globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Piaggio MP3 500 LT
14.9.2011 v 18:56
Jaké máte zkušenosti s Piaggio MP3 300-500 LT
">http://img7.rajce.id...images/001.jpg[/img]


Naposledy editováno 11.07.2012 09:53:54

Piaggio MP3 500 LT

9.3.2014 v 07:42 | Nahoru | #151
Tak jsem včera dal první kilometry, neb mi původní majitel konečně po měsíci dodal papíry a jsem z toho zatím takový rozpačitý. Jednak mne znervózňuje, že nemám kontakt kolen se strojem. Vždycky jsem měl pocit, že koleny a zadkem držím jednu osu, řídítkama druhou a vzájemnou polohou os to řídím. Tady sedím na kuchyňské židli a z toho jednoho bodu ovládám osu řídítek. To je ale obecný problém motorka vs. skútr. Jako další je nezvyk chování předku. Přejížděl jsem zvýšené oddělení pruhů pod úhlem a nic. Motorce by odskočilo přední kolo a tady drc drc a jsem tam. Až si na tohle zvyknu, tak si na normální motorce musím strašně nabít hubu. Tuším, že si mohu dovolit hodně, ale nevím jak moc hodně

Naposledy editováno 10.03.2014 10:02:21

Piaggio MP3 500 LT

19.3.2014 v 13:51 | Nahoru | #152
Se zpožděním dorazily vyhřívané gripy a současně i návleky na řídítka z číny. Návleky půjdou použít až po letní zkušenosti, protože všechny ovládací prvky jsou skryty v rukavicích a chce to mít opravdu zažité, kde je houkačka a kde chcípák, aby to člověk zvládal naslepo.
Po studiu schématu jsem usoudil, že gripy bude vhodné zapojit společně se světly, aby je bylo možno zapnout až po nastartování a nikoli hned po otočení klíčkem, kdy by žraly baterku spolu se startérem. Abych měl pohodlný přístup k relátkům tak potřebuji sundat přední plasty. Hezký návod je na Protože bych zapomněl, kde je, tak si sem ukládám odkaz. Ne že tam budete taky koukat

Naposledy editováno 19.03.2014 15:36:59

Piaggio MP3 500 LT

19.3.2014 v 15:44 | Nahoru | #153
Ještě si sem musím uložit odkaz na kompletní seznam opravářských videí
http://www.youtube.c...;src_vid=FVgYtJY42tM

Piaggio MP3 500 LT

19.3.2014 v 15:44 | Nahoru | #154
Ahoj Rambo. Já taky zapojil ty výhřevy na světlo do přepínaču na řídítkách.
Šťávu to pustí až po nastartování, takže žádné náhodné vybití baterie.

Naposledy editováno 19.03.2014 16:02:25

Piaggio MP3 500 LT

21.3.2014 v 11:28 | Nahoru | #155
Ahoj, tak mám včera za sebou první cestu na mém stroji. Sice jen do servisu na montáž alarmu, ale i tak pozitivní zážitek. Nechal jsem si dát i při té příležitosti do pneu ULTRASEAL.

Servis musím hodnotit velice kladně a jejich přístupem jsem nadšený. Tak se opravdu chová profi servis. Byl jsem ve Vespacentru na Francouzké v Praze.

Tento den jsem dostal i ponaučení, že při koupi nového stroje vždy vyžadovat zajetí před prodejem (koupeno od jiného prodejce, který mě ale na jejich obranu přesvědčoval o tom, abych si ho nechal připravit). Kdybych na svůj stroj nespěchal a nechtěl ho mít hned doma v garáži, tak bych pak nekoukal jak se kouří z chladiče a všude cáká chladící kapalina (jo holt ve fabrice někdo málo utáhl jednu sponu na hadici). Ještě jednou i za toto Vespacentru, kde mi tento problém hned identifikovali, opravili. Navíc skútr umyli. Ještě jednou moc díky a všude Vás budu chválit a doporučovat.

Pro porovnání chování dovozce ASPIRIT, kde jsem koupil alarm. Při první telefonickém kontaktu, kde jsem se ptal na ten alarm a cenu montáže mi bylo řečeno, že si na to můžu počkat, že to trvá hodinku max hodinku a půl. Když jsem se rozhodl , že ho koupím, tak jsem se znova telefonicky ptal a bylo mi řečeno, že to bude trvat tři, max tři a půl hodiny. Po tomto telefonním extempore jsem se rozhodl zajet tam osobně a přesvědčit se jak to tedy je (ono je totiž problém, že cena není u ASPIRIT za úkon, ale za hodinu práce). Tam se šel prodejce zeptat do servisu a výsledek .... prý cca pět hodin. Poděkoval jsem a už mě tam neuvidí. A to nejen pro toto neprofi jednání, ale i proto, že když jsem v Lednu hledal co bych koupil za stroj, tak jsem byl i tam a ptal se na jejich testovací MP3 500 co teď prodávají v bazaru. Byl jsme tam v pátek a ptal se na možnost slevy (kdo to nedělá je myslím trubka). bylo mi řečeno, že oni slevu nemusejí dávat, že vždy vše prodají (ptal jsem se na "nějakou" slevu, stačilo mi ukázat nějaký pozitivní vstřícný krok). Prý mi zavolají v pondělí jak to tedy propočítají a vzali si na mě kontakt. Výsledek --- nikdo nevolal a to do konce následujícího týdne. Mají to na salámu a skútr jim tam smrdí do teďka ve výloze.

Já jsem vlastně rád, mám svou MP3 YOURBAN a je to mazel.

Omlouvám se všem za můj výlev, ale přístup dvou servisů v Praze jsem musel popsat. U jednoho proto, že alespoň u mne předvedli skvělou práci a o druhém, protože to mají na salámu, když je živí zástup dealerů. Je možné, že to bylo jen selhání jednotlivců, ale popravdě už se mi do ASPIRIT vůbec nechce ani podívat a zjišťovat, že to je jinak.

Naposledy editováno 21.03.2014 12:46:27

Piaggio MP3 500 LT

21.3.2014 v 12:20 | Nahoru | #156
Ahoj.
Já musím jen potvrdit tvé slova, protože na nějaké dotazy co jsem se jich ptal a ceny se na mně vyprdli!
Tak jich taky kašlu z vysoka!!!

Piaggio MP3 500 LT

21.3.2014 v 15:06 | Nahoru | #157
Dneska je venku 23°C a tak jsem hrdý na to, že jsem dokončil montáž vyhřívaných gripů Každý si kupujeme hračku z nějakých důvodů, a tak jsem měl důvod tu svoji řádně rozebrat.
Mohl jsem sice ohlodat drát vedoucí k přepínači světel, ale přišlo mi to amatérské a hlavně bych neměl důvod rozebrat celý předek






Relátko světel má dva spínací kontakty a jeden nebyl zapojen, a proto přímo vybízel strčit tam další kontakt s drátem od gripů. Bohužel silové kontakty v patici jsou nějakého divného tvaru a nepodařilo se mi je sehnat.





Tak jsem musel vyměnit celou patici relé, která má normální klasické konektory fast 6,3 se zacvakáváním jazýčkem originální patice se musí pro vyndání kontaktů rozebrat. Patice má oproti původní černé barvě bílou, ale tato neestetika se dá pod kapotáží přežít






Relátko světel je vpravo nahoře, kdybyste to někdo potřeboval. Jinak zapomeňte na to, že se Ital drží barvy vodičů ve schématu. Pravidlem je to, že to určitě není ta barva, která je uvedená ve schématu.






Hračce jsem při montáži také ublížil a dejte si na to pozor, jde to poměrně snadno. Držák přepínačů na levé i pravé straně je plast stříbrné barvy držící jedním šroubkem. Již při demontáži mi přišlo, že je dírka pro šroubek naprasklá a při montáži se opravdu rozlomila. Kryt se musí při montáži přesně nasadit a šroubek lehce dotáhnout, nepočítejte s tím, že šroubek dotáhne milimetrovou nepřesnost a díl si sedne. Na levé straně to má katalogové číslo 322993 a cena 950,- Kč dodací lhůta 2-4 týdny. Stahovací pásek to nakonec spravil, je to možno přichytit ke kovové části řídítek a není to vidět, ale je škoda to takto poničit. Focena levá část řídítek odspodu.






Doufám, že bude ještě trocha chladu, abych si mohl užít vyhřívání

Příjemné kilometry s bezproblémovým návratem.

Naposledy editováno 21.03.2014 15:17:47

Piaggio MP3 500 LT

21.3.2014 v 16:02 | Nahoru | #158
Ahoj všem, tak se s vámi moji milí mp3 loučím. Šlo to hopem, nějak mne uchvátila motorka a tak jsem vyměnila mp3 za BMW F650 GS. Prostě je to jiný a sedí mi lip. Rozhodne vám všem přeji šťastné, krásné a pohodové km

Piaggio MP3 500 LT

21.3.2014 v 17:53 | Nahoru | #159
Já ti docela Markypse rozumím. Já to mám na ježdění po městě, nikoli zážitkovou záležitost. Tam je motorka neokecatelná, i když v současné době jsem ve stadiu, že raději než na motorku skočím na projížďku na kolo.

Naposledy editováno 21.03.2014 19:27:35

Piaggio MP3 500 LT

22.3.2014 v 06:54 | Nahoru | #160
Markypes - Taky si užij motorky

Piaggio MP3 500 LT

24.3.2014 v 17:29 | Nahoru | #161
Když jsem domontoval vyhřívané gripy a venku bylo 23°C připadal jsem si jako trubka. Dneska při 5°C a navíc v dešti byli pocity odlišné. Jenom mi bylo chladno na ukazováček a prostředník, které mám položeny na páčkách brzd. To ale spraví rukavičníky, ale ty už tam teď dávat nebudu.

Piaggio MP3 500 LT

25.3.2014 v 19:01 | Nahoru | #162
Že bychom nakonec řídili volantem? Podle videa to vypadá, že se to v zatáčkách naklání, asi budou nějací elektrický trpaslíci počítat náklon.







Naposledy editováno 25.03.2014 19:15:47

Piaggio MP3 500 LT

27.3.2014 v 17:51 | Nahoru | #163
Zajímavé vozidlo

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

7.4.2014 v 18:45 | Nahoru | #164
Zdarec, dnes jsem konečně namontoval držáky stupaček a stupačky na dlouhé výlety a uvolnění nohou a je to super.
Fotky mám v mém profilu.



















Naposledy editováno 09.04.2014 17:07:47

Piaggio MP3 500 LT

9.4.2014 v 16:45 | Nahoru | #165
Jak už mám takhle pocit, že občas při proplejtání musím někoho drcnout. Nezvětšilo Ti to průjezdný profil?

Piaggio MP3 500 LT

9.4.2014 v 16:55 | Nahoru | #166
Když si nejsi jistý, tak jednoduše sklopíš ty stupačky a jedeš, jako obvykle.

Piaggio MP3 500 LT

10.4.2014 v 20:27 | Nahoru | #167
Každý uvažujeme v dimenzích toho jak a kde jezdíme. Já jezdím jenom v Praze, takže je to jenom a jenom o proplétání mezi řadami aut. Tam si tedy nejsem nikdy jistý, takže tam bych nohy na stupačky určitě nedal :-ú Jde mi o to jestli se i se sklopenými stupačkami nezvýšila šířka. Takhle hlídám a bojuji jenom se zrcátky a z fotky není zřejmé, zda to nabylo na šířce i dole či nikoli.

Piaggio MP3 500 LT

10.4.2014 v 20:37 | Nahoru | #168
Šířka se v žádném případě nezvýšila!
Mrkni se tady a uvidíš. Jsou od Sigiho co tam má fotky. www.skutrforum.cz/viewtopic.php

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

11.4.2014 v 09:34 | Nahoru | #169
Saimon1> Tak to si u tebe vyzkouším

Piaggio MP3 500 LT

19.4.2014 v 19:54 | Nahoru | #170

Piaggio MP3 500 LT

19.4.2014 v 20:10 | Nahoru | #171

Piaggio MP3 500 LT

23.4.2014 v 09:24 | Nahoru | #172
Když se chcípne motor tak za chvíli zhasnou světla. Když se chcípne motor, ale na skútru dál jedete, tak světlo zhasne až po chvíli když zastavíte. Znamená to, že světlo je závislé jednak na otáčkách motoru a jednak na rychlosti skútru?

Piaggio MP3 500 LT

24.4.2014 v 13:07 | Nahoru | #173
No když nastartuji tak se mě světlo rozsvítí a svítí pořád.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

24.4.2014 v 18:18 | Nahoru | #174
No a proč nezhasne, když motor chcípneš? Abychom dokončili zkoumání, tak to musím pustit z kopce bez motoru a koukat, jestli se světlo rozsvítí

Piaggio MP3 500 LT

25.4.2014 v 07:11 | Nahoru | #175
Patrně jsou světla jsou napojena přímo na alternátor. Dokud se točí tak svítí. Všimněte si, že i když dojíždíte na křižovatku, jedete z kopce, tak skoro do zastavení variátor jakoby brzdí motorem a teprve těsně před zastavením "zařadí neutrál". Takže jako pokus jen to pustit z kopce by nepomohlo protože by variátor patrně už byl v režimu "neutrál" z předchozího zastavení...

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

25.4.2014 v 09:50 | Nahoru | #176
Rambo007> No já to zhasínám otočením klíče a světlo zhasne.
Je fakt že jsem to až tak nezkoumal

Piaggio MP3 500 LT

28.4.2014 v 13:04 | Nahoru | #177
Ahoj,

tak na YOURBAN je to maličko jinak. Když to zhasnu tlačítkem nebo klíčkem, tak zhasnou žárovky a zůstanou svítit LED. Jak přední, tak zadní.

Ještě jeden postřeh k alarmu. Mám originál a stalo se mi jednou, že přijdu po víkendu ke skútru a mačkám dálku a nic. Při pohledu na palubku ani neblikala kontrolka imobilizeru. Opětovné použití dálky a nic - ticho. Tak si říkám, asi baterka - byla asi špatně nabitá (pochybná nabíječka od Hondy, která se neumí po nabiti zastavit a hned začne vybíjet). Otočít klíčkem, abych se dostal pod sedlo a řev jak kráva. Řekl jsem si, že to nouzově odblokuji čipem, ale ten jsem nechal doma, tak znovu test dálkového a hle, alarm se vypnul a vše ožilo do původního stavu. Jo Ital a elektronika Už se stejný problém zatím neopakoval.

Důležité je to, že to řve, sice někdy i na majitele, ale lepší než opak.

Piaggio MP3 500 LT

8.5.2014 v 17:54 | Nahoru | #178
K těm světlům. Já bych bral, že jsou napojena na alternátor, ale ten se přestane točit přeci taky když to chcípnu a jedu jenom z kopce. Když bych to pustil jenom z kopce tak se asi světla nerozsvítí, ta se rozsvěcují až otáčkami motoru. Koukám, že to musím zkusit a jenom doufám, že si při tom nerozbiju hubu.

K alarmu. Pracuje tak jak mám. Přijímač dálky něco žere, a tak se ( po dni, po třech dnech nevím přesně) vypne a dálka nefunguje. Musíš zapnout alespoň na chvíli zapalování a dálka začne fungovat.

2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

11.5.2014 v 20:27 | Nahoru | #179
Tak už jsme dorazili domů po 3 dnech vyjížďky
Krásný výlet po slovensku a to Orava, Nízké a Vysoké Tatry.
První den příjezd a ubytování v Habovce. Druhý den Nízké a Vysoké Tatry pak Orava a okolí.
Třetí den odjezd domů a v Žilině začalo pršet a pršelo až domů. V CZ liják a chcalo a chcalo 180 km v kuse.
Celkem najeto za 3 dny 890 km.

Když jsme dojeli tam a to bylo 305 km, tak jsem omrkl spotřebu a vyšla mi 3,3 l/100km což je velmi uspokojivé
Jeli jsme celkem 5 strojů a to můj bývalý Burgman 125, Malaguti Madison 200, Burgman 400, Piaggio X9 500 a Piaggio Mp3 500.

Rychlostní tempo bylo 80 až 110 km/h. Těch 110 km bylo po dálnici.
Jinak ten déšť u nás byl docela dost veliký ale v pohodě.

Tady jsou mé fotky saimon.rajce.idnes.cz/Orava_-_Vysoke_Tatry_-_890_km_-_9_az_11.5.2014/

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

12.5.2014 v 13:58 | Nahoru | #180
tak je tu nová MP3. Bohužel cena bude atakovat určitě 250.000,- . Větší kola, větší jinak řešený kufr, nový motor.

http://skutrmania.cz...mp3-500-abs-asr.html

http://www.skutry-pi...kove-zpravy/nove-mp3
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT MEPA 16 13.3.2016 v 15:54 MEPA


TOPlist