globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 12 V zásuvka
 
27.9.2011 v 20:22
Zdravím, mám menší problém, připojil jsem si na svoje BMW R 1150 GS 12 V zásuvku. Připojil jsem to přímo na baterku. Když nemám nastartováno a připojím GPS, tak všechno jede jak má, ale když je nastartovaný motor a někam jedu, pořád se mi vypíná a zapíná.
Nemáte s tím někdo zkušenosti, nebo nevíte co je špatně?
Díky za všechny rady.

Naposledy editováno 01.10.2011 16:24:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 17:45 | Nahoru | #1

ulort píše: Eso_Rimmer> já nevim,já bych to asi nedokázal..v práci používáme jeden z nejlepších cínů,co snad existuje a vše letuju teplotou kolem 400 stupňů,jen se liší doba přiložení hrotu na kontakt..z té trafo pájky to nedostaneš ani náhodou,možná jen za použití kvalitního cínu a hodně tavidla,ale to zase potom není za dvacku.



Mám cín, olovnatý asi 6kg starý tak 15let a všechno pájím s ním. Na pájení používám jak mikropájku, tak trafopájku. Tam kde potřebuju prohřát větší plochu nebo silnější kabel, tak beru do ruky trafopájku, na jemnější práce mikropájka a několik druhů hrotů. A i s trafopájkou se dají pájet jemné věci.

(reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 17:50 | Nahoru | #2
Dingo> Já jsem s trafopájkou více méně dělal naposled někdy v prváku na střední..do mikropájky se dá dát tlustší hrot a prohřeješ s tím také vše..Jsem naučenej na ní..Rozhodně s trafo pájkou nezaletuješ procesor to už jsou ale moc jemné věci,takové většinou dělám já.. 2mm součástky(odpory,kondíky atd.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist