Téma: IVRacing CEC, CSC 2012
 
4.10.2011 v 22:33
Ahoj všem vytrvalcům!

Ještě jednou vám chci poděkovat za skvělou atmosféru při pátečním slavnostním vyhlášení, ale i za to, co jste jako závodníci i jako parťáci při večerním pivku předváděli během letošní sezony. Udělali jste prvnímu ročníku mistráku i přeboru super reklamu!
Už v pátek večer jste mně dali jasný vzkaz, kolik chcete závodů v příští sezoně, ale každopádně bych rád uvítal všechny možné náměty na další zlepšení CEC. Pište sem, pište klidně na můj mail, ale hlavně pište. Jen prosím nechtějte na příští sezonu lepší počasí, pokud sami nevíte, jak to zařídit ... Zajímají mě třeba vaše názory ohledně organizace, adminstrativy, vyhlašování výsledků, které okruhy se vám (ne)líbily a proč... prostě všechno co mně může pomoct připravit na příští rok ještě lepší závody!

Díky

Ondra

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) IVRacing CEC, CSC 2012

28.4.2012 v 23:21 | Nahoru | #1
Prasouš> Pekny start! Jenže ono u farose strašně záleží jak je dlouha cílovka. Faros ma dobrej stred ale vršek nic moc takže pokud ta rovinka není mega dlouha dá se konkurovat.

(reakce na) IVRacing CEC, CSC 2012

28.4.2012 v 23:55 | Nahoru | #2
jan_199> jj máš pravdu, jenže toto bylo Brno... S fárošem je to težký a já jsem močka na brzdy, ale je jasný že to chce mít "tak trochu v píči" a prostě ti neujedou... Mají to sice lehčí, ale v technických pasážích to vrátíš ... I když v Brně není kde:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) IVRacing CEC, CSC 2012

30.4.2012 v 09:41 | Nahoru | #3

jan_199 píše: Prasouš> Pekny start! Jenže ono u farose strašně záleží jak je dlouha cílovka. Faros ma dobrej stred ale vršek nic moc takže pokud ta rovinka není mega dlouha dá se konkurovat.



Díky pane kolego...

Prasouš: Pravda je někde uprostřed. Jasně, že ego má tendence se vymlouvat... Ale teď ho na chvíli pošlu do kouta. Starty jsou samostatná kapitola a obzvlášť v Mostě. Jak jsi psal, taky jsem slabý na brzdách. Prostě člověk nemá koule to tam poslat a říct si, však nějak to dopadne. Ale teď jsem na závodech viděl, jak se člověk na Fárošovi musí "nadřít", aby neztratil kontakt s BMW. V Mostě, co pak v Brně. Přitom ti kluci nejedou dobrou stopu (možn á to v závodě schválně zavírají, ale spíš ne), najíždějí zprostředka, ale umí na výjezdu pěkně zatopit... Na druhé straně vím, že Trachtič jel Most na staré R1 za 1:40,6...takže je co dohánět...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist