globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak se dostanu ke svíčkám
16.10.2011 v 19:49
Zdar všem, chtěl bych vyměnit svíčky na Hornetu 600F rok 02, v manuálu je psaný že mám odklopit chladič, tzn. odpojit ho i od všech hadic a vypustit?
A stejně mi přijde, že bych k nim měl jít spíš přes nádrž
Tak kama? (kudy)
dík

2 reakcí na tento příspěvek jak se dostanu ke svíčkám

16.10.2011 v 20:04 | Nahoru | #1
takže když už budu sundávat nádrž, potřeboval bych zrovna zkontrolovat přepínač rezervy. Předpokládám že musím vypustit nádrž, a přepínač odpojit od hadičky, protože s nádrží je napevno ? Nedávno jsem to měřil - jezdil jsem až to chcíplo, přepnul jsem na RES a nic, ani za boha jsem to už nenastartoval. Vytáhl jsem z toho 5,5 litru, vrátil zpátky a nic, tak jsem sedl do auta, zajel do kanystru pro dalších 5 a pak už to chytlo hned. Nemůže ta sací trubička v nádrži být nějak posunutá nebo přicpaná ? jak je to přepnutí na rezervu vůbec řešený, mě se zdá že tam ta trubička ústí jen jedna

(reakce na) jak se dostanu ke svíčkám

16.10.2011 v 20:44 | Nahoru | #2

CZepelin píše: takže když už budu sundávat nádrž, potřeboval bych zrovna zkontrolovat přepínač rezervy. Předpokládám že musím vypustit nádrž, a přepínač odpojit od hadičky, protože s nádrží je napevno ? Nedávno jsem to měřil - jezdil jsem až to chcíplo, přepnul jsem na RES a nic, ani za boha jsem to už nenastartoval. Vytáhl jsem z toho 5,5 litru, vrátil zpátky a nic, tak jsem sedl do auta, zajel do kanystru pro dalších 5 a pak už to chytlo hned. Nemůže ta sací trubička v nádrži být nějak posunutá nebo přicpaná ? jak je to přepnutí na rezervu vůbec řešený, mě se zdá že tam ta trubička ústí jen jedna



opět, nevim jak to má novej hornet, ale u starýho jsou ty hadičky dvě. jedna benzínová a druhá podtlaková. ta podtlaková u toho horneta co jsem s ním měl tu čest byla popraskaná, docela jsme si s tim užili - náhodný chcípání za jízdy apod. ten kohout je otvíranej podtlakem od motoru, rezerva nerezerva. když nepřepneš včas, tak to vyžere karburátory do sucha, a pak to dlouho startuje. HODNĚ dlouho... neni benzín, neni motor, neni podtlak, neni benzín... tohle moc u HONDY nedomysleli, zkrátka tam schází poloha PRI. jinak při sundavání nádrže benzín vypouštět nemusíš, stačí zavřít ten kohout (poloha OFF), ale i když na to zapomeneš tak se nic nestane, ozkoušeno

(reakce na) jak se dostanu ke svíčkám

17.10.2011 v 20:06 | Nahoru | #3

CZepelin píše: takže když už budu sundávat nádrž, potřeboval bych zrovna zkontrolovat přepínač rezervy. Předpokládám že musím vypustit nádrž, a přepínač odpojit od hadičky, protože s nádrží je napevno ? Nedávno jsem to měřil - jezdil jsem až to chcíplo, přepnul jsem na RES a nic, ani za boha jsem to už nenastartoval. Vytáhl jsem z toho 5,5 litru, vrátil zpátky a nic, tak jsem sedl do auta, zajel do kanystru pro dalších 5 a pak už to chytlo hned. Nemůže ta sací trubička v nádrži být nějak posunutá nebo přicpaná ? jak je to přepnutí na rezervu vůbec řešený, mě se zdá že tam ta trubička ústí jen jedna

až sundáš nádrž sundej(odšroubuj ventil vevnitř je sítko to bude asi zabordelené už jsem to u několika motorek dělal pokud bylo méně paliva (zvláště u Yamahy) tak to přestalo jet jako by došel po dolití zas jelo.... vyřisti sítko ... jemně profoukni (pusou) ten ventil v otevřene poloze a vypláchni nádrž bude to zas fungovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist