MichaelaZX636 píše: podle me ikdyz je to okruhovka tak muze byt v lepsim stavu nez kdyz ji mel nejaky dement co to porad stavel na zada a vytacel do omezovace takze na kilometrech az zas tolik nezalezi,zadrit motor kdyz jsi umelec muzes i po 20tis.km
a co se prosimte dela na okruhu jinak, nez se se to vytaci do omezovace a vyjezdy ze zatacky jsou po zadnim? rozhodne motor na okruhu ma vetsi najezd nez v provozu a opet zalezi jak se kdo o to stara, a rozhodne je okruhovka mnohem vic popadana a opet zalezi jak se co opravovalo
EDIT: Jedna fotka
Naposledy editováno 19.09.2011 16:56:04
2 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
Dovi píše:
...
Ty boxery ze začátku (při zajíždění) mají větší spotřebu oleje, ale po záběhu to jde k nule. ...a ten záběh (alespoň u starých dobrých R 1100 a 1150 GS) trvá (trval) na dnešní poměry nezvykle dlouho - usazuje se to klidně až do najetých 40-80 tisíc km - podle toho, jak kdo za to tahá.
Tomuhle nevěřím.
A říkal že 2T vydrží i 40-50t KM =)
Ale jak tady říkáte,záleží jakým olejem ho člověk taky krmí a jak se celkově stará o motor.
Naposledy editováno 19.09.2011 20:07:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
Dovi píše:
Ty boxery ze začátku (při zajíždění) mají větší spotřebu oleje, ale po záběhu to jde k nule. ...a ten záběh (alespoň u starých dobrých R 1100 a 1150 GS) trvá (trval) na dnešní poměry nezvykle dlouho - usazuje se to klidně až do najetých 40-80 tisíc km - podle toho, jak kdo za to tahá.
Váňa píše: Tomuhle nevěřím.
No, on ten rozptyl je možná ještě větší - místo 40-80 tisíc km jsem spíš měl napsat 30-80 tisíc km.
A i ten závěr by asi mohl být přesnější.
Místo "- podle toho, jak kdo za to tahá" by asi byla blíže pravdě formulace "- nejspíš podle toho, jak si to drsností povrchů a tolerancema ve výrobě a při montáži spolu sedne a jak kdo za to potom tahá".
Ale jádro toho sdělení je pravdivé.
Takže klidně tomu věř, je to tak.
Tehdejší robustní a na dnešní dobu výkonově spíš už poddimenzované velkoobjemové baworácké vzducháče jsou tím svým provedením a záběhem trochu něco jiného než běžný maloobjemový vzduchem chlazený motor (50 ccm nebo dváca apod.) anebo než vodník.
To záběhové sedlo ve spotřebě oleje nastává typicky tak při cca 50 tisíc km, plus minus, když se ten velkoobjemový vzducháč motoricky definitivně usadí.
Pokud by Tě to opravdu zajímalo a chtěl bys tím ztrácet čas, můžeš si to všechno sám ověřit. Třeba na zahraničním serveru http://www.advrider.com nebo snadněji na tuzemském http://www.bmwgs.cz - je tam zaregistrováno několik tisíc "členů", samozřejmě nejenom majitelů boxerů, ale i dalších BMW motorek. Mnozí z nich ale mají právě ty diskutované "staré" boGSery R 1100 GS a R 1150 GS(A) a desítky majitelů jsou zároveň aktivními členy fora - můžeš se jich na jejich zkušenosti zeptat nebo si vyhledat diskuse na toto téma apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
Mám pročtený německý GS-fóra a němci žádný takový obecný trend nezaznamenali. No holt češi mají štěstí, že jim pístní kroužky proběhem neubývají ale naopak, pak je otázka zda se ten proces někdy zastaví, protože jinak je to dost nebezpečné...
Váňa píše: Dovi>
Mám pročtený německý GS-fóra a němci žádný takový obecný trend nezaznamenali. No holt češi mají štěstí, že jim pístní kroužky proběhem neubývají ale naopak, pak je otázka zda se ten proces někdy zastaví, protože jinak je to dost nebezpečné...
No jo, Němci nejsou od přírody žádní velcí koumáci (jako např. český přemýšlivý kutil vychovaný desetiletími nedostatku čehokoliv). Jsou to disciplinovaní občané, kteří když mají v návodě informaci, že spotřeba oleje až do 1 litru včetně na ujetých tisíc km je v normě, tak se nad ničím nepozastavují a poslušně dolévají, případně se jim o to stará značkový servis za rohem.
Pravda je ovšem taková, že v záběhu to papká, a když se za to potom po dálnici pěkně tahá a jezdí se ve vedrech, tak páč je to vzducháč s většími vůlemi, vezme si to olej i po záběhu, a méně technicky zdatný majitel proto žádnou extra změnu nepozoruje.
Když se ale jezdí stylem "to Báwo odkážu ještě vnukům", tak si pozorný člověk, který si případně i dělá poznámky o doplňování motorového oleje (interval výměny je 10 tisíc km), nemůže nevšimnout, že po zajetí (po ujetí těch desítek tisíc km od pořízení nové mašiny) to ten olej postupně přestalo brát!!
Ale nemusíš mi věřit, ani dalším lidem ne.
Ono zpochybnit se dá skoro všechno na světě a je právem každého, ať si věří, čemu on sám chce
Já až budu prodávat motorku, hodím do placu fotky z mých 4ech cest na Východ a ať si to kupující přebere jak chce. Na druhou stranu prodávat něco, na jehož sedle mi v Sevastopolu podepisoval Vladimir Putin stokorunovou bankovku, to se mi asi ani nechce
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
teoreticky motor nepotřebuje záběh, prakticky tak 1500 km a pak se bohužel z vesela a radostně opotřebovává. Dle teorie zdejších bawistů chápu, že mají motor pouze v motorce od továrny zapůjčený, neboť ho po ujetí asi 100000 - 300000 km +- 100000 musí své perpetum mobile vrátit do prvovýroby k dalšímu užívání.
V případě potřeby zde můžů zveřejnit seznam černých ovcí bíemdabljů kteří doviho neakceptovaly a i přez zmiňovanou německou řádumilovnost samovolně opustily řady pohozením ventilů,spojek, sežráním vlastních součástek a litrů oleje té nejhorší kvality,
MG
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
MG píše: dovi píše: trochu bludy
Jo, žena mi to taky říká
MG píše: Dle teorie zdejších bawistů chápu, že mají motor pouze v motorce od továrny zapůjčený, neboť ho po ujetí asi 100000 - 300000 km +- 100000 musí své perpetum mobile vrátit do prvovýroby k dalšímu užívání.
To přece nikdo netvrdil, ale je snadné to někomu vsunout do úst a pak to vyvracet.
A koukám, že taky ČB, a s kolegou se máte vzájemně v přátelích.
Tož to pak jo, ale nevím, jestlis mu zrovna tímto udělal radost.
MG píše: V případě potřeby zde můžů zveřejnit seznam černých ovcí bíemdabljů kteří doviho neakceptovaly a i přez zmiňovanou německou řádumilovnost samovolně opustily řady pohozením ventilů,spojek, sežráním vlastních součástek a litrů oleje té nejhorší kvality,
Prosím Tě o to. Buď tak hodný a zveřejni.
Ono všude se stane, že někdy něco nezafunguje. Třeba i dva z těch vypiplaných raketoplánů shořely (tuším Challenger před 25 lety a před pár lety Columbia).
Ale buď férovej, a zveřejni zároveň i těch o 4 nebo 5 řádů více případů, kdy ty Báwa dodneska ke spokojenosti jejich majitelů jezdí.
EDIT: oprava překlepů
Naposledy editováno 20.09.2011 15:21:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
No právě že mě hodně .asral, už ho mažu z přátel...
Naposledy editováno 20.09.2011 15:33:47
Váňa píše: Dovi>
No právě že mě hodně .asral, už ho mažu z přátel...
Opovaž se!
Budějičáci maj držet basu, mám tam spoustu kamarádů, ve Vrbným, v Dobrý Vodě, v Rožnově, v Rudolfově, na severu v Tejně...
Naposledy editováno 20.09.2011 16:53:14
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
PERÉZ píše: Když si ji nějaký debil po 15 pivech plete na srazech s ohňostrojem a dělá po večerech bordel tak ta nic a třeba ráno neodjede ani on natož aby ji prodal jinak hoda 200000 km neni problém pár sem jich už s takovou cifrou viděl a je to jedno jestli je to afrika nebo cbr nebo vtr nebál bych se ani yamahy xjr fj natočeno 100000km těch kvalitních motorů je mraky i suza 1200ccm to je nesmrtelný motor to samí kawa zrx zzr atd
VTR? U toho to ale bude podmineno tim ze clovek nekolikrat vcas udela rozvody na ktere ten motor trpi co?