globalmoto_kveten





Téma: reverzni razeni
 
29.9.2011 v 10:30
Ahoj,
mozna se uz neco podobnyho resilo. Koupil jsem R6 a je primarne urcena na okruh. Ted budu resit prepacko. No a rozhoduju se, jestli tam dat reverzni nebo klasicky razeni. Muj "problem" je v tom, ze krome R6 budu jeste jezdit na silnici na motorce s klasickym razenim. Pocitam, ze preucit se neni problem - ale stridat motorky, kde kazda ma jiny razeni?

Mate s tim nekdo zkusenost?

reverzni razeni

29.9.2011 v 10:40 | Nahoru | #1
Měl jsem stejný problém. Musel jsem se vrátit ke klasice. Jel jsem dovolenou 2tis. km a po přesednutí na okruhovku se mi nedařilo odjet jízdu bez špatnýho zařazení.

1 reakcí na tento příspěvek reverzni razeni

29.9.2011 v 10:58 | Nahoru | #2
mě přesedání nedělá problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reverzni razeni

29.9.2011 v 11:19 | Nahoru | #3

Ermolenko píše: mě přesedání nedělá problém



No to bude tym rumom ze si nepamataš ake radenie si tam mal, takze ides zase od nuly ale my bezny smrtelnici s tym problem mame....

reverzni razeni

29.9.2011 v 11:21 | Nahoru | #4
Tak zatim 1:1. Ale asi to prubnu - a v nejhorsim to zase predelam

reverzni razeni

29.9.2011 v 11:22 | Nahoru | #5
Aha - tak 2:1

reverzni razeni

29.9.2011 v 11:24 | Nahoru | #6
jj, taky jsem si nemohl zvyknout, bratr měl na Factory revers Aprilia racing, a když chci odjet tak říká jednička nahoru, jasně voe, nejsem blbej, bum za dvě Je to hroznej nezvyk, ale na jawce mi to přišlo OK

reverzni razeni

29.9.2011 v 11:25 | Nahoru | #7
Já to střídám celkem běžně a dokud nad tím člověk nezačne přemýšlet, tak vše funguje naprosto v pohodě. Jakmile začnu vymýšlet, jestli nahoru nebo dolů, tak většinou zařadím blbě .

reverzni razeni

29.9.2011 v 12:09 | Nahoru | #8
Jiřin - nápodobně , taky mám strojovej park tak půl napůl s jedna nahoru a jedna dolů. Když začnu dumat na čem to vlastně zrovna jedu a jak jsou kvalty poskládaný tak buď se seknu a nebo to vydumat nestihnu a zařadím správně.

1 reakcí na tento příspěvek reverzni razeni

29.9.2011 v 12:19 | Nahoru | #9
On je trošku rozdíl když máš řadit opačně na staré moto, nebo na okruhu v plném kalupu.

(reakce na) reverzni razeni

29.9.2011 v 12:30 | Nahoru | #10

222 píše: No to bude tym rumom ze si nepamataš ake radenie si tam mal, takze ides zase od nuly ale my bezny smrtelnici s tym problem mame....



Milan,všetky také problémy za mě řeší Kapitan Morgan

1 reakcí na tento příspěvek reverzni razeni

29.9.2011 v 12:35 | Nahoru | #11
Dá se na to navyknout.Já střídám litrovou Rizlu s reverzním řazením s BMWR1200GS s klasikou.Ze začátku jsem byl mírně řečeno ve vagíně,teď je to bez problémů,mám takovou tajnou pomůcku.

reverzni razeni

29.9.2011 v 12:41 | Nahoru | #12
Přelejzám z okruhovky s reverznín na R1 nebo Monstera s klasickým a nemám problém. Jedinej problém mám při dojezdu do boxů, tam nikdy nevím jak to je :D ale v kalupu jsem si zvykl rychle.

reverzni razeni

29.9.2011 v 12:44 | Nahoru | #13
Žeby další kapitán

(reakce na) reverzni razeni

29.9.2011 v 13:10 | Nahoru | #14

matrixbiker píše: On je trošku rozdíl když máš řadit opačně na staré moto, nebo na okruhu v plném kalupu.

To určitě, ale pořád je řazení na motorce „bezmyšlenkovitá“ činnost, nad kterou fakt nesmíš vůbec dumat a dělat ji automatizovaně a je vcelku jedno na čem jedeš.

(reakce na) reverzni razeni

29.9.2011 v 13:18 | Nahoru | #15

Nori píše: Dá se na to navyknout.Já střídám litrovou Rizlu s reverzním řazením s BMWR1200GS s klasikou.Ze začátku jsem byl mírně řečeno ve vagíně,teď je to bez problémů,mám takovou tajnou pomůcku.



tak ta pomucka by me velmi zajimala....

1 reakcí na tento příspěvek reverzni razeni

29.9.2011 v 13:26 | Nahoru | #16
Dokud nad tím nezačnu přemýšlet tak je to v poho, jakmile přemýšlím o řazení tak udělám chybu a končím na zemi ale jednoduche reseni je, prehodit si to na obou motorkach stejne a mas problem vyresen

reverzni razeni

29.9.2011 v 14:08 | Nahoru | #17
Reverzní řazení je v pohodě,je to opravdu nad tím zbytečně nepřemýšlet... ze začátku jsem jsi pro jistotu napsal vedle přísrojovky že jednička nahoru a šestka dolů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reverzni razeni

29.9.2011 v 14:43 | Nahoru | #18

Sharis píše: Dokud nad tím nezačnu přemýšlet tak je to v poho, jakmile přemýšlím o řazení tak udělám chybu a končím na zemi ale jednoduche reseni je, prehodit si to na obou motorkach stejne a mas problem vyresen



No, tohle reseni funguje, jenom pokud to na te druhe motorce jde prehodit

Vidim to tak, ze to chce asi vyzkouset. Prehodit zpatky se to da vzdycky..

Toz diky vsem ...

(reakce na) reverzni razeni

29.9.2011 v 15:24 | Nahoru | #19
phobos> prehodit to jde vzdycky. Kdyz jezdim na RSV4 tak mi ho chlap taky vzdycky otaci tak jak jsem zvykla, abych to zase nezahodila

reverzni razeni

29.9.2011 v 15:40 | Nahoru | #20
Když jsem poprvý skočil na parťákovo motorku na Pannonce (a že tam se sakra hodně řadí) s otočeným řazením, měl jsem docela obavu. V zásadě to nebyl žádný problém. Za hodinový stint jsem jen jednou omylem zařail opačně, když jsem brzdil, takže nic tragického.

reverzni razeni

29.9.2011 v 20:08 | Nahoru | #21
Tak si dej reverz na obě

reverzni razeni

29.9.2011 v 20:37 | Nahoru | #22
Při řazení v levým náklonu se závodní řazení určutě hodí Když jsem ale v Mostě pod boxama dal dvě kola po sobě místo 4 za 2, tak už to tak skvělý nebylo

reverzni razeni

3.10.2011 v 22:22 | Nahoru | #23
Není to problém, pokud nejsi vysloveně zvyklej na jeden druh. Mám okruhovky s reversním řazením a enduro a čopra normal. Je to jen o zvyku a vyježděnosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist