globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?
3.10.2011 v 11:20
Zdar, tak jsem tu zase s tim svym kramem, za jizdy najednou ztratil vykon a ozyva se z neho hroznej rachot - ale na volnobeh normalne bezi a sel i nastartovat na prvni brnknuti - jenom ten silenej zvukovej doprovod za behu . Co by mohlo delat to mlaceni? Mel jsem uz predtim drobnou vuli na ojnici a trochu klepal pist, je mozny ze se to takhle jednorazove zhorsilo a ted to brutalne mlati? Nebo nemohl mi odejit napinak rozvodaku a mlati tam rozvodak? Kdyby pri tom preskocil tak uz to asi dal nebezi co?

Neni tu nekdo komu na DR-Z odesel napinak rozvodaku? Melo to podobnej projev? A poznam na napinaku ze je poskozeny, kdyz ho vyndam?

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 10:24 | Nahoru | #31
SirIndy> Tobě bych chtěl dělat sponzora

A proč ten napínák nevyndáš a nepřesvědčíš se? Kousnout se může i úplně nový napínák a je to práce asi na 3 minuty.

DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 10:27 | Nahoru | #32
30hod na jednoduchym motoru je skoro dost, to si myslim ze za takovou dobu bys to delal sam jako laik kdyz bys jel podle servisniho manualu:) profik s naradim a zkusenostma na takovimhle jednovalci udela generalku za odpoledne...

hele zkouknout napinak a to nastaveni rozvodaku je fakt v pohode i pro laika, vytisknes si dany kapitoly ze servisniho manualu, ty suzuki manualy jsou fakt detailni a motor podle toho posklada cvicena opice, ja kdyz sem se zacal vrtat ve svym TL tak sem predtim taky zadnou lepsi motorku otevrenou nemel (vrtal sem se ve fichtlu a CZ175) co sem delal sem se naucil podle manualu...

2 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 11:48 | Nahoru | #33
Risknul jsem jedno nastartovani a nahral to, ale nejak to na videu nevyzni, prehlusuje to vyfuk, je to takove to klapani a je vice slyset na prave strane motoru:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 12:30 | Nahoru | #34
SirIndy> zvoni ti to ale neni to tak hrozne.Je to docela o nicem nahrane.

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 12:34 | Nahoru | #35

z-x-r píše: SirIndy> zvoni ti to ale neni to tak hrozne.Je to docela o nicem nahrane.



Ten mobil to nak nepobral, nazivo to zni hur a predtim to takhle hodne nedelalo.

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 14:40 | Nahoru | #36
Tak jsem vyndal pruzinku z napinaku, vypada zcela v poradku, celej napinak se mi vyndat nepodarilo, ani kdyz jsem na imbus nasadil trubicku tak sem to nepovolil a nicim jinym k tomu neni bez sundani nadrze, karburatoru proste vseho co tam je pristup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 14:49 | Nahoru | #37
SirIndy> To je divný, napínák drží na dvou šroubech a občas bývá připečený na těsnění, ale do toho klepneš a musí to odpadnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 14:53 | Nahoru | #38

PetrS píše: SirIndy> To je divný, napínák drží na dvou šroubech a občas bývá připečený na těsnění, ale do toho klepneš a musí to odpadnout.



No a ty srouby drzi jak svin a ten malej obycejnej imbus mi akorat tak pruzi...

DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 14:56 | Nahoru | #39
pruzinka by nebyla zas takovej problem, tyhle vinuty tusim ani nepraskaj, a to by spis jen malo napinalo, ale nedoslo by k povoleni. kdyz se napinak povoli tak to je selhanim toho mechanismu se zapadkou.. tzn ze dovnitr vylejza, ale zpet se mu vratit nepodari, po nakym case se stava ze se vlivem vibraci ten napinak umi i povolit, zkusmo v ruce pak obvykle ten napinak maka. jeste bys mohl ten napinak(tamtudy kudy si vyndal tu pruzinku) zkusit manualne o zoubek pritahnout, kdyz se to rachoceni zmirni tak napinak napina malo/povoluje

srouby budou jen zarostly.. poklepat

Naposledy editováno 04.10.2011 14:58:19

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 14:56 | Nahoru | #40
SirIndy> No, tak vezmi gumovou paličku a do toho imbusového klíče klepni. Je to lepší, než když to děláš tahem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 19:25 | Nahoru | #41
SirIndy> Tak až teď podle toho videa jsem si všiml že máš jiný válec od atheny a podle profilu řádně zvětšený objem. Já osobně bych se toho bál a do takové motorky raději nešel. Ale co už včíl ...
Různé mikrofony dokáží řádně zkreslit zvuk, ale připadá mě, že to u toho bočního víka klepe nějak víc. Klidně by to mohla být ta uvolněná matice primáru jako v tom videu co jsi našel na youtube. To by bylo v podstatě to "nejlepší" co tě mohlo potkat. Sundat ten dekl taky není nic světobornýho

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 19:51 | Nahoru | #42

Lopp píše: SirIndy> Tak až teď podle toho videa jsem si všiml že máš jiný válec od atheny a podle profilu řádně zvětšený objem. Já osobně bych se toho bál a do takové motorky raději nešel. Ale co už včíl ...
Různé mikrofony dokáží řádně zkreslit zvuk, ale připadá mě, že to u toho bočního víka klepe nějak víc. Klidně by to mohla být ta uvolněná matice primáru jako v tom videu co jsi našel na youtube. To by bylo v podstatě to "nejlepší" co tě mohlo potkat. Sundat ten dekl taky není nic světobornýho



Hodne jsem si o tom zjistoval a vsichni psali ze i s tim bigbore kitem si to zachovava spolehlivost a do ostrejch endur to ma daleko A vysvetlila by ta matice ze to prestalo tahnout?

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 21:08 | Nahoru | #43
Kámošovi selhal napínák na první vyjížďce po koupi DRZ.. Zvuk to mělo stejný, možná ještě horší, kov na kov. A byl to jen blbý napínák. Sundání nádrže, a dalších věcí až po ventilové víko zabralo 45minut a to to dělal poprvé. Za hodin ubylo jasné, že to je napínákem..

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 21:16 | Nahoru | #44

c.j. píše: Kámošovi selhal napínák na první vyjížďce po koupi DRZ.. Zvuk to mělo stejný, možná ještě horší, kov na kov. A byl to jen blbý napínák. Sundání nádrže, a dalších věcí až po ventilové víko zabralo 45minut a to to dělal poprvé. Za hodin ubylo jasné, že to je napínákem..



A byl to starej model napinaku (stribrnej) nebo novej (tmavej)? Podle fotky to skoro vypada ze ten novej - a pak ze neselhavaj. Plasty-sedlo-nadrz mam dole hned, to uz mam nacvicene, ale proste zadny vika radsi nesundavam abych neco neposral

Jo a jak bylo jasne, jak poznam jestli je napinak v haji?

Naposledy editováno 04.10.2011 21:16:52

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 21:17 | Nahoru | #45
Tak jsem mrknul na video a na 70% tipuji, že ti o něco mlátí rozvoďák nebo se ti něco povolilo. Že by ti mlátila ojka je velice nepravděpodobné, protože tobě to spíš chrastí.

Takhle nějak zní problém se spodkem motoru:


Hodně poznat to je hlavně když přidáš plyn. Jinak jak jsem psal, když ti motor začne klepat, nedojde k poklesu výkonu (pokud to teda není úplný extrém), ba naopak se výkon většinou ještě trošku zvedne.

Já bych sundal dekl, mrknul na rozvoďák a bylo by.

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 21:20 | Nahoru | #46
Byl to starý typ napínáku. Poznalo se to podle toho, že byl volný rozvoďák.. Vem pořádné nářadí, napínák vytáhni a zkus funkčnost..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #47

PetrS píše: Tak jsem mrknul na video a na 70% tipuji, že ti o něco mlátí rozvoďák nebo se ti něco povolilo. Že by ti mlátila ojka je velice nepravděpodobné, protože tobě to spíš chrastí.

Takhle nějak zní problém se spodkem motoru:


Hodně poznat to je hlavně když přidáš plyn. Jinak jak jsem psal, když ti motor začne klepat, nedojde k poklesu výkonu (pokud to teda není úplný extrém), ba naopak se výkon většinou ještě trošku zvedne.

Já bych sundal dekl, mrknul na rozvoďák a bylo by.



Pri pridani to chrasteni/mlaceni hodne zesilovalo, to uz jsem radeji znova nechtel zkouset. A selhani napinaku by vysvetlilo ze to prestalo spravne tahnout?

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 21:27 | Nahoru | #48

c.j. píše: Byl to starý typ napínáku. Poznalo se to podle toho, že byl volný rozvoďák.. Vem pořádné nářadí, napínák vytáhni a zkus funkčnost..



Zitra nebo pozitri to zkusim znovu.

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

4.10.2011 v 22:59 | Nahoru | #49

SirIndy píše: Pri pridani to chrasteni/mlaceni hodne zesilovalo, to uz jsem radeji znova nechtel zkouset. A selhani napinaku by vysvetlilo ze to prestalo spravne tahnout?



Selhání napínáku jako takové ne, ale když ti selže napínák, může ti skočit rozvoďák a to už pak má na výkon zásadní vliv.

DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

8.10.2011 v 18:42 | Nahoru | #50
Tak se mi povedlo vyndat ten napinak a vypadal uplne v pohode, vysouvat sel normalne, zpatky se nevracel. Takze asi pujde do servisu nejdriv kontrola rozvodu a ventilu a jestli neco neni uvolneneho pod pravym vikem a potom puleni kvuli ojnici

DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 18:20 | Nahoru | #51
Tak je to nakonec jeste horsi nez spatna ojnice - utrzenej cep zapalovani na klice Takze uz se to asi ani nevyplati opravovat a pujde na dily

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 18:32 | Nahoru | #52
Tomu nerozumím.. Jak utržený čep zapalování? Co to je čep zapalování?

Maximálně se střihl zajišťovací kolik rotoru a to je banalita.. Nebo co tomu je?

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 18:52 | Nahoru | #53

c.j. píše: Tomu nerozumím.. Jak utržený čep zapalování? Co to je čep zapalování?

Maximálně se střihl zajišťovací kolik rotoru a to je banalita.. Nebo co tomu je?



Cep na klice k zapalovani, tak mi to servis rekl...

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 19:15 | Nahoru | #54
To se přece nemůže urvat

Na jawě jsem viděl max. protočený.. Stačí udělat nový, širší v místě nalisovaní do setrvačníku a jezdí se dál..

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 19:18 | Nahoru | #55
A jinak kompletní klikovka stojí 8tis http://www.zrmoto.cz/klikova-hridel-ltz-400-03-07-kfx-400-03-06-drz-400-00-08/



Což je "zadarmo", dáš hned nový píst a máš na spoustu roků klid..

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 19:32 | Nahoru | #56

c.j. píše: To se přece nemůže urvat

Na jawě jsem viděl max. protočený.. Stačí udělat nový, širší v místě nalisovaní do setrvačníku a jezdí se dál..



Prej to taky nechape jak se to mohlo stat. A prej ze neni nalisovanej.

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 19:33 | Nahoru | #57

c.j. píše: A jinak kompletní klikovka stojí 8tis http://www.zrmoto.cz/klikova-hridel-ltz-400-03-07-kfx-400-03-06-drz-400-00-08/



Což je "zadarmo", dáš hned nový píst a máš na spoustu roků klid..



Ta klikovka je vcetne ojnice nebo bez? To co pises bude s dilama okolo (loziska, tesneni) a praci 25-30 tisic, za 40 tisic byla nedavno na inzerci cela motorka

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 23:37 | Nahoru | #58
Jak jako utrženej čep? Může mi to někdo fundovaný vysvětlit, takový obrat jsem ještě neslyšel.

To se ti jako utrhnul čep z klikovky?

Jak píše c.j., neříkal náhodou třeba ztržený? Nedovedu si představit, že by se ti "utrhnul" čep z kliky. A už vůbec ne, že bys to pak ještě nastartoval : ))

(reakce na) DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

21.10.2011 v 23:56 | Nahoru | #59

PetrS píše: Jak jako utrženej čep? Může mi to někdo fundovaný vysvětlit, takový obrat jsem ještě neslyšel.

To se ti jako utrhnul čep z klikovky?

Jak píše c.j., neříkal náhodou třeba ztržený? Nedovedu si představit, že by se ti "utrhnul" čep z kliky. A už vůbec ne, že bys to pak ještě nastartoval : ))



Ja se v tom bohuzel taky neorientuju, servisak mi napsal: "Tak to vypadá na utržený čep zapalování na klice! Budu to muset zítra rozpůlit abych věděl víc." a druhy den volal ze se to potvrdilo a jelikoz ten cep neni nalisovany tak je potreba vymenit cela klikova hridel. Vic nevim.

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z - odešel napínák nebo něco jiného?

22.10.2011 v 09:18 | Nahoru | #60
Ta klikovka výše je předpokládám kompletní i s ojnicí, ložiska nevím.. Jim napiš, nebo ještě lépe pošli ten svůj motor.. (Já měl u nich EXC na GO, je to i autorizovaný dealer KTM) Protože vy tam máte fakt nějaké divné servisy..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist