globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kouri a nejde do otacek - NSR 50
22.9.2011 v 23:34
Ahoj,

mam problem s Hondou NSR 50. Motor se dusi a nejde do otacek. Vzdy kolem 5-6000 otacek.
(jak na miste, tak pri jizde) zacne nadmerne kourit bile a ztraci vykon. Podle cuchu z vyfuku by to snad mel byt olej, ale treba je to i voda?.

Vymenilo se gufero od prevodovky, ale je to stejne.

Poradi nekdo co s tim jeste udelat?

Je to vodou chlazeny motor 2T.

Diky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Kouri a nejde do otacek - NSR 50

22.9.2011 v 23:39 | Nahoru | #1
Pokud kouří bíle tak je to voda, olej by šel do šeda až černa. Někde si to ještě cucá ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50

23.9.2011 v 00:09 | Nahoru | #2
moucan>

Napada me jeste otazka jak vlastne poznat, zda motor saje vodu. Vim, ze u auta se odklopilo vicko od nadrze pro chladici kapalinu a pokud se tvorily bublinky, tak sal motor vodu.
U masiny to take jde?

A jak poznat, ze motor saje olej a odkud ho muze sat mimo simerink?

Kouri a nejde do otacek - NSR 50

23.9.2011 v 09:46 | Nahoru | #3
Naprosto selsky to poznáš tak že ta vode bude ubejvat, ty bublinky by se teoreticky tvořit mohly, jde o to jak moc to přicucává. Kdyby si motor bral olej tak to zas poznáš úbytkem, bude to šedivě až černě kouřit, budeš mít zasranej vejfuk a svíčce se to taky líbit nebude. (tohle teda v případě že si to bere hodně) Ale kde všude ho může přisávat to opravdu netušim takhle z hlavy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50

23.9.2011 v 13:05 | Nahoru | #4
francisco> Jak popsal pan moucan, nejlepší je hlídat úbytky.Jinak bublinky u moto asi těžko zpozoruješ, to by fakt muselo přisávat jak svině. Taky se to pozná podle kouře (o5 viz. výše). Dobrej způsob (lépe řečeno asi nejjednodušší) je, šáhnout prstem do vejfuku, dyž vytáhneš prst hodně mastnej, tak papá olej...

Naposledy editováno 23.09.2011 13:06:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50

23.9.2011 v 14:54 | Nahoru | #5

DJwasabi píše: francisco> Jak popsal pan moucan, nejlepší je hlídat úbytky.Jinak bublinky u moto asi těžko zpozoruješ, to by fakt muselo přisávat jak svině. Taky se to pozná podle kouře (o5 viz. výše). Dobrej způsob (lépe řečeno asi nejjednodušší) je, šáhnout prstem do vejfuku, dyž vytáhneš prst hodně mastnej, tak papá olej...



To s tím vejfukem nevím je to 2t a né 4t ...
Pokud žere olej tak dostává svíčka zabrat a většinou po pár km začne vynechávat.
Mě když žral 2t olej tak ujel tak 2km a konec po vyčištění svíčky zas jel...

(reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50

24.9.2011 v 01:58 | Nahoru | #6
Tak uz nevime co s tim krome puleni motoru od hlavy nize

Voda vypustena , olej vypusteny a kouri stejne.

Dym je citit olejem, ve vyfuku se zda take vic oleje. Ale odkud se bere, kdyz z prevodovky byl vypusteny a oil master je vyrazeny ?

Smes benzin + olej je 1/50.

Napada me jeste jedna vec. V prevodovce bylo vice oleje nezli melo byt ( cca o 0.4l). Mohl by se dostat nejakym zpusobem do motoroveho prostoru a odtud se dostava ven, ikdyz v prevodovce zadny olej neni.

Nebo karburator (motor) dava moc bohatou smes a tim se dusi a kouri?.....

Edit: 12:00h

Zahada odhalena, malo vzduchu zpusobene uzkou nasavaci hubici od air filteru. Pokud hubici odpojim a karbec saje bez ni, jde tocit do 9000 a tolik nekouri. Jede 50 km/h ( predtim jela max 40km/h).

Jeste podotknu ,ze mam skrcenou verzi v Nemecku prodavanou jako moped.

Německý model byl silně škrcen, aby se mohl prodavat jako moped na nemeckem trhu. Ten má podle údajů výrobce asi 3 hp a jen 4 rychlosti.Snížení výkonu u tohoto modelu se dosahlo škrcenim ve výfuku, distancnimi krouzky pod hlavou válce a hlavně díky kompletní zmenou systému sání. Tam jsou silne uskrceny jak karburátor, tak karburatorova priruba a membrána.CDI bez škrcení.

Naposledy editováno 24.09.2011 14:15:13

Kouri a nejde do otacek - NSR 50

21.4.2012 v 09:48 | Nahoru | #7
ej to same my dělalo nezapomen že je to 2 takt takže je to svíčka :D

Kouri a nejde do otacek - NSR 50

21.4.2012 v 10:48 | Nahoru | #8
...

Naposledy editováno 21.04.2012 10:50:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NSR 50 F Honda NSR 50 Mattyas 2 6.9.2014 v 00:12 vonZahn
Vypalovani vyfuku u 2T Honda NSR 50 Falkon02 14 11.6.2014 v 07:20 Jindřej
Jak "nalozit" valec na pist bez "ud... [1, 2] Honda NSR 50 Falkon02 31 25.12.2013 v 23:14 Falkon02
Honda NSR 50 nechce do otacek Honda NSR 50 francisco 6 19.9.2013 v 09:14 francisco
Jakou motorku od 15 let? [1, 2] Honda NSR 50 8cRoSsEr8 45 17.12.2012 v 17:55 8cRoSsEr8


TOPlist