globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350i
25.10.2011 v 20:06
zrar borci tak sem se rozhodl postavit vstřiování paliva místo klasického karburátoru. na motor Jawa 350 typ 638 bude použita škrtící klapka z 1.6 octavky a mikrokontroler bude řídit časy a délky vstřiku vzhledem k otevření škrtící klapky. Lambda sonda nebude protože se rychle zasere olejem takže bez zpětné vazby.

tak sem zvědavej z koho tady co vypadne

Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M

Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

25.10.2011 v 23:01 | Nahoru | #1
eurodriver> přímé vstřikování u Bimoty nebude ten pravý vzor, protože to nikdy nedokázali odladit a spousta se jich předělala na karbce Dellorto, se kterýma to aspoň fungovalo

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 02:04 | Nahoru | #2
c.j.> Bimotu V-due se odladit podarilo(a vubec ne spatne 110 HP z V2 pul-litra v roce 98),ale problem byl tenkrat v jine veci.Nikdo nedokazal vyrobit vstriky ktere by byli spolehlive,za prijatelnou cenu a jeste schopne se otvirat 11000 krat za minutu(cca 183x za sekundu) .Dnes jsou technologie zase trochu jinde takze by to mozna i nekdo dokazal privest k spolehlivosti(Apr di-tech).Slepa ulicka jsou v dnesni dobe emisni limity.Tenkrat platila Euro 1 pro motorky?Snad se nemylim.Do te se to tenkrat vlezlo.Dnes i se vstrikovanim do prepoustecich kanalu je Euro 3{nebo co ted plati pro motorky}nedosazitelne.Dvoutakt a vstrikovani paliva samotne je slepa ulicka.Dokonce i Mazda konci s Wankelem v RX a ti ho dotahli dost daleko(zase ty s...vene emise}.Ale proc to nezkusit.Zajimavejsi by bylo naimplantovat fuel injection na motor Jawa 500 OHC a pozorovat zmeny.Casem by se mozna na trhu obevil i Powercommander.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist