Výkonově budou asi nastejno, F800 je lehčí a více do sportovna, TDM více na cestování.
Velký plus u F800 bude i spotřeba a váha a hlavně žádné mazání řetězu.Jen ta cena , líbí se mi model ST.
Přešel někdo z TDM na F800 ?či naopak?
Uzavřeno 18.11.2012 v 19:29 uživatelem Sidonius78
Otevřeno 27.07.2014 v 11:06 uživatelem Sidonius78
Naposledy editováno 18.09.2011 18:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
czunik píše: no nějak to nechápu..mám 52 tis na svoji...a kromě olejů..jsem nemusel nic dotahovat???
tak já už musel dotahovat...centrální stojan, kryty kapoty, registrační značku a takové cypoviny...stačí drobnost a vibrace se přenášejí dost...laďák mi taky nepatrně zvýšil vibrace. Takže mě zajímalo jestli zkoušel fungluvku nebo ne, myslím že se to dá pochopit ne?
Žes nemusel dotahovat ještě neznamená že by něco dotáhnout nešlo Pohybuju se v 80% jen v pásmu 4 až 6 tis. otáček, to může mít taky vliv...navíc si myslím že jestli jsou vibrace trošku větší nikdo nepozná pokud nemá možnost zkusit funglovku a v zápětí ojetý stroj nebo s laďákem a v zápětí s original koncovkou
Naposledy editováno 03.10.2011 07:45:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: tak já už musel dotahovat...centrální stojan, kryty kapoty, registrační značku a takové cypoviny...stačí drobnost a vibrace se přenášejí dost...laďák mi taky nepatrně zvýšil vibrace. Takže mě zajímalo jestli zkoušel fungluvku nebo ne, myslím že se to dá pochopit ne?
Žes nemusel dotahovat ještě neznamená že by něco dotáhnout nešlo Pohybuju se v 80% jen v pásmu 4 až 6 tis. otáček, to může mít taky vliv...navíc si myslím že jestli jsou vibrace trošku větší nikdo nepozná pokud nemá možnost zkusit funglovku a v zápětí ojetý stroj nebo s laďákem a v zápětí s original koncovkou
ale jo vždy jde něco dotáhnout..třeba novou babu dom,atd my lítáme i vterénu,jen je to GS jinak koncipované...moje má taky 800 motor,ale škrcený na 650....a tyhle motory často rosí olej kolem hlavy..je to jejich bolest,ale jinak skvělá motka ať je v jakékoliv podobě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
czunik píše: ale jo vždy jde něco dotáhnout..třeba novou babu dom,atd my lítáme i vterénu,jen je to GS jinak koncipované...moje má taky 800 motor,ale škrcený na 650....a tyhle motory často rosí olej kolem hlavy..je to jejich bolest,ale jinak skvělá motka ať je v jakékoliv podobě
Jaky skrceny na 650, 650 je jenom nazev, objem je normalne 800 a skrceno jen vykonove.
SirIndy píše: Jaky skrceny na 650, 650 je jenom nazev, objem je normalne 800 a skrceno jen vykonove.
ale to já vím ,dyť jsem to psal....že má 800 a jen výkonově škrcený..trysky,palivová mapa...má taky ladie kit...neb měří 158 cm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše:
výkon motoru není rozdílný??? to si děláš legraci ne? jak si ty mašiny testoval na dětském hřišti?
převodovka by mohla být lepší...nicméně zkus si maximálně rychlé řazení nebo řazení bez spojky pak teprve pochopíš převodovku estéčka a rozdíl oproti tdm
ti řeci jsou mamrdi...je to z roku 2006 a přijde mi že to není srovnávací test ale test tří odlišných strojů mířených na úplně jinou sortu zákazníků
A ty si myslíš, že STčko jede lépe než TDM, o tom dost pochybuju. Papírově je to srovnatelný a tak to bude i na silnici, záleží kdo sedí za řidítky.
Jel jsi vůbec někdy na TDM 900?...pochybuju
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Roman_ST1 píše: A ty si myslíš, že STčko jede lépe než TDM, o tom dost pochybuju. Papírově je to srovnatelný a tak to bude i na silnici, záleží kdo sedí za řidítky.
Jel jsi vůbec někdy na TDM 900?...pochybuju
a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?
si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.
Naposledy editováno 03.10.2011 23:51:18
čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?
si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.
to jsem čekal..podle mě to posoudil jen podle vzhledu..ale je to tak jak píšeš....TDm je pseudoenduro..ale spíš dobrý ces´ták..ale výkonově je to spíš enduro..nikoli konstrukcí...i když jeden náš známy s tím jede co se dá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
lepší, jen si nemyslím, že by to byla úplně nejvíc nejlepší motorka. Prostě tu od začátku porovnáváme neporovnatelné.
Já si stojím za tím, že TDM je za ty peníze hodně dobrá a bezproblémová motorka s dlouhými servisními intervaly a nízkými provozními náklady.
Takové motorky ale najdeš i u ostatích značek a né jen u BMW
Navíc dát koleno v té levé zatáčce na Červenohorském sedle umí kde kdo. Zrovna min týden jsem v ní pěkně na TDM obrousil stupačku.
Naposledy editováno 04.10.2011 11:06:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Roman_ST1 píše: čydlo> Ale od začátku ti nikdo nebere, že je STčko na blbnutí a jízdní projev "asi"
lepší, jen si nemyslím, že by to byla úplně nejvíc nejlepší motorka. Prostě tu od začátku porovnáváme neporovnatelné.
Já si stojím za tím, že TDM je za ty peníze hodně dobrá a bezproblémová motorka s dlouhými servisními intervaly a nízkými provozními náklady.
Takové motorky ale najdeš i u ostatích značek a né jen u BMW
Navíc dát koleno v té levé zatáčce na Červenohorském sedle umí kde kdo. Zrovna min týden jsem v ní pěkně na TDM obrousil stupačku.
V tom případě nechápu proč jsis nepřečetl všechny příspěvky od začátku bo už v mém prvním jasně píšu že se nedají porovnat a jsou to odlišné motorky a celou dobu se snažím aby to bylo jasné.
Taky mi není jasné kde píšu že je ST úplně nejvíc nejlepší motorka?
Já dát koleno neumím v žádné zatáčce a ani jsem se tady svým uměním/neuměním nikde nechlubil
Stojím si za svým že TDM model 2009 ABS za 260tis. je horší poměr užitná hodnota/cena než ST za úplně stejnou cenu. Takže nechápu tvé potěšení z ceny Ale dobře jde o motocykl pro odlišné účely takže ho pojdme srovnávat s něčím jiným, jestli náhodou nepřijdeme na to že je TDM předražené? S čím by jsi ho porovnával? Já bych zkusil: TDM - 800GS - Tiger 800 co myslíš?
A ST? S čím porovnávat ST? Zkusil bych ST - Shiver 750GT ABS - FZ8 fazer ABS com myslíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: V tom případě nechápu proč jsis nepřečetl všechny příspěvky od začátku bo už v mém prvním jasně píšu že se nedají porovnat a jsou to odlišné motorky a celou dobu se snažím aby to bylo jasné.
Taky mi není jasné kde píšu že je ST úplně nejvíc nejlepší motorka?
Já dát koleno neumím v žádné zatáčce a ani jsem se tady svým uměním/neuměním nikde nechlubil
Stojím si za svým že TDM model 2009 ABS za 260tis. je horší poměr užitná hodnota/cena než ST za úplně stejnou cenu. Takže nechápu tvé potěšení z ceny Ale dobře jde o motocykl pro odlišné účely takže ho pojdme srovnávat s něčím jiným, jestli náhodou nepřijdeme na to že je TDM předražené? S čím by jsi ho porovnával? Já bych zkusil: TDM - 800GS - Tiger 800 co myslíš?
A ST? S čím porovnávat ST? Zkusil bych ST - Shiver 750GT ABS - FZ8 fazer ABS com myslíš?
A co se treba podivat na ceny ojetin hm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
SirIndy píše: A co se treba podivat na ceny ojetin hm?
no dobře a o čem to svědčí že cena TDM padá rychleji? nebo jak porovnávat ojetiny?
snad jedině ojeté motocykly u autorizovaných dealerů v německu nebo anglii ale to se mi nechce hledat...jestli si dáš tu práci tak sem můžeš něco hodit pro srovnání...ale pochybuji že to bude extrasuper výhodný nákup oproti GS nebo Tiger nebo ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: no dobře a o čem to svědčí že cena TDM padá rychleji? nebo jak porovnávat ojetiny?
snad jedině ojeté motocykly u autorizovaných dealerů v německu nebo anglii ale to se mi nechce hledat...jestli si dáš tu práci tak sem můžeš něco hodit pro srovnání...ale pochybuji že to bude extrasuper výhodný nákup oproti GS nebo Tiger nebo ST
TDM 900 aktualne zacina na 70000, F 800 na 120000, to je ten hlavni rozdil - ty motorky jsou kazda pro jine spektrum zajemcu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
SirIndy píše: TDM 900 aktualne zacina na 70000, F 800 na 120000, to je ten hlavni rozdil - ty motorky jsou kazda pro jine spektrum zajemcu...
a to jsou ceny odkud? z našich bazarů nebo z německa od ofic dealerů?
ceny začínají od...to je jak reklama na nově konkrétně si našel co? najdi dvě ojetiny se stejným rokem výroby, servisní knížkou a pobobným nástřelem km a napiš konkrétní ceny. Jen né u nás prosím tě...nebudem srovnávat lépe a hůř opravenou bouračku nebo víc a míň stočené km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: a to jsou ceny odkud? z našich bazarů nebo z německa od ofic dealerů?
ceny začínají od...to je jak reklama na nově konkrétně si našel co? najdi dvě ojetiny se stejným rokem výroby, servisní knížkou a pobobným nástřelem km a napiš konkrétní ceny. Jen né u nás prosím tě...nebudem srovnávat lépe a hůř opravenou bouračku nebo víc a míň stočené km
Nemluvim o primem srovnani, ale dostupnosti, tolik co stoji F 800 ST mnoho lidi do motorky neni ochotno dat, v tom vidim hlavni rozdil mezi TDM a BMW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: a to jsou ceny odkud? z našich bazarů nebo z německa od ofic dealerů?
ceny začínají od...to je jak reklama na nově konkrétně si našel co? najdi dvě ojetiny se stejným rokem výroby, servisní knížkou a pobobným nástřelem km a napiš konkrétní ceny. Jen né u nás prosím tě...nebudem srovnávat lépe a hůř opravenou bouračku nebo víc a míň stočené km
no dovol já nemám já tu svoji prodávám a nemám bouračku!! Jinak v terenu nejetá spadla jenom ze stojánku
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
TDM 07/2008 6137km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 6350eur
ST 08/2007 7400km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 7000eur
dal jsem přednost podobnému stavu km ikdyž BMW je o rok starší...rozdíl je cca 16tis. Kč ne 50tis.
nebo
TDM 03/2008 30tis. km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 4999eur
ST 07/2007 22500km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 6630eur
rozdíl 40tis. Kč a to jsem se musel hodně snažit
je to jen tak orientačně...
ale je vidět že TDM ztrácí více na ceně po ujetých 30tis. a víc.... čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
czunik píše: no dovol já nemám já tu svoji prodávám a nemám bouračku!! Jinak v terenu nejetá spadla jenom ze stojánku
tak ať dobře prodáš
SirIndy píše: Nemluvim o primem srovnani, ale dostupnosti, tolik co stoji F 800 ST mnoho lidi do motorky neni ochotno dat, v tom vidim hlavni rozdil mezi TDM a BMW.
tak to si nerozumíme...od začátku srovnávám a doufám že i ostatní užitnou hodnotu v poměru k ceně a tvrdím že je TDM je drahá
nebudem zkoumat náš trh a koupě schopnost obyvatel
čydlo píše: Mrknul jsem jedním okem...
TDM 07/2008 6137km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 6350eur
ST 08/2007 7400km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 7000eur
dal jsem přednost podobnému stavu km ikdyž BMW je o rok starší...rozdíl je cca 16tis. Kč ne 50tis.
nebo
TDM 03/2008 30tis. km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 4999eur
ST 07/2007 22500km 1.majitel ABS ne soukromý prodejce 6630eur
rozdíl 40tis. Kč a to jsem se musel hodně snažit
je to jen tak orientačně...
ale je vidět že TDM ztrácí více na ceně po ujetých 30tis. a víc.... čím to je?
bo to je yamaháááááá
TDM je taková specifická motorka, že není ani s čím porovnat. Všechny ostatní motorky jsou vždycky spíš enduro nebo cestovně silniční. TDM je prostě někde mezi, jak už bylo v jednom článku v ČMN nebo Motocyklu napsáno : TDM - ani ryba ani rak .
....a tohle mnoha lidem vyhovuje
Naposledy editováno 04.10.2011 13:31:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?
si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.
Fakt se to asi srovnávat nedá, TDM bude lepší na pohodové cestování, BMW je sportovnější.
Jinak TDM 900 má 6 rychlostí,jen je škoda, že od r 2002 žádná modernizace jen jiné sedlo, ABS. TDM má jinak posazené ojniční čepy jak BMW tuším 270st.
2 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Sám mám F800S a je to super lehký a ovladatelný. I když se to tváří jako sportovní stroj tak se na BMW dá v pohodě ujet 700 km za den!
Moje důvody proč BMW:
- značka
- nízská spotřeba
- kvalitní zpracování
- velmi dobrý brzdy
- mě se líbí
- po naladění fakt jede
TDM vůbec neznám, takže nemohu srovnat, ale už jen to Yamaha resp. japonec to by mě třeba vadilo a bylo hlavní překážka ke koupi. Ale to je podle vkusu každého soudruha...
spidi.cz píše: Vybral bych si BMW F800ST.
Sám mám F800S a je to super lehký a ovladatelný. I když se to tváří jako sportovní stroj tak se na BMW dá v pohodě ujet 700 km za den!
Moje důvody proč BMW:
- značka
- nízská spotřeba
- kvalitní zpracování
- velmi dobrý brzdy
- mě se líbí
- po naladění fakt jede
TDM vůbec neznám, takže nemohu srovnat, ale už jen to Yamaha resp. japonec to by mě třeba vadilo a bylo hlavní překážka ke koupi. Ale to je podle vkusu každého soudruha...
Jak si své esko poladil aby lépe jelo? Byl jsi pak někde na brzdě nebo pocitově se ti zdá lepší?
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Závěr si myslím je stejný, projet se na TDM, projet se na F 800 ST a co ti bude víc vyhovovat, tu si kup.
Naposledy editováno 05.10.2011 08:42:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Výborný odkaz, zajímavá diskuze, fajn vědět jak to vidí v reichu
"TDM zuverlässig, stark und Sozius/Tourentauglich. Die ST ist ein Plastikmoped mit einigen Macken ! Finger weg ! Kauf dir ein BMW Leiberl, dann hast auch was vom Image und den Rest macht die TDM."
Naposledy editováno 05.10.2011 19:38:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 22 | 15.9.2023 v 10:36 jameseric |