globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zabezpeceni motorky v garazi
 
12.9.2011 v 21:17
Jelikoz se mnozi kradeze motorek pres zimu ( z garazi) tak sem se rozhodl i ja neco udelat abych o ni neprisel...
koupil jsem si oko na zamek od abusu ( mam i zamek od abusu myslite kdyz moto v garazi zamknu za zadni kolo ze je to dostatecny zabezpeceni proti zlodejum ??

p.s. v garazi je novy beton, jsou tam 4x 16mm zelezny hmozdinky , myslim ze to drzi v betonu luxusne ( jinak srouby sou trhaci takze nejdou "potichu" vysroubovat ).





http://www.louis.de/...mp;artnr_gr=10001788

Naposledy editováno 12.09.2011 21:21:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpeceni motorky v garazi

12.9.2011 v 21:50 | Nahoru | #1
Fidži.FZS>
me havarijni sposital na 12 000 samo i s kradezi a vandalizmem (mam pojisteno) pro me je lepsi nez se dohadovat s pojistovnou je ji mit doma.

(reakce na) Zabezpeceni motorky v garazi

25.9.2011 v 22:57 | Nahoru | #2
mr.pecoun> Rovněž jsem uvažoval o dobrém mechanickém zabezpečení a vyšlo mi následující: kotva do země není dobrá, neboť lze okem prostrčit tyč a tu pak vyheverovat (je to celkem tiché) mimo jiné výše napsané. Nejprve ale zloděj zkusí přeštípnout řetěz. I ten tlustý řetěz štípnout jde. Dost pomáhá to, že si při štípání opřeš jednu část nůžek o zem a na druhou vlastní vahou "hupneš".
Po této úvaze mne napadá následující řešení: do rohu místnosti vysekat kapsy do zdiva. Do kapes vložit trubku, ve které je zabetonována další trubka , v níž je vložen ocelový trn. Celá tato věc se následně zabetonuje do rohu garáže v takové výšce, aby po provléknutí řetězem tento právě dosáhl k nějaké rámové části moto. Řetěz je pak méně snadné štípnout, kotvu "nelze" přeříznout či dusíkovat , vyheverovat pravděpodobně půjde ale s mnohem větším úsilím neboť jsou deformované části namáhány tlakem nikoli tahem jako je tomu u kotevní techniky.
Kdyby se navíc podařilo ukotvit moto za přední i zadní část ke zdi, je pak neodsunutelná a tím sama znepřístupňuje zámky, řetězy či lana a kotvy.
A ještě jedna věc k zamykání ke kotoučům. Většina lidí poutá moto k zadnímu kolu, ačkoli zde je (pominu-li kardanáře) jen jeden šroub rsp. jedna osa s matkou. Dost motorek má ale přední osu jištěnu čtveřicí či x-ticí šteftů a šroubovací osou. Je tedy časově náročnější v tomto případě sundat kolo přední než zadní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist