globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 12 V zásuvka
 
27.9.2011 v 20:22
Zdravím, mám menší problém, připojil jsem si na svoje BMW R 1150 GS 12 V zásuvku. Připojil jsem to přímo na baterku. Když nemám nastartováno a připojím GPS, tak všechno jede jak má, ale když je nastartovaný motor a někam jedu, pořád se mi vypíná a zapíná.
Nemáte s tím někdo zkušenosti, nebo nevíte co je špatně?
Díky za všechny rady.

Naposledy editováno 01.10.2011 16:24:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 18:19 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Pripada mi ze nectes. Nepsal jsem ze pajeny spoj dvou dratu nemuze vydrzet. Naopak jsem psal ze za urcitych okolnosti muze.
Nicmene jsem ti pripraven kdykoliv demonstrovat ze i dobre udelany pajeny spoj na kabelovem svazku nejen ze nevydrzi leta letouci, ale naopak ho oddelam na endurance testu s vibracemi podle ISO 16750 do 15 hodin. Pricemz dobre zvoleny konektor prezije vice nez stonasobek



Moje pájené dráty bys na vibračním testu neoddělal ani za 100hodin, protože dodržuju jednu(těch věcí co je potřeba dodžet je samozřejmě víc) zásadní zásadu a to je dobrá fixace výsledného spojení - tedy kabely i se spojema se ani nehnou - jakonapříklad stažení svazku bindrama a poté celý svazek ještě fixovat na třeba rám motorky. V místě kde dochází k pohybu vodičů nebo musí být volnější, tak od takového místa je pájený spoj hodně vzdálen.
Navíc přechod pájený vodič-faston nemám ošetřený jednou smršťovací bužírkou ale naopak je jich více vrstev tak aby k případnému ohybu vodiče mohlo dojít až bezpečný kus od ztvrdlé licny. Popřípadě se dají používat další vifikundace jako je fixace spojeného kablíku bindrama k třeba špejli, atd.....

(reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 18:21 | Nahoru | #2

Dingo píše: Moje pájené dráty bys na vibračním testu neoddělal ani za 100hodin, protože dodržuju jednu(těch věcí co je potřeba dodžet je samozřejmě víc) zásadní zásadu a to je dobrá fixace výsledného spojení - tedy kabely i se spojema se ani nehnou - jakonapříklad stažení svazku bindrama a poté celý svazek ještě fixovat na třeba rám motorky. V místě kde dochází k pohybu vodičů nebo musí být volnější, tak od takového místa je pájený spoj hodně vzdálen.
Navíc přechod pájený vodič-faston nemám ošetřený jednou smršťovací bužírkou ale naopak je jich více vrstev tak aby k případnému ohybu vodiče mohlo dojít až bezpečný kus od ztvrdlé licny. Popřípadě se dají používat další vifikundace jako je fixace spojeného kablíku bindrama k třeba špejli, atd.....



takhle mluvi clovek, ktery vi co dela a jak to ma udelat. cokoliv dodavat je zbytecny a jestli to nekdo nechce pripustit, tak bude chyba evidentne na jeho prijimaci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 18:25 | Nahoru | #3
Dingo> mas pravdu, ze fixace je velmi podstatny faktor. Ale tady jsme se bavili obecne a casto moznost dobre fixace chybi. Nemas bud k cemu, nebo to co je k dispozici je samo zdrojem vibraci, teploty nebo se pohybuje v makromeritku.
Mohl bych uvest radu pripadu, ale asi bych byl opet narcen z toho ze to primo nesouvisi s tematem. Btw: co je vlastne tematem? Pro me to bylo jen o tom zastat se cloveka jehoz jste tady hromadne sepsuli prestoze jeho tvrzeni ma realne zaklady. Nic vic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist