii to mělo okolo 75-80 koní, bohužel je to více než 17 let, co se čtyřstovky nevyrábí a to je škoda. Pokud by se to naladilo přes 90 koní, bylo by to pěkné svezení a pro mladé jezdce skoro ideální nářadí! Pokud by se to tady přece jen nějak rozjelo, obávám se, že by to dopadlo jako s Twiny, původní myšlenka levného závodění, by asi taky nevyšla a díky různým úpravám na motoru a podvozku, by to dost zdražilo, podle toho, kdo by tam mohl nasypat peníze a vyrovnanost závodního pole by byla ta tam.

Naposledy editováno 02.12.2013 00:10:02

(reakce na) Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 06:08 | Nahoru | #25
Dusms>

Naposledy editováno 02.12.2013 06:09:54

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 15:01 | Nahoru | #26
Pokud by se u nás jely pouze sériové twiny co se týče motoru, tak by v té třídě nemohl startovat v podstatě nikdo ze zahraničí, a s takovou motorkou by nemělo ani smysl do zahraničí jezdit, a už vůbec ne třeba na TT

Co se týče náročnosti pořízení, nemyslím si, že by byl Twin dražší, protože starší ročníky se dají koupit vcelku levně, nemluvě o lehkých havárkách, které jsou na přestavbu ideální.

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 15:48 | Nahoru | #27
Veronika má pravdu, existují dva typy jezdců ve twin, ti lepší se chtějí měřit se zahraničím, kde jsou ty motorky opravdu hodně, hodně drahé, ty druzí se chtějí jen vozit a stačí jim série. Takže nějaký ten systém omezení typu "cup" se udělat nemůže. Proto si myslím, že třída 400 ccm je pro ty, kteří se chtějí vozit pokud možno bez potíží nejlepší volbou, do těch starých motorech se veliké peníze dávat nebudou. Je to třída pro ty, kteří závodí hlavně pro radost. Twin je dobrý pro takového začátečníka, který se chce vyvíjet, jít směrem nahoru. A výhodou twinu je i to, že díly jsou zcela běžně v prodeji. Takže, kdyby mi bylo dvacet, začal bych na twinu, kdybych se chtěl ještě teď svézt, vezmu čtyřstovku.

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 22:02 | Nahoru | #28
Kdo má zájem o licenci národní a mezinárodní pod AČR (ne klubovou pod CAMS)má možnost dorazit v sobotu 14.prosince 2013 do Hořic, kde proběhne jako každý rok vyhlášení jezdců kategorií JPHZM a vyhodnocení sezóny 2013. Formulář a mustr na vyplnění najdete na webu amkhorice.cz v sekci SMS .
Zda se pojede pod AČR třída 400ccm je na rozhodnutí VV SZM. Moje zkušenost je bohužel ta, že pokud se jezdec nedokáže prosadit v některé z klasických tříd, tak si prosadí jinou, aby měl šanci dostat se na bednu, nebo body. Důkazem je počet startujících v těchto třídách, který nebývá vyšší než deset a pak pořadatel je musí s někým spojit. To aby měl divák "větší přehled" kdo se na trati pohybuje. Je to ale otázka názoru. Každá třída se dříve, nebo později rozdělí na ty co chtějí jet špičku a ty co se chtěj jen vozit.

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 22:31 | Nahoru | #29
třídu 400 ccm prosadil především sasa vysloužil, který byl na 300 zatáček na bedně do 125 SP, supermono, letos třetí ve wusa cupu /nejlepší soutěž na přírodních tratích v ČR/ do 250 SP a mohu pokračovat, prostě Pan jezdec, který letos startoval i v Irsku.To píšu jako vysvětlení, zda ji prosadil jako někdo, kde se neprosadil jinde...
Tak to mě pobavilo
Prosadil ji proto, aby se kluci, kteří nemají peníze svezli na uzavřené dráze a nepozabíjeli se v provozu.

Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy

2.12.2013 v 22:34 | Nahoru | #30
i kdyby bylo 400 ccm deset, jak si kdokoli muže porovnat kolik je 250 GP, 125 GP a kolik je z nich Čechů. Jeden v 25O ? 3 - 4 ve 125 ? Asi tak nějak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist