(reakce na) Zadní pneu - nestejnoměrné opotřebení
Le Corbusier> Pokud se snažíš jet rychle, brzdíš obvykle ještě i trochu v zatáčce. Zadní kolo je nadlehčováno brzdnou silou soustředěnou dopředu a pokud nemáš správně nastavené útlumy, nestačí kopírovat povrch vozovky. Potom se může zadní guma dostávat do miniaturních prokluzů a tím vznikne to opotřebení na obrázku... Stejně tak se to může stávat při prudkém výjezdu ze zatáčky, ale TRX není zrovna překoňované, takže se spíš kloním k variantě s bržděním. Potom bych Ti tedy poradil povolit zadní odskok, aby se kolo vracelo rychleji směrem k povrchu, anebo zkus při brždění sedět více vzadu... Jinak takovéhle opotřebení gumy neznamená, že by byla špatná a podle obrázku se na ní ještě svezeš. Ke kontrolním bodům ještě chybí 1 až 2mm a guma není ani přehřátá. Jen jde o to, jak je stará, protože guma věkem ztrácí některé své vlastnosti...