Naposledy editováno 10.03.2014 10:02:21
Po studiu schématu jsem usoudil, že gripy bude vhodné zapojit společně se světly, aby je bylo možno zapnout až po nastartování a nikoli hned po otočení klíčkem, kdy by žraly baterku spolu se startérem. Abych měl pohodlný přístup k relátkům tak potřebuji sundat přední plasty. Hezký návod je na Protože bych zapomněl, kde je, tak si sem ukládám odkaz. Ne že tam budete taky koukat
Naposledy editováno 19.03.2014 15:36:59
http://www.youtube.c...;src_vid=FVgYtJY42tM
Servis musím hodnotit velice kladně a jejich přístupem jsem nadšený. Tak se opravdu chová profi servis. Byl jsem ve Vespacentru na Francouzké v Praze.
Tento den jsem dostal i ponaučení, že při koupi nového stroje vždy vyžadovat zajetí před prodejem (koupeno od jiného prodejce, který mě ale na jejich obranu přesvědčoval o tom, abych si ho nechal připravit). Kdybych na svůj stroj nespěchal a nechtěl ho mít hned doma v garáži, tak bych pak nekoukal jak se kouří z chladiče a všude cáká chladící kapalina (jo holt ve fabrice někdo málo utáhl jednu sponu na hadici). Ještě jednou i za toto Vespacentru, kde mi tento problém hned identifikovali, opravili. Navíc skútr umyli. Ještě jednou moc díky a všude Vás budu chválit a doporučovat.
Pro porovnání chování dovozce ASPIRIT, kde jsem koupil alarm. Při první telefonickém kontaktu, kde jsem se ptal na ten alarm a cenu montáže mi bylo řečeno, že si na to můžu počkat, že to trvá hodinku max hodinku a půl. Když jsem se rozhodl , že ho koupím, tak jsem se znova telefonicky ptal a bylo mi řečeno, že to bude trvat tři, max tři a půl hodiny. Po tomto telefonním extempore jsem se rozhodl zajet tam osobně a přesvědčit se jak to tedy je (ono je totiž problém, že cena není u ASPIRIT za úkon, ale za hodinu práce). Tam se šel prodejce zeptat do servisu a výsledek .... prý cca pět hodin. Poděkoval jsem a už mě tam neuvidí. A to nejen pro toto neprofi jednání, ale i proto, že když jsem v Lednu hledal co bych koupil za stroj, tak jsem byl i tam a ptal se na jejich testovací MP3 500 co teď prodávají v bazaru. Byl jsme tam v pátek a ptal se na možnost slevy (kdo to nedělá je myslím trubka). bylo mi řečeno, že oni slevu nemusejí dávat, že vždy vše prodají (ptal jsem se na "nějakou" slevu, stačilo mi ukázat nějaký pozitivní vstřícný krok). Prý mi zavolají v pondělí jak to tedy propočítají a vzali si na mě kontakt. Výsledek --- nikdo nevolal a to do konce následujícího týdne. Mají to na salámu a skútr jim tam smrdí do teďka ve výloze.
Já jsem vlastně rád, mám svou MP3 YOURBAN a je to mazel.
Omlouvám se všem za můj výlev, ale přístup dvou servisů v Praze jsem musel popsat. U jednoho proto, že alespoň u mne předvedli skvělou práci a o druhém, protože to mají na salámu, když je živí zástup dealerů. Je možné, že to bylo jen selhání jednotlivců, ale popravdě už se mi do ASPIRIT vůbec nechce ani podívat a zjišťovat, že to je jinak.
Naposledy editováno 21.03.2014 12:46:27
Mohl jsem sice ohlodat drát vedoucí k přepínači světel, ale přišlo mi to amatérské a hlavně bych neměl důvod rozebrat celý předek
Relátko světel má dva spínací kontakty a jeden nebyl zapojen, a proto přímo vybízel strčit tam další kontakt s drátem od gripů. Bohužel silové kontakty v patici jsou nějakého divného tvaru a nepodařilo se mi je sehnat.
Tak jsem musel vyměnit celou patici relé, která má normální klasické konektory fast 6,3 se zacvakáváním jazýčkem originální patice se musí pro vyndání kontaktů rozebrat. Patice má oproti původní černé barvě bílou, ale tato neestetika se dá pod kapotáží přežít
Relátko světel je vpravo nahoře, kdybyste to někdo potřeboval. Jinak zapomeňte na to, že se Ital drží barvy vodičů ve schématu. Pravidlem je to, že to určitě není ta barva, která je uvedená ve schématu.
Hračce jsem při montáži také ublížil a dejte si na to pozor, jde to poměrně snadno. Držák přepínačů na levé i pravé straně je plast stříbrné barvy držící jedním šroubkem. Již při demontáži mi přišlo, že je dírka pro šroubek naprasklá a při montáži se opravdu rozlomila. Kryt se musí při montáži přesně nasadit a šroubek lehce dotáhnout, nepočítejte s tím, že šroubek dotáhne milimetrovou nepřesnost a díl si sedne. Na levé straně to má katalogové číslo 322993 a cena 950,- Kč dodací lhůta 2-4 týdny. Stahovací pásek to nakonec spravil, je to možno přichytit ke kovové části řídítek a není to vidět, ale je škoda to takto poničit. Focena levá část řídítek odspodu.
Doufám, že bude ještě trocha chladu, abych si mohl užít vyhřívání
Příjemné kilometry s bezproblémovým návratem.
Naposledy editováno 21.03.2014 15:17:47
Naposledy editováno 21.03.2014 19:27:35
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Mrkni se tady a uvidíš. Jsou od Sigiho co tam má fotky. www.skutrforum.cz/viewtopic.php
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
tak na YOURBAN je to maličko jinak. Když to zhasnu tlačítkem nebo klíčkem, tak zhasnou žárovky a zůstanou svítit LED. Jak přední, tak zadní.
Ještě jeden postřeh k alarmu. Mám originál a stalo se mi jednou, že přijdu po víkendu ke skútru a mačkám dálku a nic. Při pohledu na palubku ani neblikala kontrolka imobilizeru. Opětovné použití dálky a nic - ticho. Tak si říkám, asi baterka - byla asi špatně nabitá (pochybná nabíječka od Hondy, která se neumí po nabiti zastavit a hned začne vybíjet). Otočít klíčkem, abych se dostal pod sedlo a řev jak kráva. Řekl jsem si, že to nouzově odblokuji čipem, ale ten jsem nechal doma, tak znovu test dálkového a hle, alarm se vypnul a vše ožilo do původního stavu. Jo Ital a elektronika Už se stejný problém zatím neopakoval.
Důležité je to, že to řve, sice někdy i na majitele, ale lepší než opak.
K alarmu. Pracuje tak jak mám. Přijímač dálky něco žere, a tak se ( po dni, po třech dnech nevím přesně) vypne a dálka nefunguje. Musíš zapnout alespoň na chvíli zapalování a dálka začne fungovat.
2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Krásný výlet po slovensku a to Orava, Nízké a Vysoké Tatry.
První den příjezd a ubytování v Habovce. Druhý den Nízké a Vysoké Tatry pak Orava a okolí.
Třetí den odjezd domů a v Žilině začalo pršet a pršelo až domů. V CZ liják a chcalo a chcalo 180 km v kuse.
Celkem najeto za 3 dny 890 km.
Když jsme dojeli tam a to bylo 305 km, tak jsem omrkl spotřebu a vyšla mi 3,3 l/100km což je velmi uspokojivé
Jeli jsme celkem 5 strojů a to můj bývalý Burgman 125, Malaguti Madison 200, Burgman 400, Piaggio X9 500 a Piaggio Mp3 500.
Rychlostní tempo bylo 80 až 110 km/h. Těch 110 km bylo po dálnici.
Jinak ten déšť u nás byl docela dost veliký ale v pohodě.
Tady jsou mé fotky saimon.rajce.idnes.cz/Orava_-_Vysoke_Tatry_-_890_km_-_9_az_11.5.2014/
http://skutrmania.cz...mp3-500-abs-asr.html
http://www.skutry-pi...kove-zpravy/nove-mp3
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT | MEPA | 16 | 13.3.2016 v 15:54 MEPA |