globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem s baterkou
Ahoj lidi, půjdu rovnou k věci. Do dnešního dne jsem s baterií a dobíjením neměl žádný problém. Dnes jsem chvilku jezdil na motorce ( Intruder vs 800 ) r.v 1997 a poté vypnul motor, když jsem o pár minut později otočil klíčkem a chtěl nastartovat, tak jen zachrčela a zhasly mi veškeré kontrolky. Nechal jsme se roztlačit na trojku a chytla, udělal jsme si kolečko kolem bloku a zase jsme ji chcípl. Poté už naskočila ale za jízdy ve dvou lidech z ničeho nic vystřelil výfuk a opět chcípla a už nechytla ani na roztlačení. V první chvíli jsme nevěděli zda odešla baterka nebo dobíjení. Napíchl jsem ji tedy na nabíječku a byla úplně vyšťavená. Během chvíle se nabila na 50 % a poté se dobíjela pomaleji. Po napíchnutí na nabíječku ale začala baterka bublat, což prý znamená že je úplně v háji. Nechal jsem ji dobít asi na 75% a jel jsem přeměřit napětí. V klidu dávala asi 12 V a při vytočení motoru 13 V. Myslíte že je tedy dobíjení v pořádku a jen odešla baterie? Když jsem jel na to měření a poté se vracel, motorka chvílemi ztrácela výkon a zase se do něj vracela. Zkrátka sebou škubala, může to mít nějakou spojitost? Nebyla vytočená, jel jsem do 40 km/h. Ale bylo to pěkně nepříjemné, zvláště když by se vám tohle stávalo ve vysoké rychlosti. Jasně že to muže být nečistotami v benzínu, zanesenými nebo neseštelovanými karburátory, ale může to mít i něco společného s tou elektrikou? Budu rád za každý názor, díky.
Anketa: Má vadná baterie vliv na výkon motorky,a tedy zapřičinit škubání?
Ano
0%
0
Ne
100%
3

1 reakcí na tento příspěvek Problem s baterkou

21.9.2011 v 19:30 | Nahoru | #1
no osobně si myslím toto.
25 A trvale je pro 17 A baterku tak na 3/4 hodiny jízdy a je dobitá. Pak je přebíjená a začne vařit. Uvážím-li, že svíčky a asvětla mají nějakou spotřebu, dojde k vaření baterie cca zaz 2 hodiny. Pak může dle mého i řachnout.
Dle mého by měl regulátor fungovat tak, že bude schopen dodávat i jen takový proud, který bude momentálně dostačující jen pro provoz motky, po dobití AKU.
Tot vše. Zase přímo odborník na dobíjení nejsem ale je to logický závěr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterkou

25.9.2011 v 16:16 | Nahoru | #2

pijanst píše: no osobně si myslím toto.
25 A trvale je pro 17 A baterku tak na 3/4 hodiny jízdy a je dobitá. Pak je přebíjená a začne vařit. Uvážím-li, že svíčky a asvětla mají nějakou spotřebu, dojde k vaření baterie cca zaz 2 hodiny. Pak může dle mého i řachnout.
Dle mého by měl regulátor fungovat tak, že bude schopen dodávat i jen takový proud, který bude momentálně dostačující jen pro provoz motky, po dobití AKU.
Tot vše. Zase přímo odborník na dobíjení nejsem ale je to logický závěr.



Všechno je jinak! O nabíjení už toho tady bylo a na netu je dost, jen hledat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist