globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seriál moto(S)poušť - Prima cool
5.10.2011 v 22:26
Dnes 5.10.2011 byl 1.díl českýho cestopisnýho dokumentu na COOLu, kterýho se účastní Václav Noid Bárta, Lou Fanánek Hagen a Martin Zounar. Vydali se na BMW GS na cestu do Marocké poušti. Stihnul jsem jen konec, ale vypadá to moc zajímavě. Přišlo mi to jako česká verze Long way Round, kdy borci z Anglie jeli na GS sami kolem světa, určitě jste to viděli nebo o tom slyšeli. Podle netu je to na 4.části, dnes byla 1. kterou jsem nestihl, takže pokud někdo najde na netu on-line, hoďte odkaz

Moto)s)poušť

Naposledy editováno 05.10.2011 23:01:40

1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool

29.10.2011 v 01:41 | Nahoru | #1
Zbytečný kecy...každému je jasné,že tady je to jen a jen o penězích,které si na takovou akci musíš sehnat a že je sežene Zounar a Bárta snáze,než kdokoliv z nás bezejmených,je hotová věc.Mě na této akci vytáčí něco jiného-a to,že polovina jezdeckého osazení(Z+B)se stala motorkáři-enduristy přes noc(respektive po jednom víkendu) a bylo to na jejich výkonech vidět-jen skončila silnice,už se narodily problémy,ale tito manekýni to komentovali s přehledem zkušených enduráků. Jak tady už někdo psal,ti "opravdoví"offroudáři to jedou bez doprovodu,sami,často za "své" a hlavně to dojedou,ale nikdo-nebo málokdo-se to doví.
PS-jsem zvědav,jak na "nekvalitní" spojku zareagují u BMW-zda doporučí vyměnit materiál ve spojce nebo za řidítky... P-H.

(reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool

29.10.2011 v 14:51 | Nahoru | #2

Petr Huska píše: Zbytečný kecy...každému je jasné,že tady je to jen a jen o penězích,které si na takovou akci musíš sehnat a že je sežene Zounar a Bárta snáze,než kdokoliv z nás bezejmených,je hotová věc.Mě na této akci vytáčí něco jiného-a to,že polovina jezdeckého osazení(Z+B)se stala motorkáři-enduristy přes noc(respektive po jednom víkendu) a bylo to na jejich výkonech vidět-jen skončila silnice,už se narodily problémy,ale tito manekýni to komentovali s přehledem zkušených enduráků. Jak tady už někdo psal,ti "opravdoví"offroudáři to jedou bez doprovodu,sami,často za "své" a hlavně to dojedou,ale nikdo-nebo málokdo-se to doví.
PS-jsem zvědav,jak na "nekvalitní" spojku zareagují u BMW-zda doporučí vyměnit materiál ve spojce nebo za řidítky... P-H.



No upřesnil bych to - Zounar ani Bárta nesehnali žádné peníze ale na jejich "obličeje" se sehnaly nepřímo - tím že tam ti lidi byli jako aktéři, byla šance že se to bude vysílat a to zajímá ty, kteří do toho peníze dali. Kdyby se to neodvysílalo, skončilo to nejméně milionovou ztrátou. Pokud to chceš dostat do vysílání, potřebuješ prostě "ksichty". Bez nich to je strašně těžký i když máš hodně peněz nebo silného sponzora. I když to vysílání někdo zaplatí, tak jak to nemá sledovanost, je to stejně špatný a třeba už druhý díl by šel někdy o půlnoci apod.

Jinak my jsme tam byli několikrát sami, bez aut a bez doprovodu a zvládli jsme si natočit leda tak homevideo a pro toho, kdo to točí, je to maximální vopruz a stejně se na to nedá pořádně dívat. My to video máme rádi ale když to vidí někdo, kdo tam nebyl, po 10 minutách usíná. To je problém prakticky všech cestopisů. Udělat to tak, abys neusnul a měl pocit, že chceš vidět víc, je obtížný. Udělat to jako krásný záznam celé cesty, dokument, co se opravdu dělo, to je celkem snadné ale pro diváky to je nuda. Viz dokument Ch. Boormana Race to Dakar. Málokdo to zvládnul sledovat celé a neusnout u toho.

Co se týká BMW, tak se to už pak neřešilo, majitel motorky (producent) jí potřeboval docela urgentně a tak prostě koupil dvě nové lamely, vyměnilo se to a hotovo. Bylo to relativně levné a než čekat na to, jestli to vymění nebo ne v záruce, tak to prostě koupil. Nevím jak by se prokazovalo, jestli Noid jezdil všechno přes spojku a spálil jí nebo jestli to byla vada materiálu. Vím jen, že nebyl jediný a 800GS s problémy se spojkou z té samé doby bylo víc a někteří to na záruku řešili, jiní ne. Tak minimálně už rok jsem o tom problému neslyšel ani od lidí, co jezdí fakt offroad hodně, tak to je třeba vyřešené. Navíc některé vyrobené stroje měly jiný počet lamel, takže i BMW s tím asi laborovalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107


TOPlist