2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
Dovi píše:
Posuzuješ to bohužel zřejmě pořád jenom ze svého užšího úhlu pohledu.
Souhlasím, že určitě prakticky každý dvoutakt a možná skoro každý supersport.
Ale ne každé moto!!
Říkám Ti, že např. ty boxery v tuto chvíli teprve začínají být zajeté.
A opravdu to nemá cenu dál znovu rozebírat, vše podstané už bylo řečeno.
..jasně..ale "motorka" není jen "motor"!...a na naších silnicích a klimatických podmínkách dostávají na "prdel" i další součástky a agregáty!...a tam je možná to "opotřebení" poznat ještě více než na motoru!
2LEKO píše: ..jasně..ale "motorka" není jen "motor"!...a na naších silnicích a klimatických podmínkách dostávají na "prdel" i další součástky a agregáty!...a tam je možná to "opotřebení" poznat ještě více než na motoru!
Ano, hodně je znát sůl, ale ne každý jezdí na motorce v zimním období, a včasným ošetřením (prevence před jízdou a očista po jízdě) lze i tak mnohému předejít. Taky díry na našich silnicích versus tlumiče, jízda stylem brzda-plyn a potřeba nových brzdových kotoučů atd.
Záleží hlavně na kvalitě použitých materiálů a na tom, v jakém režimu a pod jakým majitelem je motorka provozována... To dělá strašně moc.
2LEKO píše: ..jasně..ale "motorka" není jen "motor"!...a na naších silnicích a klimatických podmínkách dostávají na "prdel" i další součástky a agregáty!...a tam je možná to "opotřebení" poznat ještě více než na motoru!
Určitě ano, myslím si, že u většiny motorů (při jejich pečlivé údržbě) se dřív rozpadne stroj kolem nich než motory samotné. Taky je rozdíl najezdit 200000km za pět let a za dvacet, roky jsou znát na každém stroji. Pak je jen na majiteli, zda je ochoten tu vyměnit brzdovou hadici, tu ono tu támhleto, nebo si pořídí nový/novější stroj kde bude měnit jen běžný spotřebák.