globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lidl nabíječka
8.10.2011 v 18:23
co na ni říkáte za docela dobrý peníz ne?tady

1 reakcí na tento příspěvek lidl nabíječka

28.1.2012 v 16:58 | Nahoru | #1
Zdravím všechny,

před rokem jsem si také pořídil tuto nabíječku. Při prvním nabíjení akumulátoru jsem narazil na problém. Nabíječka za velmi krátkou dobu ukončila nabíjení. Zkusil jsem ji i na autobaterii, ale nastal tentýž problém. Nabíječku jsem nakopal do sklepa a bylo vyřízeno.

Letos jsem o tuto nabíječku ve sklepě "zakopnul" a tak mně napadlo, že se jí podívám na střeva.
Po uvolnění 6 bezpečnostních šroubů (trojhvězdička), jsem uvolnil spodní kryt, který má po obvodu těsnění. Vnitřek nabíječky je zpracován celkem kvalitně i použité součástky jsou standardní. Na desce s procesorem jsem objevil odporový trimr. Po připojení k motobaterce, jsem zahájil nabíjení a sledoval jsem napětí na voltmetru. Nabíjení bylo ukončeno při napětí 13,6V. Otočil jsem trimrem proti směru hodinových ručiček, zopakoval nabíjení a ejhle, nabíjení se ukončilo při 14,0V. Nakonec jsem nastavil pomocí trimru ukončení nabíjení při 14,4V.

Po seřízení se nabíječka chová tak, že prvotní nabíjení ukončí při 14,4V, poté přejde na udržovací režim, který nepřekročí 14,35V. Důležité je nepřekračovat napětí přes 14.4V, potom dochází k razantnímu plynování článků.

Vzhledem k tomu, že jsem se už někde v diskuzi setkal s problémem předčasného ukončení nabíjení, případně přebíjení, rád bych tímto jednoduchým návodem pomohl, pokud máte s touto nabíječkou stejný problém.

Jinak se jedná o celkem průměrný výrobek za velmi podprůměrnou cenu (za ty prachy jsem to byl línej i reklamovat, a to mám Lidl doslova naproti). Pokud si chce někdo dopřát pocit výrazně dražšího výrobku, může si pořídit třeba zmíněný Bosch C3, který je uvnitř naprosto stejný (PCB sjíždí tutově ze stejné výrobní linky v Číně).

Sigin

(reakce na) lidl nabíječka

24.2.2012 v 08:20 | Nahoru | #2

Sigin píše: Zdravím všechny,

před rokem jsem si také pořídil tuto nabíječku. Při prvním nabíjení akumulátoru jsem narazil na problém. Nabíječka za velmi krátkou dobu ukončila nabíjení. Zkusil jsem ji i na autobaterii, ale nastal tentýž problém. Nabíječku jsem nakopal do sklepa a bylo vyřízeno.

Letos jsem o tuto nabíječku ve sklepě "zakopnul" a tak mně napadlo, že se jí podívám na střeva.
Po uvolnění 6 bezpečnostních šroubů (trojhvězdička), jsem uvolnil spodní kryt, který má po obvodu těsnění. Vnitřek nabíječky je zpracován celkem kvalitně i použité součástky jsou standardní. Na desce s procesorem jsem objevil odporový trimr. Po připojení k motobaterce, jsem zahájil nabíjení a sledoval jsem napětí na voltmetru. Nabíjení bylo ukončeno při napětí 13,6V. Otočil jsem trimrem proti směru hodinových ručiček, zopakoval nabíjení a ejhle, nabíjení se ukončilo při 14,0V. Nakonec jsem nastavil pomocí trimru ukončení nabíjení při 14,4V.

Po seřízení se nabíječka chová tak, že prvotní nabíjení ukončí při 14,4V, poté přejde na udržovací režim, který nepřekročí 14,35V. Důležité je nepřekračovat napětí přes 14.4V, potom dochází k razantnímu plynování článků.

Vzhledem k tomu, že jsem se už někde v diskuzi setkal s problémem předčasného ukončení nabíjení, případně přebíjení, rád bych tímto jednoduchým návodem pomohl, pokud máte s touto nabíječkou stejný problém.

Jinak se jedná o celkem průměrný výrobek za velmi podprůměrnou cenu (za ty prachy jsem to byl línej i reklamovat, a to mám Lidl doslova naproti). Pokud si chce někdo dopřát pocit výrazně dražšího výrobku, může si pořídit třeba zmíněný Bosch C3, který je uvnitř naprosto stejný (PCB sjíždí tutově ze stejné výrobní linky v Číně).

Sigin


a nemuze to byt hodne na AGM nebo GEL baterku tech 14,4? Taky mi totiz dobiji asi jen na 13,8V
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist