Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
Repulsion > Bavca ma kamos, sice ne dakara, ale tu nejobycenjnejsi verzi a prijde mi to dost tezky a neohrabany do terenu, o kolik je dakar na of lepsi neumim posoudit.
Jo a vcera jsem v hospode asi koupil babetu
Stancek36 píše: Bavca ma kamos, sice ne dakara, ale tu nejobycenjnejsi verzi a prijde mi to dost tezky a neohrabany do terenu, o kolik je dakar na of lepsi neumim posoudit.
Tak v hmotnosti asi velký rozdíl nebude, ale jinak je to nebe a dudy Pokud jde o tu neohrabanost, tak záleží hlavně na jezdci.
Takhle se dá blbnou na KTM LC8 Adventure (ta ještě těžší a "neohrabanější", když se to umí :