Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.
V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.
Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
posmiros píše: tak jsem těď odmontovával pravej plast a držel asi na 15 šroubkách trvalo mi to asi půl hodiny než jsem přišel na to kde všude to drží
No ty kapoty mě opravdu fascinujou, žádná pořádná škvíra, všechno zakrytý ... ale to se mi líbí. Pořád lepší když to drží na 15ti šroubech a pořádně než na 3 jako mam teď u CB, z toho 2 se vylámou a je málem po kapotách.
moucan píše: No ty kapoty mě opravdu fascinujou, žádná pořádná škvíra, všechno zakrytý ... ale to se mi líbí. Pořád lepší když to drží na 15ti šroubech a pořádně než na 3 jako mam teď u CB, z toho 2 se vylámou a je málem po kapotách.
F ko je hodně poctivá motorka, tam se materiálem a ocelý nešetřilo
posmiros píše: tak jsem těď odmontovával pravej plast a držel asi na 15 šroubkách trvalo mi to asi půl hodiny než jsem přišel na to kde všude to drží
a podařilo se vypustit?...jj sundáváš boční plast a musíš sundat i ty kolem nádrže
Jasný že vysoká hmotnost limituje rychlý překlápění ve vlásenkách, ale to je pak otázka, co kdo od motorky čeká, jestli braní každý zatáčky na koleno nebo pohodlný rychlý cestování s bagáží a spolujezdcem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
moucan píše: Coolasice> Jak píšeš bude to o člověku, vesměs obě motky daj stejně 270km/h co sem koukal na videa. Mě jde spíš o tu váhu, z tý mam strach. VFR by ještě nebyla taková darda ale z CBčka co má 185kg cca se všim všudy přeskočit na 240 to bude mazec a myslim že budu skřípat zubama. A regulátory, to je holt u hondy ohraná písnička ...
pokud to mas na cestovani vahu nemusis moc resit. Bude to neprijemnykdyz zastavis skopce na prachu.. jak to klouze blbe se s tim otaci.. ale kdyz to vis, tak se na to vys-res a zastavis si tak aby sis vyhovel.. Na cestovani naopak je tezka motorka nalozena bagazi stabilnejsi, protoze 60kg bagaze neni skoro pulka hmostnostiu ale treba jen ctvrtka. Na starym litru se dalo jezdit VELICE rychle..! A svyho casu i brzdilo slusne.. pokud nebudes porovnavat s dnesnima supersportama.. Ale na cestovani urcite dostatecny. Mam doma Kawu z roku 86, natankovana skoro 290 kg a neni s tim problem ani pri mych 71 kg. Blby je ale kdyz treba ve 20 kmh zastavis na fleku napr pri preklapeni. To se lehko stane ze ti spadne na zem po tecne a ty kila prostre nejde udrzet..leda dat pod ni nohu.. ale na to se asi radej vys-res.. ono ten hrkanec taky ta kost nemusi ustat..
Pokud ji chces na cestovani zvaz jeste povoleny zatizeni, mam pocit ze ve starych testech kritizovali ze na cestak je zatizeni smesny, ca 180 kg.. coz je pro dva lidi s bagazi malo.
Kazdopadne u tak stary motorky pujde jen o to najit dobrej nevylitanej kus.. a sance ze bude drzet je i tak 50:50... je to jak s bonbobierou.. nevis co je tam za bonbony dokud to nerozbalis.. ..ale principielne muzes poridit stroj na kterym nalitas dalsich 70 tkm bez jedinyho problemu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
moucan píše: Však taky CBčko nepovažuju za cesťák a dobře vim že se to srovnat nedá, proto chci to co chci. No jde o to co oba rozumime pod pojmem sportovnější jízda, zastánce kolínek opravdu nejsem a myslim že ač s větší námahou dá CBR to samý co CB. Bude to o zvyku. A neboj, nic si rozmlouvat nenechám, já mám jasno a nepříšel sem tady s prosíkem (jako mnoho k úsměvu vhodných obyvatel tohohle fóra) aby jste mi pomohli vybrat motorku, jen sbírám informace o tom co chci.
Jestli opravdu vis, co chces, tak to je moc dobre, z lidi, ktery tu chtej poradit, jakou motorku v ty nebo ty dobe je mi opravdu spatne ....1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
SensationBlaack píše: Coolasice> Tech 180 je standart snad u vsech... Krome GoldWinga apod
Bys nevěřil jak se začne podvozek kroutit když má naloženo 200kg,pořád dřeš v zatáčkách stojánkem o zem,hnuuuuuusSensationBlaack píše: Coolasice> Tech 180 je standart snad u vsech... Krome GoldWinga apod
treba moje XJcko ma psanou o 4kg vyssi maximalni hmotnost na stitku, nez Daytona, ktera ma ale o 20kg vetsi pohotovostni, takze ve vysledku uzitecny zatizeni je 200kg....zajimave1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
SensationBlaack píše: Coolasice> Nalozenou masinu na doraz jsem jeste nemel... Ale vim jaky to je drit stojanek v zatacce
A také už takové ženské odmítám vozit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
SensationBlaack píše: Coolasice>
Motor tu váhu vezme dobře ale podvozek už nestíhá1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
SensationBlaack píše: Coolasice> Nevim jak u tebe ale u me kdyz jsem mel bagaz a zenskou tak to jelo porad stejne to je fakt podvozkove musim rict ze ve dvou se mi lip projizdi tahle zatacky treba o rychlosti ja nevim 230km/h... Ale zase v utahovackach zase clovek musi vic pracovat s vahou a preklapet vic silou.... Nevim proc tyhle parniky maji jen nosnost 180kg kdyz na to sedne metrakovej borec s zenskou co ma 70kg tak uz je u hranice....
Mno tak ty máš podvozek upa někde jinde Já mám s hadry 100kg,takže 82kg ještě mužu vést Já mám provozní 430kg,teda s nákladem A ty?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
SensationBlaack píše: Coolasice> 438 mam tak ja mam vyhodu mam bez hadru do 75kg a na oplacany holky nejsem
Takový problémy bych chtěl mít....FZS má maximální zátěž 190Kg....já mám 105Kg a mladá 80Kg (188cm) ...takže hledám výmluvy, proč jet sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
SensationBlaack píše: Coolasice> 438 mam tak ja mam vyhodu mam bez hadru do 75kg a na oplacany holky nejsem
Já také nejsem na baculky,nebudu si přece kurvit motorku ženskou1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nehází jiskru Honda CBR 1000F | PetrWolfram | 4 | 9.5.2024 v 16:25 grooll |
Drážky na kufry Honda CBR 1000F | LudekKautsky | 7 | 21.9.2023 v 00:23 cugy |
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F | Cožík | 3 | 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok |