c.j.> Bimotu V-due se odladit podarilo(a vubec ne spatne 110 HP z V2 pul-litra v roce 98),ale problem byl tenkrat v jine veci.Nikdo nedokazal vyrobit vstriky ktere by byli spolehlive,za prijatelnou cenu a jeste schopne se otvirat 11000 krat za minutu(cca 183x za sekundu) .Dnes jsou technologie zase trochu jinde takze by to mozna i nekdo dokazal privest k spolehlivosti(Apr di-tech).Slepa ulicka jsou v dnesni dobe emisni limity.Tenkrat platila Euro 1 pro motorky?Snad se nemylim.Do te se to tenkrat vlezlo.Dnes i se vstrikovanim do prepoustecich kanalu je Euro 3{nebo co ted plati pro motorky}nedosazitelne.Dvoutakt a vstrikovani paliva samotne je slepa ulicka.Dokonce i Mazda konci s Wankelem v RX a ti ho dotahli dost daleko(zase ty s...vene emise}.Ale proc to nezkusit.Zajimavejsi by bylo naimplantovat fuel injection na motor Jawa 500 OHC a pozorovat zmeny.Casem by se mozna na trhu obevil i Powercommander.