globalmoto_kveten





Téma: Návrh koncovky
 
20.3.2007 v 01:12
Dneska jsem byl na brzdě kvůli návrhu výfuku (od creptusu) a taky ze zajímavosti jaký vliv má vnitřní průměr a délka koncovky na výkon. Moto Suzuki GSX-R600, 03, svody Yoshimura 4-2-1, mezisvod vnitřní průměr 45-48mm, koncovka Scorpion 50mm, délka 45cm, KN
Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!

2 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky

27.3.2007 v 10:59 | Nahoru | #1
jakub: neco jako ma yoshimura system cyclone v nejdrazsich vyfukach ala trioval......

tom6gsxr: ja pro zmenu tvrdim ze merit koncovky na brzde je skoda penez... samotna koncovka totiz moc s vykonem nazahejbe.... spis si myslim ze ty lepsi v nem neudelaj diry a moc koni nezabijou... u tech horsich to bude spis horsi:)

(reakce na) Návrh koncovky

27.3.2007 v 10:59 | Nahoru | #2
borro: ono jde psat i takove prispevky ze vzdycky budu mit pravdu....

(reakce na) Návrh koncovky

27.3.2007 v 16:27 | Nahoru | #3
assassin>Mě se to měření určitě vyplatí. Když to připočtu k výfuku a bude to titan/karbon, tak budu s cenou výrazně níž, než s nerez Yoshimurou a výkonově stejně ať tomu věříš nebo ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist