globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výbrus=Větší tryska?
 
26.9.2011 v 20:17
Chtěl bych se zeptat znalých,jestli má cenu po výbrusu(650jednovál) řešit nějak tryskování.Ne že by mi to nejelo,ale prostě mně zajímá,jestli se parametry natolik změní aby to mělo smysl...

1 reakcí na tento příspěvek Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 21:44 | Nahoru | #1
xt,dominátor?To bych si pomohl... Ta první má dva malý,dominátor nevím ale z těhle mašina je to prašť jak uhoď.

(reakce na) Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 22:03 | Nahoru | #2

Anti píše: xt,dominátor?To bych si pomohl... Ta první má dva malý,dominátor nevím ale z těhle mašina je to prašť jak uhoď.


Asi tak .
Mám CVK 40 taky na KLX, ale dá se vyměnit za nějaký s akcelerační pumpičkou. Možná bych dohledal i typ. Viděl jsem ho už na dvou KLX.
Jinak já mám v základu hl. trysku 137 a dával jsem 155 a ještě jsem podložil jehlu. Ta nemá zářezy a nejde standardně zvednout, ale stačí trojka podložka a je to znát.
Taky se to šoupátko nechá v určitým místě navrtat a potom se lehčeji zvedá a je lepší reakce na otočení plynem. Mně to zatím úplně bohatě stačí bez toho navrtání, víc by ti k tomu řekl kluk s Nickem Kadeloid.
U toho KLX C je ale limitující malý airbox a vzduchový filtr. Prostě tam nedostanu tolik vzduchu, kolik bych potřeboval a KNko řešit nebudu, protože molitan mi přijde do terénu jako nejlepší varianta. A ještě když molitan napustím olejem, to mi motor od 6000 ot. pěkně kucká, jak by se chtěl nadechnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist