Měl bych otázku. Koupil jsem si K3 750, motorka super, ale přišla kolize, dostala ránu na předek, elektrika jde, ale mam zaseknutý otáčkoměr, při zapnutí klíčku probíhá resetování a natlačení tlaku čerpadla, a otáčkoměr stojí pořád na stejným místě. Mate nikdo zkušenost jak ho rozhýbat?
Týden po nehodě normálně nastartovala. Motor běžel plynule. Po měsíci jsem k ní přišel otočil klíčkem a čerpadlo pořád tlačilo nechal jsem ho tlačit cca 1min. a pak jsem provedl opětovně otočení klíčku on off a chytla s výstřelem do výfuku a po chvilce zhasla. Tak nevim co si mam myslet. nebo je to tím že to měsíc stálo nevím.
Každou informaci ohledně problému uvítám.
1 reakcí na tento příspěvek Moto po bouračce
Já právě nevím, jestli to mam opravit, nebo to prodat na ND.
Plasty jsou samozřejmě všechny včoudu, mam zničený vydle, lešení řídítka.
enusim2> No vztah, co ti budu povídat 5 let jsem po ní toužil až jsem si jí koupil, koukal jsem oprava hodně přes 20 tis. no a to si nemůžu dovolit. Takže jí dám na ND. Jaký máš zkušenosti ohledně prodeje na ND?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |