globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Příští sezónu hodlám přesedlávat na něco silnějšího a jelikož mi začaly vyhovovat spíš klidnější dlouhý cesty s občasnym zazlobenim tak chci jedině něco sportovně cestovního. Do oka mi padlo VFR 800, bohužel cenovou relací se zatim spíš pohybuje někde mezi snem a brutálnim šetřenim ač sem se opravdu zamiloval . Když sem tak ještě přemejšlel co by od Hondy šlo a nemusel sem kvůli tomu jíst rok suchý rohliky tak sem přišel na CBR1000F. Prolezl sem X recenzí, X názorů uživatelů a mam z toho celkem maglajz protože se v hodně věcech názory lišej. Nehodlám tady rozebírat spolehlivost ani inzeráty "ala" která by byla nejlepší. Vypíšu to následovně a polopaticky.

Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.

V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.

Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

22.10.2011 v 17:20 | Nahoru | #91

posmiros píše: tak jsem těď odmontovával pravej plast a držel asi na 15 šroubkách trvalo mi to asi půl hodiny než jsem přišel na to kde všude to drží



No ty kapoty mě opravdu fascinujou, žádná pořádná škvíra, všechno zakrytý ... ale to se mi líbí. Pořád lepší když to drží na 15ti šroubech a pořádně než na 3 jako mam teď u CB, z toho 2 se vylámou a je málem po kapotách.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

22.10.2011 v 17:38 | Nahoru | #92

moucan píše: No ty kapoty mě opravdu fascinujou, žádná pořádná škvíra, všechno zakrytý ... ale to se mi líbí. Pořád lepší když to drží na 15ti šroubech a pořádně než na 3 jako mam teď u CB, z toho 2 se vylámou a je málem po kapotách.


F ko je hodně poctivá motorka, tam se materiálem a ocelý nešetřilo

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

22.10.2011 v 18:30 | Nahoru | #93

posmiros píše: tak jsem těď odmontovával pravej plast a držel asi na 15 šroubkách trvalo mi to asi půl hodiny než jsem přišel na to kde všude to drží



a podařilo se vypustit?...jj sundáváš boční plast a musíš sundat i ty kolem nádrže

CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2011 v 19:02 | Nahoru | #94
No ona vyšší hmotnost nemusí být vždycky na závadu, kolikrát jsem si na svým ZZR v pohodě upaloval v pěkné vichřici, když kámoši na lehounkejch supersportech měli co dělat, aby je to i s motorkou nesfouklo ze silnice. Nebo při předjíždění nebo míjení kamiónu. Sice je pravda, že tyhle cesťáky mají větší boční plochu kapot, ale díky velké hmotnosti jsou ve větru nebo při větrným nárazu mnohem stabilnější. A manipulace na místě nebo v malé rychlosti (u mýho ZZR navíc ještě umocněná malým rejdem) je jen o zvyku a o zkušenosti. Já jsem třeba ze začátku nebyl moje ZZR bez pomoci schopen hodit na hlavní stojan, pak mě kámoš poradil jak za co správně chytit a na co šlápnout a najednou to šlo úplně samo.
Jasný že vysoká hmotnost limituje rychlý překlápění ve vlásenkách, ale to je pak otázka, co kdo od motorky čeká, jestli braní každý zatáčky na koleno nebo pohodlný rychlý cestování s bagáží a spolujezdcem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2011 v 19:35 | Nahoru | #95

moucan píše: Coolasice> Jak píšeš bude to o člověku, vesměs obě motky daj stejně 270km/h co sem koukal na videa. Mě jde spíš o tu váhu, z tý mam strach. VFR by ještě nebyla taková darda ale z CBčka co má 185kg cca se všim všudy přeskočit na 240 to bude mazec a myslim že budu skřípat zubama. A regulátory, to je holt u hondy ohraná písnička ...



pokud to mas na cestovani vahu nemusis moc resit. Bude to neprijemnykdyz zastavis skopce na prachu.. jak to klouze blbe se s tim otaci.. ale kdyz to vis, tak se na to vys-res a zastavis si tak aby sis vyhovel.. Na cestovani naopak je tezka motorka nalozena bagazi stabilnejsi, protoze 60kg bagaze neni skoro pulka hmostnostiu ale treba jen ctvrtka. Na starym litru se dalo jezdit VELICE rychle..! A svyho casu i brzdilo slusne.. pokud nebudes porovnavat s dnesnima supersportama.. Ale na cestovani urcite dostatecny. Mam doma Kawu z roku 86, natankovana skoro 290 kg a neni s tim problem ani pri mych 71 kg. Blby je ale kdyz treba ve 20 kmh zastavis na fleku napr pri preklapeni. To se lehko stane ze ti spadne na zem po tecne a ty kila prostre nejde udrzet..leda dat pod ni nohu.. ale na to se asi radej vys-res.. ono ten hrkanec taky ta kost nemusi ustat..

Pokud ji chces na cestovani zvaz jeste povoleny zatizeni, mam pocit ze ve starych testech kritizovali ze na cestak je zatizeni smesny, ca 180 kg.. coz je pro dva lidi s bagazi malo.

Kazdopadne u tak stary motorky pujde jen o to najit dobrej nevylitanej kus.. a sance ze bude drzet je i tak 50:50... je to jak s bonbobierou.. nevis co je tam za bonbony dokud to nerozbalis.. ..ale principielne muzes poridit stroj na kterym nalitas dalsich 70 tkm bez jedinyho problemu

CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

22.10.2011 v 20:41 | Nahoru | #96
zdárec mám CBR 1000 F rv 1992 a vyhovuje mi naprosto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 01:46 | Nahoru | #97

moucan píše: Však taky CBčko nepovažuju za cesťák a dobře vim že se to srovnat nedá, proto chci to co chci. No jde o to co oba rozumime pod pojmem sportovnější jízda, zastánce kolínek opravdu nejsem a myslim že ač s větší námahou dá CBR to samý co CB. Bude to o zvyku. A neboj, nic si rozmlouvat nenechám, já mám jasno a nepříšel sem tady s prosíkem (jako mnoho k úsměvu vhodných obyvatel tohohle fóra) aby jste mi pomohli vybrat motorku, jen sbírám informace o tom co chci.

Jestli opravdu vis, co chces, tak to je moc dobre, z lidi, ktery tu chtej poradit, jakou motorku v ty nebo ty dobe je mi opravdu spatne ....

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 10:07 | Nahoru | #98
SPIJKER> Souhlasim navic jak pises 180kg zatez je na cestak smesny cislo...

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 11:43 | Nahoru | #99

Jindra650 píše: Jestli opravdu vis, co chces, tak to je moc dobre, z lidi, ktery tu chtej poradit, jakou motorku v ty nebo ty dobe je mi opravdu spatne ....



To jsme 2

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 23:20 | Nahoru | #100
Já mám nosnost na Gsxr 1100 asi 182kg

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 23:31 | Nahoru | #101
Coolasice> Tech 180 je standart snad u vsech... Krome GoldWinga apod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 23:41 | Nahoru | #102

SensationBlaack píše: Coolasice> Tech 180 je standart snad u vsech... Krome GoldWinga apod

Bys nevěřil jak se začne podvozek kroutit když má naloženo 200kg,pořád dřeš v zatáčkách stojánkem o zem,hnuuuuuus

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

23.10.2011 v 23:56 | Nahoru | #103

SensationBlaack píše: Coolasice> Tech 180 je standart snad u vsech... Krome GoldWinga apod

treba moje XJcko ma psanou o 4kg vyssi maximalni hmotnost na stitku, nez Daytona, ktera ma ale o 20kg vetsi pohotovostni, takze ve vysledku uzitecny zatizeni je 200kg....zajimave

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 01:04 | Nahoru | #104
To je jednoduchý, mam ji na zahradě, přijd se projet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 08:39 | Nahoru | #105
Coolasice> Nalozenou masinu na doraz jsem jeste nemel... Ale vim jaky to je drit stojanek v zatacce

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 11:07 | Nahoru | #106

dolfiruda píše: To je jednoduchý, mam ji na zahradě, přijd se projet..



No kdybys byl trošku blíž tak proč ne

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2011 v 15:53 | Nahoru | #107
S CBR 1000F jezdim už nějakej pátek sice rok 89, ale je to pohodová motorka. Nebudu se moc rozepisovat. Jsem stejná výšková i váhová kategorie čiže 185/75 a nemám s ovládáním motorky žádnej problém. Jak za jízdy tak s manipulací na místě. Tím jsem ti odpověděl na váhu motorky . No a co se týče spotřeby oleje tak za sezonu najedu cca 8000 km a doleju zhruba 2 dcl, no ale to bude asi kus od kusu. Kdo jak o motorku pečuje.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 17:15 | Nahoru | #108
C.B.R.1000F> K té spotřebě není co dodat... http://www.novinky....oro-za-35-korun.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 18:43 | Nahoru | #109

SensationBlaack píše: Coolasice> Nalozenou masinu na doraz jsem jeste nemel... Ale vim jaky to je drit stojanek v zatacce

A také už takové ženské odmítám vozit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 20:46 | Nahoru | #110
Coolasice>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 22:39 | Nahoru | #111

SensationBlaack píše: Coolasice>

Motor tu váhu vezme dobře ale podvozek už nestíhá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 22:56 | Nahoru | #112
Coolasice> Nevim jak u tebe ale u me kdyz jsem mel bagaz a zenskou tak to jelo porad stejne to je fakt podvozkove musim rict ze ve dvou se mi lip projizdi tahle zatacky treba o rychlosti ja nevim 230km/h... Ale zase v utahovackach zase clovek musi vic pracovat s vahou a preklapet vic silou.... Nevim proc tyhle parniky maji jen nosnost 180kg kdyz na to sedne metrakovej borec s zenskou co ma 70kg tak uz je u hranice....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

24.10.2011 v 23:13 | Nahoru | #113

SensationBlaack píše: Coolasice> Nevim jak u tebe ale u me kdyz jsem mel bagaz a zenskou tak to jelo porad stejne to je fakt podvozkove musim rict ze ve dvou se mi lip projizdi tahle zatacky treba o rychlosti ja nevim 230km/h... Ale zase v utahovackach zase clovek musi vic pracovat s vahou a preklapet vic silou.... Nevim proc tyhle parniky maji jen nosnost 180kg kdyz na to sedne metrakovej borec s zenskou co ma 70kg tak uz je u hranice....

Mno tak ty máš podvozek upa někde jinde Já mám s hadry 100kg,takže 82kg ještě mužu vést Já mám provozní 430kg,teda s nákladem A ty?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

25.10.2011 v 08:50 | Nahoru | #114
Coolasice> 438 mam tak ja mam vyhodu mam bez hadru do 75kg a na oplacany holky nejsem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

25.10.2011 v 09:07 | Nahoru | #115

SensationBlaack píše: Coolasice> 438 mam tak ja mam vyhodu mam bez hadru do 75kg a na oplacany holky nejsem


Takový problémy bych chtěl mít....FZS má maximální zátěž 190Kg....já mám 105Kg a mladá 80Kg (188cm) ...takže hledám výmluvy, proč jet sám

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

25.10.2011 v 11:44 | Nahoru | #116
Blesk90> To bych je hledal taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

25.10.2011 v 19:48 | Nahoru | #117

SensationBlaack píše: Coolasice> 438 mam tak ja mam vyhodu mam bez hadru do 75kg a na oplacany holky nejsem

Já také nejsem na baculky,nebudu si přece kurvit motorku ženskou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

25.10.2011 v 19:49 | Nahoru | #118
Coolasice> Jasne ale 80kg holka neni baculka jo?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2011 v 20:31 | Nahoru | #119
Čau.Mám CBR1000f r.v.1999,spotřeba 6-7l/100km,olej nežere vůbec.Vždycky na jaře mi někde vypadne z ruky než si zase zvyknu jak je těžká.Jediný co mě trošku žere je ,že poměrně dost žere gumy díky svý váze.A když si naložíš spolujezdce tak ještě o něco rychlejc.Jinak si myslím že se jí nedá nic vytknout,výkonu až do prdele,brzdy naprosto noblesní a posez taky supr.Dal jsem na ní Třebky -Calaise(cca 1700km)na jeden zátah a ani mě moc nebolela prdel .Takže jestli chceš motorku na cestování,můžu vřele doporučit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

25.10.2011 v 21:21 | Nahoru | #120
Franzimoor> Zrani pneu je o stylu jizdy a ne tolik o vaze masiny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru Honda CBR 1000F PetrWolfram 4 9.5.2024 v 16:25 grooll
Drážky na kufry Honda CBR 1000F LudekKautsky 7 21.9.2023 v 00:23 cugy
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... djpajovka 4 23.10.2022 v 03:55 finekohana45
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F Cožík 3 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok


TOPlist