ale udivilo mně,že je nejvíce opotřebovaný(dokonce i lehce přidřený) na straně kde jsou sací kanály(karburátor)
logicky bych řekl,že právě místa,kde je píst přímo v kontaktu s čerstvým vzduchem se směsí benzínu a oleje bude opotřebovaný právě nejméně.
proto se chci zeptat,jestli je to normální,nebo je něco špatně-napadlo mně,jestli třeba není někde netěsnost k filtru a nepřisává to někde vzduch s marasem a pod.každopádně těsnost sání od karburátoru k filtru důkladně zkontroluju...
4-taktů jsem už dělal hromadu,ale s 2-takty v tomto směru nemám zkušenosti.
a to je stav teď,když pístu v tomto místě chybí kolem 20-ti setin.dá se předpokládat,že když se tam ten píst dával,mohl být válec propadlý klidně 5 setin(a o něco se už ojel)tím pádem se nedivím,se v tomto místě měl snahu píst lehce zakousávat...
nějak si nedovedu představit,že by se ty přepážky mohly nějak bortit a ještě k tomu dovnitř-napadá mě jen špatně odvedená práce při opravě nikasilu.
Na čtvrté fotce jdou vidět na těch sloupcích dole praskliny!(prohlídni to pořádně jestli to jsou spoje po odlití z formy)
Naposledy editováno 30.10.2011 12:44:17
válec má origo průměr,dokonce tam byl A píst-66.35,v místě kde běhají kroužky má 66,41 až 66,42 ,a u těch sacích kanálů 66,39.
takže se obědnal zase píst 66,35 -sice to nahoře bude trošku volnější,ale co se dá dělat-stejně je před náma zima a sníh,takže to až tak moc nevadí a bude se to hlídat co to dělá-jestli se ta přepážka opravdu nějak bortí,nebo to byl nějaký nepovedený nikasil.
to je obrovská výhoda 2-taktu,že sundat válec a zkontrovat rozměry je práce na cca 2-3 hodiny a jedno těsnění
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení pístů 2-takt cross
lukinmoto píše: myslím, že se ty přepážky mohly zbortit teplem. V materiálu je vnitřní pnutí, většinou se nic nestane do doby, než to někdo v blátě překně přehřeje
jo,to mně taky napadlo..... a kdyby to bylo u výfuku,tak bych tomu i věřil,ale u sání?kde je to neustále chlazené čerstvým vzduchem....
no možné je všechno.čas ukáže co se bude dít dál...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 | davidsur | 0 | 19.8.2022 v 12:51 davidsur |
Kryt motoru Kawasaki KX 250 | davidsur | 2 | 18.8.2022 v 17:45 mira008 |