Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
1 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
Matess > DR-Z 400 je jeden z favoritu, ale o konkretnim modelu budu hledat a ptat se, az se nejak rozmyslim, jestli jit do bahnaka, nebo zustat na silnici, to je prave to co mi hloda v palici.
Jezdit sám není úplně ideální, ale o to víc se musíš snažit, aby ses z každý šlamastiky dostal. Zase je pár akcí ročně, kdy můžeš pojezdit s partou známých (ktrý teď ještě neznáš ). Mně tohle úplně bohatě stačí. Abych řekl pravdu, na ježdění okolo baráku nemám skoro čas a svezu se tak jednou za 14 dnů na 1 - 3 hodinky, občas se poštěstí a vyjde to na dýl. Zase si občas vyrazím na nějakou výkendovou akci (příští týden to bude letos osmá akce), kde člověk může ledasco okouknout, ale hlavně zrelaxuje i když se domů vracím kolikrát zbitý jako pes .
Ohledně té fylozofie Freedom - u nás je to není o té "svobodě/volnosti" pohybu a možná ani o skutečném pocitu svobody, protože se vesměs pohybuješ nelegálně, musíš zakrývat RZ, když máš obvzlášť "štěstí", sem tam narazíš na ostnatý drát v úrovni krku, nějaký ten bodec na proražení gumy a spousty udavačských sousedů. I proto radši vyrážím za dobrodružstvím jinam.
Ale opravdu nikdy jsem nezalitoval přechodu k enduru. Je to úplně jiná dimenze.
ježdění na motorce , která ale třeba tebe neosloví.
Tohle video docela dobře vystihuje, co je to enduro