globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš &olej
28.10.2011 v 20:50
Chci se zeptat jak je na tom se spotřebou oleje a kouřívostí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 11:56 | Nahoru | #31
prackarr> no táááák

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 12:01 | Nahoru | #32

gorkin píše: prackarr> no táááák


Proč no ták? Víš kolik lidí si z frajeřiny dá plomby na brzdiče,pěnu do nádrže,přehodí řazení,nasadí přepáčko a bůhvíco ještě,aby vypadali,jako kdyby přijeli z moto GP?
Ten kroužek tam může mít význam třeba ten,(kromě zmíněné free cool),že si někdo ladil podvozek a prostě to zkoušel.
Netvrdím,že nemusela jezdit okruh,ale zrovnatak netvrď,že jezdila. A krom toho- zjistil jsem,že prodávajícího znám a bezpečně vím,že on na okruh nechodí.

Naposledy editováno 29.10.2011 12:01:46

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

29.10.2011 v 12:37 | Nahoru | #33
nulová spotřeba... to jde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 12:39 | Nahoru | #34

HornisGSX píše: nulová spotřeba... to jde


nulová spotřeba oleje opravdu jde,pro majitele Sjůzůkíí sci-fi,co?

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 12:48 | Nahoru | #35

prackarr píše: nulová spotřeba oleje opravdu jde,pro majitele Sjůzůkíí sci-fi,co?



ani néé majitelů sjůzůki ale majitelů vzduchem chlazených motorek

Fároš &olej

29.10.2011 v 13:22 | Nahoru | #36
pokud kouří černě tak se nic neděje (ne jak lokomotiva) pokud by brala olej bude kouřit modře... jinak 1litr na 6tis/km je v normě...u Hondy bych se nebal spíš Yamahy jsou Olejničky ale záleži na typu .. měl sem FZ1 a do 5tis a první výměny si vzala přes litr ale u nové je to normální po 10tis už brala asi 1litr ,Honda mi brala tak do Půl... měl sem R1 a 2 litry na 5tis km bylo normální..

2 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

29.10.2011 v 13:30 | Nahoru | #37
Jo a podívej se na gumy podle mne tam 190/50 nejsou spíš tak 65 podle toho jak vypadá ten zadní baloooon takže pokud tam je jiná sada tak bych dal za to že to na okruhu strávilo nějakou dobu a pokud žere 0,5l oleje na 1000 tak motor mrtvej ještě nebude ale taky nebude už uplně cajk, ale nadruhou stranu to nemusí brát olej díky vyšlehaným kroužkum atd ale taky ventilovým gumkám ... pokud zakouří do černa je to směs benzínu ale to je v klidu... modrý kouř je olej... nech ji běžet na volnoběh a pak ji dej jednou až dvakrát krátce po plynu a za minutu znova pokud zablafá modře tak je bu´d slabší na spodek nebo jsou ventilové gumky na výměnu...

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 14:15 | Nahoru | #38
Everest> jo 20tis km a uz BERe olej Vyborne
Tak pridame dalsich 40 a jsem na realu ze?
Jo a podle predku se to poozna ze ma 20tis

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 14:29 | Nahoru | #39

marekparek píše: Jo a podívej se na gumy podle mne tam 190/50 nejsou spíš tak 65 podle toho jak vypadá ten zadní baloooon takže pokud tam je jiná sada tak bych dal za to že to na okruhu strávilo nějakou dobu


No ono zase dost lidi kupuje slicky z okruhu ale na okruhu vlastne ani nikdy nebyli.

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 15:40 | Nahoru | #40

prackarr píše: nulová spotřeba oleje opravdu jde,pro majitele Sjůzůkíí sci-fi,co?

ne sci-fi ne, ale skutečnost mě GSX-eRo neveme ani prd

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

29.10.2011 v 16:16 | Nahoru | #41
Podle mě moc drahý.. Mám taky RR a olej mi to nežere.. a to jezdila i nějakou dobu na okruhu..

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 16:59 | Nahoru | #42
marekparek> Pneu je tam z MOTO 2,máš pravdu pneu 125/65 a 195/65 motor byl zahřátý a vrknul jsem plynem a vždy vyšel obláček.

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 23:08 | Nahoru | #43
Čau, koukám, že pokukuješ po novým stroji. Ta spotřeba oleje je horší jak u té moji a to je co říct. Radši bych hledal jinde, ta cena taky není žádná hitparáda

Everest píše: SVSkritek> stříkaná je a to velmi zdařile.Udajně když ji dovezl tak byla zubožená,stála prý v Praze dva roky na venkovním stání pod stříškou.Tak jí celou rozdělal vyměnil vše co šlo a dal i nový lak,Je tam nová řetězovka,ložiska v kolech i v krku řízení všude i na motoru dány nové eloxované šrouby, přední vidle a zadní tlumič repas.výfuk si dělal na koncovce i na předku masky je logo jeho firmy servisuje motocykly. A ten to kousek byl jeho vlastní.Plasty nejsou vařené motorka je super po všech stránkách až na to jak jsem se před chvílí dozvěděl ze si vezme 0,5 litru oleje na 1000km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 23:48 | Nahoru | #44

.EFENDY. píše: prackarr> dle zkušeností - pokud se bude pohybovat po okruzích a nebo tahá řádně za heft při výjezdech ze zatáček - tak absenci tlumiče pozná. U 954 je to fakt slabina


954 nejde poradne plynem ani na zadni...tak proc resit tlumic?

(reakce na) Fároš &olej

30.10.2011 v 00:30 | Nahoru | #45

JirkaCBR-fi píše: 954 nejde poradne plynem ani na zadni...tak proc resit tlumic?


Uz kdyz jsem to koupil a jel na tom domu. Tak jsem na trojku ve vyjezdu z mirne zatacky na hrbolech ve 130 rozkmitala riditka. Pak se mi to stalo jeste jednou. A poto uz jsem si na to daval fakt pozor a nestalo se to. Ale fakt se hodi. Nemusi jit na zadni (coz mimochodem na jednicku jde, alspon se mnou). Ale staci ze se to kolo odlehci. Hlavne kdyz pak zabere nad tech 8000 ot/min.

Naposledy editováno 30.10.2011 00:36:00

Fároš &olej

30.10.2011 v 06:54 | Nahoru | #46
měl jsem cbr 900 a šla za pplynem na jedničku taky na 2jku jen spojkou a to řááádně ..jinak jak říkám pokud kouří modře raděj ruky pryč ... za ty prachy dostaneš i nějakou 1000RR sice asi bude mít tu a tam škrábanec či nějakou odřeninu, ale je to pořád lepší než dělat motour a taky zásadně levnějšíííí...

jezdil sem CBR900, 929 i 954 oproti 929 je 954 lepší a řekl bych řádově ...a skok je to pak u 1000RR neskutečný.... tam je všechno jinak a el tlumič řízení je zásadní věc co tu motorku ovlivňuje ...souhlasím s SVS

zaměřil bych se spíše na origo stav než totální přestavbu , protože jsou jen dva typy lidí - ti co to tam dávaj protože to tam má ten druhej a ti co to využijou a ty bych rozdělil taky na dva ti co jen jezdí vylítaj a prodaj v pěkným kabátku a ti co jezdí servisujou a motorkou žijou (tady jsou koupě nejlepšííí)

jinak radit přes fotky je jako kupovat pocit

Naposledy editováno 30.10.2011 07:01:04

(reakce na) Fároš &olej

30.10.2011 v 07:03 | Nahoru | #47

JirkaCBR-fi píše: 954 nejde poradne plynem ani na zadni...tak proc resit tlumic?


čím to máš polazené na 160ps? a to nejde za plynem? bych se divil

Fároš &olej

30.10.2011 v 07:11 | Nahoru | #48
koukni třeba sem

ja bych se nezabval tím rokem ale stavem+/- 2roky stejně nic neřeší je to furt stejný

Fároš &olej

30.10.2011 v 07:13 | Nahoru | #49

Fároš &olej

30.10.2011 v 07:17 | Nahoru | #50

Fároš &olej

30.10.2011 v 07:51 | Nahoru | #51
0,5L/1000km je uz aspon pro me opravdu dost, to mi zere XJcko se skoro 200tis km, kdyz ho vezmu na dalnici a pojedu Praha-Brno trvale na 7-8tis ot. v 30°C. A to to je skoro 30 let stara vrana, ktera ma vuli v zamku pistnich krouzku pres 1mm, bezne si bere neco kolem 0,3L.

Naposledy editováno 30.10.2011 07:53:53

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

30.10.2011 v 09:08 | Nahoru | #52
no byl jsem se podívat na jinou tadywww.motoinzerce.cz/motorky/honda/544580-cbr-954-rr.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

30.10.2011 v 14:22 | Nahoru | #53

Everest píše: no byl jsem se podívat na jinou tadywww.motoinzerce.cz/motorky/honda/544580-cbr-954-rr.html


a jaka je? vim, ze hodne dlouho visela tady v inzerci na motorkarich a uz z tama zmizela

(reakce na) Fároš &olej

30.10.2011 v 14:28 | Nahoru | #54
vsh> vypadá zachovale do motoru nevidím ale žádný obláček z ní nejde,chce to akorát výměnu řetězovky ale i ta ještě není uplně kaput.

Fároš &olej

30.10.2011 v 17:16 | Nahoru | #55
Me uz vazne irituje jak kazdej debilek pretaci tachac, opet nazorny priklad dovoz z nemecka najeto 26000 servisni knizka? Predpokladam ze nemecka ze, neboli vypovida o nicem. To je na 99% bouraba motorka kterou tady nekdo opravi a chce na tom vydelat.. Je to temer 10 let stara motorka a ma najeto min nez muj novej faros 08, kdyz si to tak spocitam, tak na ni majitel najel 2600km rocne, temto rocnikum odpovida najeti cca 50 - 60 tis km. A ten kdo pretaci kilometry proste neni seriozni clovek a je otazkou v cem dalsim nemluvi pravdu ci co dalsiho zatajuje. Takze ja bych kupoval radeji motorku s jasnou historii a treba i dvojnasobnym najetim kilometru..

Fároš &olej

30.10.2011 v 18:06 | Nahoru | #56
mno tak nějak to je pokud nenatrefíš na kup tak jak ja že to měl někdo kdo se na tom bál jezdit a jezdil raděj na XJR ale ja mám z ČR servisku,atd... a tajy už mám 27.800najeto .... ja bych to viděl stejně prostě buď natrefíš a nebo to bude tak kolem 40tis najeto a z němec i víc možná... jinak pokud byla třeba padlá na kapoty atd tak bych se toho zas tak nebál ... ale prostě v tehle barvě u mě faroš nikdy nezaboduje

Fároš &olej

30.10.2011 v 18:10 | Nahoru | #57
jo a ještě jednou POKUD JDE ČERNEJ KOUŘ (NÉ JAK Z TATRY ) TAK JE TO NORMÁLNÍ V OKOLÍ MAX VÝKONU = JE TO BOHATOSTÍ SMĚSI... JE NORMÁLNÍ I NADUPANÝCH BENZÍNOVÝCH MOTORŮ U AUT pokud jde modrý tak to je špatně je olej v palivu...

(reakce na) Fároš &olej

31.10.2011 v 08:23 | Nahoru | #58

TVGSXR píše: Podle mě moc drahý.. Mám taky RR a olej mi to nežere.. a to jezdila i nějakou dobu na okruhu..


Závodila

Fároš &olej

31.10.2011 v 12:30 | Nahoru | #59
Joojo. Já si příští rok budu kupovat novou mašinu. Jetou ne. Při tom jak to u nás v Čr chodí. A při mém nájezdu 3000-4000 km za rok ji už neprodám.

Fároš &olej

31.10.2011 v 12:47 | Nahoru | #60
od výměny k výměně (6tis km) a nikdy ani kapku (najeto 70 tis km)

Naposledy editováno 31.10.2011 12:47:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist