globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prejit ze silnice na enduro?
19.9.2011 v 10:19
Zdravim Uvazuju o tom, ze bych si rozsiril obzory a misto te moji stare hondice poridil nejaky enduro at zkusim i neco jinyho. Nikdy jsem na enduru nejezdil, teda mimo "krosek" co jsme staveli v mladi ze starych jawek Zatim jsem jenom u teoretickyho uvazovani, jestli zustat na cestaku, nebo jit do endura. Protoze dve motky nemam kam parkovat musim se rozmyslet, kterym smerem jit. Mam proto par teoretickych otazek.
Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
Anketa: Jakou
Enduro
72%
79
Zustat na ceste
13%
14
Nechat starou a penize prochlastat :-)
15%
16

1 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.9.2011 v 11:08 | Nahoru | #1
Pro me je enduro idealni motorka, da se na tom bez problemu na silnici a kdyz chces jet nekam v lehcim terenu, tak tam bez problemu dojedes.
Na denni jezdeni bez problemu, do prace bez problemu, cesty do 300km bez problemu, tak pocitis problemy s prdeli ( uzke sedlo ) a nejsi chranen pred vetrem.

ja mel DR650SE r.v. 97, naprosto blbuvzdorna motorka ktera toho projela az neuveritelne moc i s gumama E-07. Spotreba kolem 4,5 - 5l, dojezd na nadrz cca 250km, naklady na udrzbu minimalni. 130km/h nebyl problem drzet kdekoliv. Servisni interval asi 5000km.

Potom prechod na KTM LC4 Enduro rok 2005 ( ted na prodej ), motorove a podvozkove o nekolik generaci dal, naklady na udrzbu vetsi, dojezd na nadrz 170km, spotreba kolem 5,5 - 6l, motor pocitove zhruba tak 2x silnejsi nez v DR, cestovni rychlost tak kolem 130km/h, maximalka kolem 175km/h.
Nevim jak na tom budou 4T o tebou zminovanych objemech s vykonem, ale aby to melo alespon nejaky kroutak, tak to chce alespon 650ccm a podobne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

25.9.2011 v 21:02 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: Nevim jak na tom budou 4T o tebou zminovanych objemech s vykonem, ale aby to melo alespon nejaky kroutak, tak to chce alespon 650ccm a podobne.


To jsem si taky kdysi naivně myslel,začal jsem s HQV 610 a končil u 250
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist