Moto)s)poušť
Naposledy editováno 05.10.2011 23:01:40
1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
PS-jsem zvědav,jak na "nekvalitní" spojku zareagují u BMW-zda doporučí vyměnit materiál ve spojce nebo za řidítky... P-H.
Petr Huska píše: Zbytečný kecy...každému je jasné,že tady je to jen a jen o penězích,které si na takovou akci musíš sehnat a že je sežene Zounar a Bárta snáze,než kdokoliv z nás bezejmených,je hotová věc.Mě na této akci vytáčí něco jiného-a to,že polovina jezdeckého osazení(Z+B)se stala motorkáři-enduristy přes noc(respektive po jednom víkendu) a bylo to na jejich výkonech vidět-jen skončila silnice,už se narodily problémy,ale tito manekýni to komentovali s přehledem zkušených enduráků. Jak tady už někdo psal,ti "opravdoví"offroudáři to jedou bez doprovodu,sami,často za "své" a hlavně to dojedou,ale nikdo-nebo málokdo-se to doví.
PS-jsem zvědav,jak na "nekvalitní" spojku zareagují u BMW-zda doporučí vyměnit materiál ve spojce nebo za řidítky... P-H.
No upřesnil bych to - Zounar ani Bárta nesehnali žádné peníze ale na jejich "obličeje" se sehnaly nepřímo - tím že tam ti lidi byli jako aktéři, byla šance že se to bude vysílat a to zajímá ty, kteří do toho peníze dali. Kdyby se to neodvysílalo, skončilo to nejméně milionovou ztrátou. Pokud to chceš dostat do vysílání, potřebuješ prostě "ksichty". Bez nich to je strašně těžký i když máš hodně peněz nebo silného sponzora. I když to vysílání někdo zaplatí, tak jak to nemá sledovanost, je to stejně špatný a třeba už druhý díl by šel někdy o půlnoci apod.
Jinak my jsme tam byli několikrát sami, bez aut a bez doprovodu a zvládli jsme si natočit leda tak homevideo a pro toho, kdo to točí, je to maximální vopruz a stejně se na to nedá pořádně dívat. My to video máme rádi ale když to vidí někdo, kdo tam nebyl, po 10 minutách usíná. To je problém prakticky všech cestopisů. Udělat to tak, abys neusnul a měl pocit, že chceš vidět víc, je obtížný. Udělat to jako krásný záznam celé cesty, dokument, co se opravdu dělo, to je celkem snadné ale pro diváky to je nuda. Viz dokument Ch. Boormana Race to Dakar. Málokdo to zvládnul sledovat celé a neusnout u toho.
Co se týká BMW, tak se to už pak neřešilo, majitel motorky (producent) jí potřeboval docela urgentně a tak prostě koupil dvě nové lamely, vyměnilo se to a hotovo. Bylo to relativně levné a než čekat na to, jestli to vymění nebo ne v záruce, tak to prostě koupil. Nevím jak by se prokazovalo, jestli Noid jezdil všechno přes spojku a spálil jí nebo jestli to byla vada materiálu. Vím jen, že nebyl jediný a 800GS s problémy se spojkou z té samé doby bylo víc a někteří to na záruku řešili, jiní ne. Tak minimálně už rok jsem o tom problému neslyšel ani od lidí, co jezdí fakt offroad hodně, tak to je třeba vyřešené. Navíc některé vyrobené stroje měly jiný počet lamel, takže i BMW s tím asi laborovalo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS | sakal01 | 35 | 30.1.2024 v 07:23 Radek2107 |