globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nehoda a věci okolo ni + pojištovna
 
20.9.2011 v 13:37
Zdravím všechny,

Mám problém, který se netýka motorky, ale problematika to bude podobná a řeší se zde podobné věci...nebo se můj problem dá popsat spíše otázkou na Vás zkušenější.

Měl jsem v pátek dne 16.9. 2011 nehodu, před půl rokem jsem dal všechny prachy za auto (Octavku) a právě teďka v osudný pátek mi do ní mladí týpci ze zadu skočily, auto na totálku. To nic, vina je na jejích straně. Akorát měly pojišťovnu Slávii, s kterou jsou dá se říct problémy, pojišťovna nerada vypláci a vše protahuje. Takže jsme to začaly řešit přes kancelář, která se jmenuje RPS czech ( nabouralivas.cz ). Ti pry za nás peníze s pojišťovny dostanou a vše kolem vyřídí. A moje otázka směřuje pravě na firmu RPS. Tato firma mi zapůjčila zdarma nahradní vůz a nepočítá si za to údajně vůbec žádne poplatky. Chci se tímto zeptat, zdá má někdo s touto firmou zkušenosti a jaké? Aby mi po vracení auta nenaučtovaly částku za zapujčení vozidla+nahrady na ujeté km? Říkám ještě jednou, že podle nich je vše uplně zdarma a nepočítají ani ujeté km.

A pokud má někdo jakékoliv zkušenosti s pojišťovnou Slávia, napište. Budu rád. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda a věci okolo ni + pojištovna

20.9.2011 v 17:40 | Nahoru | #1

Mgr.Motorkářka píše: dominic691> souhlas s ostatníma...pojišťovna viníka proplatí náklady na náhradní vozidlo. Je tu samozřejmě ALE...1) náhradní vozidlo můžeš mít po dobu max.do výplaty pojistného plnění a v případě, že se jedná o totálku, jen do dne, kdy pojišťovna prohlásí totálku. Pokud tedy máš náhradní vozidlo poté, co ti z toho ofiko papírem udělali totálku, pak je min. šance na proplacení těchto nákladů 2) dle judikatury náhradním vozidlem může být vozidlo stejné, popř. nižší kategorie, nikoli vyšší. Pokud by tomu tak bylo,ponížej o to plnění. Ze praxe pojišťovny proplácejí max 10dnů náhradní vozidlo. Pokud to není totálka a ty nechceš vyplatit peníze rozpočtem, ale chceš aby uhradili servis, pak náhradí vozidlo je po dobu servisu. Jakmile máš zaplacenou fa, nárok končí. Byl i případ, kdy do servisu objednali díl, ten klient předem uhradil, díl nepasoval, musel se objednávat nový a pojišťovna mu to nechtěla proplatit. NAkonec na základě potvrzení servisu Koop to zacálovala...je to individuelní, ale těmto společnostem nevěřím...



nárok není do prohlášení o totálce ale do doby která je nutná pro pořízení obdobného vozu. Takto to má například ČPP v podmínkách. Sám jsem měl totálku, poslali peníze a porád jsem volal na pojištovnu jak s náhradním autem, na což mě povídá, dnes si můžete jít koupit jiné auto. Já na to že nemůžu, že nemám peníze, mi doma stojí vrak, a až ho prodám, tak si můžu koupit něco jiného. Zařizovali mi prodej vraku.

(reakce na) Nehoda a věci okolo ni + pojištovna

20.9.2011 v 17:52 | Nahoru | #2
lukfa> jasně souhlas..protože ty jsi od nich chtěl jiný způsob plnění...kdo si ale vezme prachy, že si tu totálku opraví, nárok bývá zpravidla do prolášení totálky. Ale máš pravdu, že se to v každé pojišťovně liší. Je dobrou vůlí pojišťovny,co uzná za nezbytně dlouhou dobu. Nicméně pokud by ses soudil, judikatura zastává docela jasný názor. Takže je to věc vždy individuelní. Třeba taková Koop se zásadně řídí judikaturou a ani kačku navíc nedá(častá zkušenost), za to např Generali někdy i něco uzná navrh...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist