Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
vale46kart píše: a jestli nemáš žádného známého s endurem, tak si přechod na enduro dobře rozmysli, protože samotného Tě to asi nebude moc bavit a hlavně jezdit sám by mohlo být dost nebezpečné.
Já přešel z cesty na enduro před dvěma měsíci a samotného mě to fakt nebaví.
Začal jsem jezdit úplně sám, bez kamarádů. A od tý doby jsem poznal moc skvělých lidí
KubaLC8 píše: v terenu je potreba kroutak, a ten dostanes od 600ccm a i to se ti casem ojede.
Není terén jako terén. V technických pasážích je někdy i 400ccm zbytečně silná. Jezdil jsem na XT, teď mám DRZ a nejspíš klesnu až na nějakou 250