1. Zkratovanej clanek na baterce. Tomu nasvedcuje chovani na nabijecce.
2. Vadnej regulator
Vem libovolnou baterku, treba z auta a propoj ji s motorkiu startovacima kabelama. Zkus natocit,.zmerit, jak dobiji. Melo by byt ca 14V pri otackach. Pri tehle akci musis mit odpojenou tu svou baterku v motorce.
Mrknul jsem na to a problem sem mel v povolene svorce. U tebe to vidim na zkrat + polu o kostru a nebo je baterka v haji.
tak tento problém jsem měl také. Vysvětlení závady :
- baterie má své kontakty
- v tom kontakty je zasunut jakýsi modul, do kterého se přišroubovává kabel
- ten modul je rovněž přišroubován. A v tom je jádro pudla
ten šroubek se obvykle uvolňuje a dochází tak ke studenému spoji. Motka za jízdy vynechává, střílí atd. Když zastavíš ve chvíli, kdy je kontakt u baterky, nastartuješ. Když ne, nenastartuješ. Vše je tedy jen o tom, jestli ten kontakt je dost přišroubován.
RADA:
vyndej AKB, dotáhni ten modul, který je zasunut do kontaktů a pak zase připoj do motky a zapoj kabely. HOTOVO
1 reakcí na tento příspěvek Problem s baterkou
25 A trvale je pro 17 A baterku tak na 3/4 hodiny jízdy a je dobitá. Pak je přebíjená a začne vařit. Uvážím-li, že svíčky a asvětla mají nějakou spotřebu, dojde k vaření baterie cca zaz 2 hodiny. Pak může dle mého i řachnout.
Dle mého by měl regulátor fungovat tak, že bude schopen dodávat i jen takový proud, který bude momentálně dostačující jen pro provoz motky, po dobití AKU.
Tot vše. Zase přímo odborník na dobíjení nejsem ale je to logický závěr.
1 reakcí na tento příspěvek Problem s baterkou
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterkou
pijanst píše: no osobně si myslím toto.
25 A trvale je pro 17 A baterku tak na 3/4 hodiny jízdy a je dobitá. Pak je přebíjená a začne vařit. Uvážím-li, že svíčky a asvětla mají nějakou spotřebu, dojde k vaření baterie cca zaz 2 hodiny. Pak může dle mého i řachnout.
Dle mého by měl regulátor fungovat tak, že bude schopen dodávat i jen takový proud, který bude momentálně dostačující jen pro provoz motky, po dobití AKU.
Tot vše. Zase přímo odborník na dobíjení nejsem ale je to logický závěr.
Všechno je jinak! O nabíjení už toho tady bylo a na netu je dost, jen hledat.
petr1989 píše: Problém stále nevyřešen, dneska jsem namontoval nový regulátor a nastartoval jsem. Motocykl chvíli běžel a poté chcípl, zkrátka byla moc studená. Když jsem nastartoval podruhé, udělalo to ten samý zvuk jako nedávno když jsem měl problémy se zkratem a vyhodila se mi veškerá elektřina. Po určité době cca 10 minutách se mi opět když to zkusím rozsvítí kontrolky, ale každý další pokus o startovaní je marný a motocykl vždy přijde o veškerou elektřinu v okruhu. Dokud se nesnažím nastartovat, fungují mi světla i blinkry. To znamená že nejspíše je problém ve startovacím okruhu že?
Díky
Pokud máš nový aku a regl taky a provedl jsi měření, tak máš prostě nekdě zkrat nebo velký přechodový odpory!
2 reakcí na tento příspěvek Problem s baterkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterkou
Dingo píše: Všechno je jinak! O nabíjení už toho tady bylo a na netu je dost, jen hledat.
hledat zatím nemusím. Co se týká nabíjení poradím si. Otázka jiná je, když regulátor trvale dáva 25 A. Tam si nejsem jist, jestli je to dobře. Pro mne by bylo asi vhodnější, když regulátor dává to, co je momentálně třeba, takže třeba rozpětí 5 - 25 A tomu bych rozuměl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterkou
pijanst píše: hledat zatím nemusím. Co se týká nabíjení poradím si. Otázka jiná je, když regulátor trvale dáva 25 A. Tam si nejsem jist, jestli je to dobře. Pro mne by bylo asi vhodnější, když regulátor dává to, co je momentálně třeba, takže třeba rozpětí 5 - 25 A tomu bych rozuměl
Pokud je regl ok, tak samozřejmě dodává jen to co je potřeba
1 reakcí na tento příspěvek Problem s baterkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterkou
petr1989 píše: Setkal jsem se s názorem že pokud regulátor dává trvale 25 A, neměl by to být žádný problém protože přebývající proud se zkrátka změní na teplo, a regulator sám o sobě má chladič takže by to mělo být OK. Spíše nyní hledám vhodné umístění regulatoru. Je jiného tvaru a pouze na uchycení jedním šroubem, rozhodně by měl být dán tak aby vítr profukoval skrze žebra, tudíž budu muset trochu poupravit držák předešlého regulátoru.
no dělej jak myslíš, já bych ho tam nedal.
A o jak velké teplo jsi se zajímal ? já jen aby jsi nevzplanul až budeš stát ve městě v koloně a bude vedro jako kráva. To aby jsi si namontoval ještě nějakej dodatečnej ventilátor že ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterkou
Jako pro mě za mě to tam dej, nadbytek se ti bude tedy měnit na teplo no...
Já bych to tam ale nedával. Než ušetřit ted 500 a pak zase kupovat něco jiného a cca dám za vše 6 klacků.... myslím, že bych se zabýval možností sehnat origo, nebo firmu, která se takovými věcmi zabývá. Nehledě k tomu, že popisek k tomu zboží je slabej a bez TTD. Nešel bych do toho no...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |