bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Uvex enduro karbon
 
9.10.2011 v 19:28
Má někdo zkušenost s touhle helmou?Popřípadě s její levnější sestřičkou Uvex enduro...
Zajímá mě hlučnost,viditelnost z helmy,její zpracování..

Případně ještě Shoei Hornet DS.

Naposledy editováno 09.10.2011 19:30:31

Uvex enduro karbon

9.10.2011 v 19:52 | Nahoru | #1
edit: jinak carbon na tom bude stejně, jen je z jiného materiálu.

Prolog:
http://www.tourenfahrer.de/index.php?id=153

Výsledek:
http://www.tourenfahrer.de/index.php?id=166

Strojově přeloženo:
Uvex Enduro testu "enduro"

Uvex Enduro "enduro"

Podrobnosti Uvex Enduro "enduro"
Vzhledem k tomu, brada je budova poměrně vysoká, ale nabízí dobrou ochranu. Bohužel, ventilace není nastavitelná. Bez hledí Uvex Enduro nabízí dostatek prostoru pro brýle. Podšívka pomáhá docela příjemné, ale zvyšuje díky měkké podložce, na lících, i když uvedení na helmu, jako je nepříjemné vrásky. Stejně jako u BMW také chybět v Uvex výklenky pro uši, což má proto pocit, že byste si zakryl uši.

Přilba

Materiál
Polykarbonátová skořepina ve dvou velikostech
Hmotnost
1680 g
Zařízení
Odnímatelný antibakteriální. Jídlo, odnímatelná chlopeň brady
Zámek
Ratchet pro zámek Kensington
Fit
Více vhodný pro podlouhlý tvar hlavy, málo místa na uši
Při použití brýlí
Dostatečně malý prostor pro sluchátka na uších
Větrání
Non-řízené větrání na bradě, nastavte na čele otvor v zadní části hlavy a helma na zadní hraně
Perspektiva
Velké zorné pole, při plném otevření clony
Hladina hluku
S namontovanou pohled, a to zejména při vysokých rychlostech, velmi tichý
Zpracování
Dobře
Cena
od 199,95 €
Velikosti
XS-XXL
Reference
Uvex

BMW Enduro helma "enduro" v použití cross-brýle.

VISOR

Blokování / studia
5-stupňová, vysoká přesnost
Anti-fog
vypadají dobře
Návrh
Světlo návrhy na viděnou skrz ventilační
Konverze a změna zraku
usnadňuje montáž a demontáž hledí a demontáž štítu bez spojovací nářadí, pro rychlou montáž štítu a hledí trochu nešikovný, aby se vešly.
Použití s ​​Enduro brýle
velký řez v tvář s dostatkem prostoru pro Enduro brýle

Při pozorování (viz výše), skóre Uvex zvláště při velmi vysokých rychlostech s nízkým šumem. Bez zraku a brýlemi, to dělá hluk, ale ještě víc.

ZÁVĚR

Ačkoli montáž rychlospojky pro současné montáž štítu a clony je trochu nešikovný, ale celkově design dělat hodně. Podšívka pomáhá docela příjemné, ale zvyšuje díky měkké podložce, na lících, i když uvedení na helmu, jako je nepříjemné vrásky. Stejně jako u BMW také chybět v Uvex výklenky pro uši, takže máte pocit, jako byste si zakryl uši. Hluk při vysokých rychlostech s hledím, je příjemně nízká, ale zvyšuje pocit Abgeschottetseins. S brýlemi, to dělá hluk v helmě správně, nicméně.

Naposledy editováno 09.10.2011 19:53:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist