globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První test FGR V6 Midalu
22.9.2011 v 19:38
Pokud vás zajímá, jak jezdí nová česká motorka FGR V6 Midalu, koukněte sem :

Motohouse.cz
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 19:48 | Nahoru | #1
ještě že vypadá takhle pěkně a ne ty ufo-nesmysly co byly v drtivé většině návrhů

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 20:10 | Nahoru | #2
Proboha co je tohleto? To z ní jako sere olej, nebo co?
Jinak motocykl je to krásný.



Naposledy editováno 22.09.2011 20:12:31

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 20:35 | Nahoru | #3
Nóóó, musím říct, že se mi to opravdu líbí, kór když už na tom sedí konečně pořádnej jezdec a né ty bařtipáni tenkrát

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 20:42 | Nahoru | #4
až pojedeš na vejlet tak kandák a mapu pump s sebou

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 20:54 | Nahoru | #5
v sobotu je v usti nad orlici autosalon kery porada Stredni skola na Dukle ta automechaniky, bude tam i MIDALU

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 20:54 | Nahoru | #6

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:02 | Nahoru | #7
to je jak dvoutakt s tím obláčkem za prdelí

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:04 | Nahoru | #8
motor ještě asi laděj ne? jinak si nedovedu vysvětlit ten kouř za ním. S tímhle by to asi eurouhnije do provozu nepustila. ale jinak super, líbí se mi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:08 | Nahoru | #9

uku_lele píše: S tímhle by to asi eurouhnije do provozu nepustila.



Nevím jestli nenastala nějaká změna, ale sériová výroba v plánu není a nemá se snad ani prodávat. Jestli se pletu, tak se omlouvám.

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:09 | Nahoru | #10
jo. píšou to, že to budou ještě ladit. a koukám na ty fotky a teda jako fakt se mi líbí

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:11 | Nahoru | #11
je fakt že to teda hulí jako prase
Jsem si říkal, že by studenej motor? Ale to by nebyl takovýhle modrý kouř, to je olej. A je fakt že zespodu je to nějak podezřele poblitý...

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:17 | Nahoru | #12
LovecTaťka> jo to nevim. je možný, že se něco změnilo. někde byl záznam z tv OIKtv nebo tak nějak a tam přímo nějakej zástupce říkal, že v roce 2012 chtěj vyrobit 6 kusů pro prodej.

edit: tutok sem měl na mysli. ale je to půl roku starý...



Naposledy editováno 22.09.2011 21:18:38

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:47 | Nahoru | #13
Jj, tak na tom se taky v životě nesvezu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:51 | Nahoru | #14
LovecTaťka> Taťko dobrej postřeh, ta vana je fakt pěkně pochcaná , na to předvádění to mohli blbci utřít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:56 | Nahoru | #15

lubon píše: LovecTaťka> Taťko dobrej postřeh, ta vana je fakt pěkně pochcaná , na to předvádění to mohli blbci utřít



Toto se nadalo přehlídnout.
Na druhou stranu musíme pochopit, že je to stále ve fázi testování.



Naposledy editováno 22.09.2011 21:57:51

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 21:58 | Nahoru | #16
tak ja se asi taky nesvezu ale treba me nechaj sednout

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 22:00 | Nahoru | #17
a co ten karbonovej klín? neni nějakej pocuchanej?

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 22:04 | Nahoru | #18
stroj pekny

2 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 22:07 | Nahoru | #19
ty voe, ten oil je fakt nářez, to bude žrát víc oilu než benzinu Na to jak se chluběj, že to má frézovaný bloky tak to vypadá, že je frézoval Franta Vomáčka pilníkem v chlívě a zakončil třemi tahy rašplí, když se dozvěděl cenu a že se na tom nesveze Jinak jako celek se mi to líbí

První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 22:12 | Nahoru | #20
Zvuk to má úplně na nic, to i moje staré GS 550 má stokrát lepší zvuk ...
Té vany zachcané od oleje jsem si taky všimnul, to je ale vážně smutný příběh ...už jsem to na fóru kdysi psal, motorka je to pěkná, mně osobně se líbí, ale nějak si nemůžu pomoct, ale vypadá to prostě jako litrový Monstr od Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 22:14 | Nahoru | #21
dewwil> má to 6 válcu k tomu 4 ventily na válec...všechno to vyrobit tak, aby si to někde trochu oleje nevzalo, není asi jen tak...navíc tohle je prototyp...i nové CBX 1000 - taky šestivál - pěkně kouřilo...njn, málo medu

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 22:42 | Nahoru | #22
2stroke> Jenže ten krasavec se vyráběl před XXX rokama, snad technologie obrábění někam poskočili

2 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 23:03 | Nahoru | #23
Na vysvětlení - motorka, kterou nám FGR půjčilo, je naprostý prototyp, který se zatím zajíždí. Něco jako předprodukční kus. Proto ten kouř, který byl z přepadu. Na mašinách, které půjdou k zákazníkům, je to už vyřešené.

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

22.9.2011 v 23:24 | Nahoru | #24
Carlos: no pekne ho zajizdis po zadech jen co je pravda motorka ale krasna, moc !!!

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 04:50 | Nahoru | #25
Nádhera!!!!!A jestli to tak jede..a to věřim že jo..Co si víc může českej notorkář přát?

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 07:44 | Nahoru | #26

Jiri-Z píše: Nádhera!!!!!A jestli to tak jede..a to věřim že jo..Co si víc může českej notorkář přát?



Sponzora

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 07:48 | Nahoru | #27

Carlos MH píše: Na vysvětlení - motorka, kterou nám FGR půjčilo, je naprostý prototyp, který se zatím zajíždí. Něco jako předprodukční kus. Proto ten kouř, který byl z přepadu. Na mašinách, které půjdou k zákazníkům, je to už vyřešené.



Chápu, je to nový a semtam to zahulí, to mi nevadí, ale že je to takhle na vaně zeblitý oilem nechápu...Ale mě to může být jedno, já na Midalu nemám a ani o tom nepřemýšlím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 08:11 | Nahoru | #28
Carlos MH> mohl bys tu motorku k nějaký "produkční" přirovnat? přece jen neni nejlehčí. jak se ovládá třeba ve srovnání s hondou cb1000r, MT01, streetfighterem, superdukem, tuonem...?

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 08:37 | Nahoru | #29
Bubrak ZX10R> nemyslim, že by vadilo, když dáš na jedničku kolem dvou tisíc otáček půl plynu a ono se to takhle přizvedne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 08:39 | Nahoru | #30
karf> asi by to byla MT-01, ten pocit hmoty je tam podobnej. Ale Midalu má lepší posez a ochotněji zatáčí, což mě opravdu překvapilo. Pan Felgr říkal, že jsou teď na cca 270 kg váhy a chtějí jít ještě o dvacet níž.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu DanFunSun 194 17.1.2018 v 13:34 PetrL3
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22


TOPlist