Téma: Moto po bouračce
31.10.2011 v 19:31
čau.
Měl bych otázku. Koupil jsem si K3 750, motorka super, ale přišla kolize, dostala ránu na předek, elektrika jde, ale mam zaseknutý otáčkoměr, při zapnutí klíčku probíhá resetování a natlačení tlaku čerpadla, a otáčkoměr stojí pořád na stejným místě. Mate nikdo zkušenost jak ho rozhýbat?
Týden po nehodě normálně nastartovala. Motor běžel plynule. Po měsíci jsem k ní přišel otočil klíčkem a čerpadlo pořád tlačilo nechal jsem ho tlačit cca 1min. a pak jsem provedl opětovně otočení klíčku on off a chytla s výstřelem do výfuku a po chvilce zhasla. Tak nevim co si mam myslet. nebo je to tím že to měsíc stálo nevím.
Každou informaci ohledně problému uvítám.

Moto po bouračce

1.11.2011 v 14:03 | Nahoru | #1
Neni to nahodou model 01 dle barev? Ale to je stejne fuk jen tak se ptam mel jsem to same 03 rok a barvy 01- Zkousel jsi prolest vsechny kontakty atd? kdyby byal v coudu pristrojovka tak kdyztak doma jednu mam..bohuzel se mi povedl taky crash.

1 reakcí na tento příspěvek Moto po bouračce

1.11.2011 v 15:32 | Nahoru | #2
Hele v papírech mam registrováno 03, podle vinu jsem to nehledal, je to možné že je to 02 nevím. Dráty mam prošlí i kontakty. To jsem kontroloval hned před tím prvním startem po nehodě.
Já právě nevím, jestli to mam opravit, nebo to prodat na ND.
Plasty jsou samozřejmě všechny včoudu, mam zničený vydle, lešení řídítka.

Moto po bouračce

1.11.2011 v 15:36 | Nahoru | #3
zaseklej budik bude nejspis nejaka mechanicka vada uvnitr.. to bys musel otevrit a kouknout do nej.. to ze cerpadlo tlaci trvale je spatne.. tam bude naka zavada v el. takhle na dalku tezko soudit kde. pokud motor nebezi tak ridici jednotka pusti cerpadlo na par vterin a znova az kdyz se zacne tocit motor. tzn bud je KO ridici jednotka, nebo si mysli na zaklade cidel ze se motor toci ikdyz se netoci - malo pravdepodobne, a nebo je nakym zpusobem zasekly relatko co spina palivovou pumpu - tzn je seply ikdyz na vstupu se napeti po naky dobe rozpoji - opet mechanicka zavada...

(reakce na) Moto po bouračce

1.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #4
Lupino21> ja to resil taky:D prisel sem na variantu na dily a nelituji. zalezi jak moc je bouchnuta a kolik te stala a jaky mas k ni vztah atd. ja ji kupoval jiz bouranou ale pojizde dobre opravenou za lepsi peniz.a oprava by nemela cenu,navic gsxr maji mekky ram na predek,a ajk doustanou prdu tak se krivej krk. na predek jeste vidle,mozna kolo+ kotouce a ses na vysoke cenne.a kde je zbytek,kdybys chtel neco vic tak pm a muzem prodebatovat prodej na ND.

Moto po bouračce

1.11.2011 v 18:14 | Nahoru | #5
assassin> Nevím jestli je KO řídící jednotka, myslím si že ne při prvním startu těsně po ty nehodě to šlo v pohodě, ale po měsíční pauze se jí nechtělo.
enusim2> No vztah, co ti budu povídat 5 let jsem po ní toužil až jsem si jí koupil, koukal jsem oprava hodně přes 20 tis. no a to si nemůžu dovolit. Takže jí dám na ND. Jaký máš zkušenosti ohledně prodeje na ND?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist